ik ben zo droog als het maar zijn kanquote:
ben er ooit 1x geweest jaren terug zakelijk.quote:
Ze zeggen het, maar dat valt echt wel mee....quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ben er ooit 1x geweest jaren terug zakelijk.
Is dat niet een heel gelovige gemeente?
en de TT
die moeten zich afdrogenquote:
gelovige meisjes staan niet in V S&Gquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:45 schreef NBT het volgende:
[..]
Ze zeggen het, maar dat valt echt wel mee....
quote:
Kloptquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
gelovige meisjes staan niet in V S&G
tja... smaken verschillen hea... in de zomer is het niet zo erg, maar natte meisjes krijgen het in dit jaargetijde altijd zo snel koud..quote:
Valt wel mee..quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:47 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
tja... smaken verschillen hea... in de zomer is het niet zo erg, maar natte meisjes krijgen het in dit jaargetijde altijd zo snel koud..
ah, ben jij een warmbloedige?quote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik word altijd nat van NBT in dit topic
quote:
too much info...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik word altijd nat van NBT in dit topic
Nee hoor.quote:
quote:
Niet?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:54 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ik ga niet voor NBT in de regen staan
Tdrone!quote:
Ohwjee, heb je het nog niet af?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:57 schreef tdrone het volgende:
ik moet vandaag mijn eerste versie van stageverslag inleveren
nou ik heb mijn stageverslag voor de stage zelf wel al klaar en ingeleverd etc. maar voor school moet ik het nog aanpassen met leerdoelen etc.quote:
Nee... sorry... tenzij jij naast me staat natuurlijk...quote:
Ohww..... sterkte ermee! Het gaat je vast nog lukken vandaag.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:58 schreef tdrone het volgende:
[..]
nou ik heb mijn stageverslag voor de stage zelf wel al klaar en ingeleverd etc. maar voor school moet ik het nog aanpassen met leerdoelen etc.
Dan kom ik naast je staan, dan worden we samen nat.....quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:58 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nee... sorry... tenzij jij naast me staat natuurlijk...
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:59 schreef NBT het volgende:
[..]
Dan kom ik naast je staan, dan worden we samen nat.....
quote:
quote:
Voor de meeste mensen wel.quote:
quote:
Dan ga ik MD meeten schijnbaarquote:
De meet is de zaterdag ervoor ja, dan kan MD niet..quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
de meet is toch een week eerder?
Prive meet?
ik ook nietquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:08 schreef NBT het volgende:
[..]
De meet is de zaterdag ervoor ja, dan kan MD niet..
en de 18de?quote:
waar is het de 18e?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:09 schreef NBT het volgende:
[..]
en de 18de?
Als er nou meer mensen kunnen de 18de, ff zeggen dan
tot nu toe bij mij thuisquote:
moet het hem nog vertellen danquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zal je vent leuk vinden, vreemde kerels in huis
ik maak me thuis niet populair als ik opeens allerlei Fok-chickies in huis zou halenquote:
Nee, ik denk ook niet dat hij er blij mee is eigenlijk.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik maak me thuis niet populair als ik opeens allerlei Fok-chickies in huis zou halen
ohwwwwwwwwwwwwwwwwwwww Bijnaaaaaaaaquote:
Dat is kut............quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
Tja mijn enige weekenddag is zondag
Werken jij!!!!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Yep,da's een kut![]()
Owja ik was werken ;+
We kunnen natuurlijk ook vrijdag avond meeten inderdaadquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:30 schreef Chocolate-chick het volgende:
Tja misschien werk ik dan in de ochtend dat s'avonds wel kan ofzo ?
Ohw.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:34 schreef Chocolate-chick het volgende:
Nee vrijdagavond kan ik helemaal niet omdat ik dan vroeg op moet zaterdag
is goed, kom jij hierheen of moet ik daarheen komen?quote:
jij vond het hier toch zo mooi?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:36 schreef NBT het volgende:
[..]
is goed, kom jij hierheen of moet ik daarheen komen?
Ligt eraan waar in limburg, alleen omgeving heerlen geleen ben ik bekend.quote:
ik woon in de buurt van maastrichtquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:40 schreef NBT het volgende:
[..]
Ligt eraan waar in limburg, alleen omgeving heerlen geleen ben ik bekend.
zo laag?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:41 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik woon in de buurt van maastricht
Tja, op een of andere manier lukt het gewoon allemaal niet.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik wil ook normaal kunnen meeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |