Aan m'n auto voor dagelijks gebruik blijf ik zelf ook af hoorquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:36 schreef bietelboer het volgende:
Dingest, ik ben blij dat jij niet aan mijn auto hoeft te werken
nee hoor:quote:
Dat is wel de manier om het te leren idd! (als je geen opleiding wil doen)quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:44 schreef Dingest het volgende:
[..]
Aan m'n auto voor dagelijks gebruik blijf ik zelf ook af hoor![]()
Maar die 850 had juist als nevenfunctie om wat mee aan te klooien. Je moet ergens beginnen om te proberen en dan is zo'n wagentje lekker simpel. Op zich kan ik het mij wel veroorloven dat te verkloten, ding heeft mij toch bijna niks gekost. Leer ik allemaal voor de volgende keer
Daarom. Bovendien zijn motor-onderdelen er nog genoeg (of desnoods geheel reviseerde blokken voor relatief lage prijzen). Hij moet eerst kaal en dan kijken of er met al die roest überhaupt nog wat van te maken valt.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:44 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Al doende leert men. Nu zorgen dat bij terug inbouwen het boeltje er zo uitziet:
[ afbeelding ]
Zo'n klein hokje en dan nog zo veel ruimte overquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:44 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Al doende leert men. Nu zorgen dat bij terug inbouwen het boeltje er zo uitziet:
[ afbeelding ]
daarom ligt er een naaimachineblok inquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo'n klein hokje en dan nog zo veel ruimte over
Een opleiding zou ik denk ik niet willen doen, ik ben er nog niet over uit of ik het leuk genoeg vind om regelmatig mee bezig te zijn. Want ik kan er heel slecht tegen als iets niet meewerkt terwijl het wel mee zou moeten werken en dat komt toch best nog veel voorquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:49 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Dat is wel de manier om het te leren idd! (als je geen opleiding wil doen)
Dubbele carb en spaghetti spruitstuk? Zondequote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:49 schreef Dingest het volgende:
[..]
Daarom. Bovendien zijn motor-onderdelen er nog genoeg (of desnoods geheel reviseerde blokken voor relatief lage prijzen). Hij moet eerst kaal en dan kijken of er met al die roest überhaupt nog wat van te maken valt.
Al hoop ik meer dat het er dan uiteindelijk zo uit komt te zien![]()
[ afbeelding ]
Daarom is die van de 850 groter. Minder loze ruimtequote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo'n klein hokje en dan nog zo veel ruimte over
4-cilinder gewoon hoorquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:54 schreef lipje het volgende:
[..]
daarom ligt er een naaimachineblok in
Is-ie wel gasdicht, want volgens mij lekt die van mij. Anders heb ik misschien interesse. Hoewel zo'n spruitstuk voor de 850 Special is, en ik heb een normale.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:55 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dubbele carb en spaghetti spruitstuk? Zonde
Ik heb nog zo'n spaghetti spruitstuk liggen hier maar heeft wel wat cosmetisch werk nodig.
Brandweer met erg weinig haastquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:56 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
4-cilinder gewoon hoor![]()
Maargoed, het ding weegt natuurlijk 3x niks dus gaat ook als de brandweer.
Voor zo'n blikje gaat ie vlug genoeg, de snelheidsbeleving is nogal hoog vanwege de korte wielbasis en kleine afmetingenquote:
Geen idee of het ding gasdicht is, zo ziet hij er ongeveer uit:quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:59 schreef Dingest het volgende:
[..]
Is-ie wel gasdicht, want volgens mij lekt die van mij. Anders heb ik misschien interesse. Hoewel zo'n spruitstuk voor de 850 Special is, en ik heb een normale.
Maar ik bedoelde meer dat wat jij postte geen Fiat 850 was, dus als mijn resultaat zo zou zijn is er iets goed verkeerd gegaan
Dat gaat niet 1-2-3 passenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:03 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Voor zo'n blikje gaat ie vlug genoeg, de snelheidsbeleving is nogal hoog vanwege de korte wielbasis en kleine afmetingen
[..]
Geen idee of het ding gasdicht is, zo ziet hij er ongeveer uit:
[ afbeelding ]
tov van dit ding als standaard:
[ afbeelding ]
Kan toch niet de bedoeling zijn van zo'n dingquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:18 schreef densmee het volgende:
vandaag hebben ze voor ons geklepeld, met een fendt 930 met een ruime 300 pktjes
Al dat mooie kachelhout naar de kleautequote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:18 schreef densmee het volgende:
vandaag hebben ze voor ons geklepeld, met een fendt 930 met een ruime 300 pktjes
zo hebben we daar nog vierhonderd bomen afgedaan alleen die zijn wel naar de fabriek gegaanquote:
neuj niet helemaal, normaal wordt hij hiervoor gebruiktquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:28 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Kan toch niet de bedoeling zijn van zo'n ding
nu zijn het aanmaakblokjes voor de andere 500 stere hout die eruit is gekomenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:35 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Al dat mooie kachelhout naar de kleaute![]()
![]()
met 20 kuub ben ik ook al blijquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:36 schreef densmee het volgende:
[..]
nu zijn het aanmaakblokjes voor de andere 500 stere hout die eruit is gekomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |