met 20 kuub abies grandis, wat de boom op de film is ben je echt niet blij hoor.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:39 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
met 20 kuub ben ik ook al blij
Ow, knetterhout, neh, maak er dan maar snippers vanquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:04 schreef densmee het volgende:
[..]
met 20 kuub abies grandis, wat de boom op de film is ben je echt niet blij hoor.
dan kun je 4 keer je schoorsteen laten vegen voordat het op is.
en het is zo ongeveer de boom met het meeste hars denk ik
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:07 schreef BaraCuda het volgende:
Kriebelhoest is een bitch![]()
* BaraCuda gaat hogedrukspuit op neus zetten.
Een slang?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:09 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daarmee moet het lukken![]()
Help mijn man heeft een hobbyquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Kijkze zijn binnen
![]()
En hiermee kan ik eindeloos variëren aan de muur in m'n nieuwe huis
[ afbeelding ]
Ik zie Purmerend!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Kijkze zijn binnen
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:11 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Help mijn man heeft een hobby
Rioolontstoppingsset voor aan de hogedrukreinigerquote:
Leuk gedaan; een beetje druk zo, maar vanaf een afstandje best grappig denk ikquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Kijkze zijn binnen
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:11 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Help mijn man heeft een hobby
Ik zie zo snel Dalen er niet tussen staanquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Kijkze zijn binnen
![]()
[ afbeelding ]
quote:
En ene aannemer meer dan de andere.quote:
De grap is dat je er vanzelf naartoe gaat lopen "Wat staat DAAR nou?"quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:30 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Leuk gedaan; een beetje druk zo, maar vanaf een afstandje best grappig denk ik
Dat kan. Er zijn er heel wat weggevallen bij het croppen van de verschilende sectoren, en ook bij het doortrekken om de hoeken. Dat scheelt ongeveer de helft van alle bordjes van het origineelquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:43 schreef Dingest het volgende:
[..]
Ik zie zo snel Dalen er niet tussen staan
Gruningersquote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:37 schreef Zuunigerd het volgende:
Ik zat net ff op marktplaats te neuzen en toen kwam ik dit tegen: http://link.marktplaats.nl/416885110
"Bijzonderheden
Rikkert, Gerrie & Barrie hedde mij verteld da als de gij hier een mooi verhaaltjsken typt dadde hier de auto zo verkocht heb jonge!
Da ding loop gewoon keigoe! Zonne dikke DTM pijp dronder, dikke vellegen dronder, maar alleen met die vellegen komde drnie! Dikke bodykit, verbreed & interieur in kleur JONGE!
Met slechts 144,000 kilometers op zunne bakkes gaat da ding nog lang mee !!!"
Wat een triestheid. Ik vind het zo kut klinken als mensen nu opeens brabanders na gaan doen vanwege new kids. Het klinkt echt nergens naarquote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:37 schreef Zuunigerd het volgende:
Ik zat net ff op marktplaats te neuzen en toen kwam ik dit tegen: http://link.marktplaats.nl/416885110
"Bijzonderheden
Rikkert, Gerrie & Barrie hedde mij verteld da als de gij hier een mooi verhaaltjsken typt dadde hier de auto zo verkocht heb jonge!
Da ding loop gewoon keigoe! Zonne dikke DTM pijp dronder, dikke vellegen dronder, maar alleen met die vellegen komde drnie! Dikke bodykit, verbreed & interieur in kleur JONGE!
Met slechts 144,000 kilometers op zunne bakkes gaat da ding nog lang mee !!!"
Daar heb ik hem wel in gevondenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat kan. Er zijn er heel wat weggevallen bij het croppen van de verschilende sectoren, en ook bij het doortrekken om de hoeken. Dat scheelt ongeveer de helft van alle bordjes van het origineel
De wasstraat ?!? onverlaatquote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:55 schreef BaraCuda het volgende:
De wasstraat was kapot![]()
Morgen met het handje dan maar
Een goede wasstraat is geen probleem, ik pakte er hier altijd eentje waar ze ook met Ferrari's en Lambo's ed doorheen gaanquote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:59 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
De wasstraat ?!? onverlaat![]()
Dat ga je met je nieuwe wel uit je hoofd laten hoop ik
Hier wordt die eerst deels met de hand gedaan en daarna met water stralen en pas op het laatst met van die zacht draaiende lappen, welke met hoge druk gereinigd worden meteen als ze van de auto komenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:03 schreef daNpy het volgende:
Ook op Ferrari's en Lambo's komen krassen hoor.
laagquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:06 schreef Alexxxxx het volgende:
Maar goed, jij hebt geen auto Peu, dus die hoef je ook niet te wassen.
Ja, uiteraard.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:59 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
De wasstraat ?!? onverlaat![]()
Dat ga je met je nieuwe wel uit je hoofd laten hoop ik
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:06 schreef Alexxxxx het volgende:
Maar goed, jij hebt geen auto Peu, dus die hoef je ook niet te wassen.
De enige auto's die ik met de hand doe zijn de Triumph en de Kever, maar die worden dan ook uitgebreid vertroeteld. De camper gaat door de vrachtwagen wasstraatquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:13 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja, uiteraard.
Maar ik had die van me pa net al met de hand gedaan. Aan een volvo S60 komt geen eind![]()
Daarna was ik het beu en wilde ik m'n eigen kar door de wasstraat doen
Het maakt bijna geen kont uit welke auto ik doe; in een half uurtje is het gefikst, inclusief droogzemenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:13 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja, uiteraard.
Maar ik had die van me pa net al met de hand gedaan. Aan een volvo S60 komt geen eind![]()
Daarna was ik het beu en wilde ik m'n eigen kar door de wasstraat doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |