en daar heb ik nog meer zin in dan in vrijdag (komt zelden voor maar toch is het zo, en om dezelfde redenen als jijquote:
Lekker einde van de week dusquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yeahhhh de meest relaxte dag op het werk meestal
Sorry, ik weet het nietquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:10 schreef iBenny het volgende:
Stu, jij weet dat misschien wel...
Adele heeft ooit een keer Make you feel my love live gedaan, liet het publiek zingen en moest daarvan huilen.
Weet jij dan welk optreden dat was en vooral waar het was?
Waarom die versiequote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Kut
Ik ben 'm al een tijdje aan het zoeken
Dat was echt mooi om te zienquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom die versieHet is sowieso wel een sentimenteel nummer
Die is ook tof iddquote:
quote:
Ik ken geen Paul de Leeuw vertalingquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Toen ik het voor het eerst hoorde wilde ik het gelijk vertalen...
Had paul de Leeuw het verdomme al gedaan
Ohw, die moet je ff luisterenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ken geen Paul de Leeuw vertaling
buikpijnquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:35 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben er nogpijn in me buik
Dus even op de wc
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:37 schreef charmed_angel het volgende:
Het wil nietmaar zodra ik ga liggen krijg ik pijn
WIntersportquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:39 schreef charmed_angel het volgende:
Net wel een ok film gezien, ik ben blij dat ik nooit op wintersportga
Frozen heet die film
Het is een kippenvel nummerquote:
Oh dearquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:35 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben er nogpijn in me buik
Dus even op de wc
Ik kan wel gewoon poepen hoor, maar kijk... Morgen moet ik weer wegen, dus dacht vanmiddag.... Als ik nu zo'n natuurpilletje neem, dan ga ik vanavond nog aan de poeperitusquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ben je daarvoor al eens naar de dokter geweest?
Neequote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:40 schreef Koen66 het volgende:
behalve de buikpijn wel goed met je Miranda?
Ik bedoel meer omdat je dr wel vaker over klaagtquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik kan wel gewoon poepen hoor, maar kijk... Morgen moet ik weer wegen, dus dacht vanmiddag.... Als ik nu zo'n natuurpilletje neem, dan ga ik vanavond nog aan de poeperitus
Maar niet dus
misschien mis je toch wat stoffen in je lijf door je strenge dieetquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee
Heb ik opeens een koortslip
Echt hè.... Jaren niet met gehad
Dokter weet hetquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik bedoel meer omdat je dr wel vaker over klaagt
Dat is raar, want alle vitamine en mineralen zit erin, zelfs foliumquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
misschien mis je toch wat stoffen in je lijf door je strenge dieet
Ohw okequote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dokter weet het
Heb medicijnen wel eens gehad
helemaal 100% als gewoon eten zal het nooit wordenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat is raar, want alle vitamine en mineralen zit erin, zelfs folium
Ik denk dat het stress isquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
helemaal 100% als gewoon eten zal het nooit worden
Dus als ik bel dan krijg ik gelijk die medicijnen. Alleen het is nog niet zooooo ergquote:
dat kan ook, stress kan heeeeel veel ellende veroorzakenquote:
Dus zaterdag op de meet zie ik er niet uitquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat kan ook, stress kan heeeeel veel ellende veroorzaken
ik moest serieus heel erg diep slikken..quote:
maar jij bent gewoon jij en maakt dat geen zak uitquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dus zaterdag op de meet zie ik er niet uit
Koortslip, puistjes, rode vlekken
Ja maar ik voel me dan niet zo op me gemakquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
maar jij bent gewoon jij en maakt dat geen zak uit
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:45 schreef charmed_angel het volgende:
Ik lig al weer, ik geloof dat ik snel me ogen dicht moet doen,als ik morgen wakker word, spuit het eruit
ik loop al 20 jaar met een raar ding -in de vorm van een hoofd- op mijn nek.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar ik voel me dan niet zo op me gemak
Ik ben niet ik met al die rare dingen op mijn gezicht
Zaterdag niet, dus niet schrikkenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
ik loop al 20 jaar ding -in de vorm van een hoofd- op mijn nek.
Je ziet er gewoon goed uit, punt
dat zal heul wel meevallenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zaterdag niet, dus niet schrikken
owja ullie gingen meeten.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dus zaterdag op de meet zie ik er niet uit
Koortslip, puistjes, rode vlekken
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:57 schreef charmed_angel het volgende:
Ow DK en gomi gaan trouwen [RLS SC #1109] Waar DK en Gomi gaan huwen
Truste lieffiequote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:53 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga slapen, wekker gaat om kwart voor 9
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:57 schreef charmed_angel het volgende:
Ow DK en gomi gaan trouwen [RLS SC #1109] Waar DK en Gomi gaan huwen
Hier waaide het een uur geleden flink maar nu niet meerquote:
ik ga ook nietquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
owja ullie gingen meeten.
volgens mij ben ik de enige die zaterdag alle meets mis
Denk je dat er weer wat af is?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:02 schreef charmed_angel het volgende:
Effe snel aankleden, eten, wegen en dan nog even terug Nasr bed denk ik
was dat voor lijstquote:
ik sta in de wachtrij!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Datawarning - vriendjesgraaf van januari 2011
Maan- en vrijdagen begin ik laat, breng ik eerst kids naar schoolquote:
Goed hoorquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:09 schreef charmed_angel het volgende:
1,6 kilo eraf!!!
Whoehoe!!!!
Ik zit nu op een totaal van 17,2! Nog 6,6 kilo te gaan!
netjesquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:09 schreef charmed_angel het volgende:
1,6 kilo eraf!!!
Whoehoe!!!!
Ik zit nu op een totaal van 17,2! Nog 6,6 kilo te gaan!
hahaha vind het wel leuk die grafiekjesquote:
goffer benny nou wou ik hier gezellig mee komen posten kom jij met dat topic aan ben ik weer een kwartier daar aan het leze nquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:42 schreef iBenny het volgende:
Het Eurovisie Songfestival organiseren, hoe werkt dat?
Wat een toffe antwoorden
kerel, welkom hierquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:54 schreef tdrone het volgende:
[..]
goffer benny nou wou ik hier gezellig mee komen posten kom jij met dat topic aan ben ik weer een kwartier daar aan het leze n
hoi allen
heyheyquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:54 schreef tdrone het volgende:
[..]
goffer benny nou wou ik hier gezellig mee komen posten kom jij met dat topic aan ben ik weer een kwartier daar aan het leze n
hoi allen
Tdronequote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:54 schreef tdrone het volgende:
[..]
hoi allen
ik zie deafbeelding nietquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:56 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Tdrone
mijn grafiek:
[ afbeelding ]
Mis mensen uit tilburg topic
Wel grappig.. in jou plaatje is de afstand tussen c_a en mij een stukje kleiner dan bij mijquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:56 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Tdrone
mijn grafiek:
[ afbeelding ]
Mis mensen uit tilburg topic
Siepiequote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:01 schreef Kally het volgende:
Hoi, ik heb zo geen zin meer maar nog een uurtje
O benny we doen morgen ff boodschappen als jullie bij mij zijn dat scheelt sjouwen
Topquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:01 schreef Kally het volgende:
Hoi, ik heb zo geen zin meer maar nog een uurtje
O benny we doen morgen ff boodschappen als jullie bij mij zijn dat scheelt sjouwen
ja, t zal rustig zijn.quote:
ik 5.5, is vrij veel voor mij door de weeksquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:07 schreef Kally het volgende:
Morgen echt uitslapen, heb denk 3 uurtjes geslapen
toppiequote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:09 schreef Kally het volgende:
Verder goed hoor koen, auto kan er weer een jaar tegen
oh klinkt leukquote:
quote:
ja is geloof ik live op een rtl zenderquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:16 schreef iBenny het volgende:
Dat wordt toch ook op tv uitgezonden een keer?
Gevonden...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:18 schreef tdrone het volgende:
[..]
ja is geloof ik live op een rtl zender
wat zijn dat?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:01 schreef Crazy-M het volgende:
stagiaire gaat platgeslagen hamsters halen vanwege zijn fout
Enig ding: hij heeft er 12 besteld, we zijn maar met 4 of5 over zo meteen
wie wij?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:16 schreef iBenny het volgende:
Dat wordt toch ook op tv uitgezonden een keer?
Jaquote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:36 schreef Kally het volgende:
Thuis, boodschappen binnen (de normale) ben verrot
Dank je Bosquote:
omdat je de helft van januari niet in Tal heb gepost volgens mijquote:
quote:
Doe vandaag ook rustig aanquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Dank je Bos
Komt meer door mijn slechte nacht, morgen mag ik uitslapen dus komt wel goed
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:36 schreef Kally het volgende:
Thuis, boodschappen binnen (de normale) ben verrot
Uhm uhuh, moet nog hoop doenquote:
nog meerquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:53 schreef Crazy-M het volgende:
C_A er komen weer nieuwe dingen bij CV
OKee,quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Dank je Bos
Komt meer door mijn slechte nacht, morgen mag ik uitslapen dus komt wel goed
Nee, ik heb de andere kinderen van Fokquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
OKee,De kinderen heb je dus niet dit weekend?
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee, ik heb de andere kinderen van Fok
Goed ik ben weer verder, tot later
QFTquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:35 schreef Symphonic het volgende:
k gebruik geen hotmail maar gmail dat werkt veel prettiger
Alleen mijn yahoomail komt niet via Gmail binnen voor de rest welquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:35 schreef Symphonic het volgende:
k gebruik geen hotmail maar gmail dat werkt veel prettiger
wat is er bos?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:43 schreef Bos81 het volgende:
Dadelijk toch maar even naar de begeleiding toe, moet toch nog een dezer dagen langs voor mijn huishoudgeld.. Maar dit is gewoon niet leuk meer
De bekende problemen zeg maar. Misschien overdrijf ik het weer en baal te veel van het moment..quote:
mm misschien kun je dan beter even gaan liggenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:18 schreef Bos81 het volgende:
En misschien word ik wel gewoon echt ziek. Hoofd voelt wat warm aan en ben best wel flink verkouden en moet ook licht trillen.
Daar word ik alleen maar brakker van en zo erg is het ook weer niet heb ik het ideequote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:23 schreef tdrone het volgende:
[..]
mm misschien kun je dan beter even gaan liggen
Ja. Gaan fattie en muttie niet zo leuk vinden denk ik, maar ze zullen wel denken dat ik weer bijdraai, en dan voor een jaar stoppen met zeuren, en dan moet ik echt kiezen.quote:
laat je vader en moeder lekker zeuren. Je moet gewoon gaan doen wat je het leukst lijkt om te doen!quote:
Je moet doen wat jou het leukst/best lijkt.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:33 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja. Gaan fattie en muttie niet zo leuk vinden denk ik, maar ze zullen wel denken dat ik weer bijdraai, en dan voor een jaar stoppen met zeuren, en dan moet ik echt kiezen.
Jup, en eerst vond papa het zonde van mijn natuurprofiel en mama dat ik moest doen waar mijn hart lag... En toen hebben ze zo lang gepraat dat ze van mening wisselden!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:34 schreef tdrone het volgende:
[..]
laat je vader en moeder lekker zeuren. Je moet gewoon gaan doen wat je het leukst lijkt om te doen!
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op de afgelopen maand:
Cee
Symphonic
alors
Irritatie100
Bos81
charmed_angel
NouMooiNiet
iBenny
Maraca
PatriQue89
Kally
Pisces29
Kinga
PiRANiA
Merel
Heer_van_Bartolhoven
Van_Poppel
TheKC
Karina
sinterklaaskapoentje
marcodej
ThunderBitch
tralalala
Pino112
Ooi86
snellejelle
tdrone
Tha_Erik
MiLalaa
crv
-Miauw-
vencodark
Haaibaaike
Frey
just me
Joooo-pi
tong80
ArnieAlberts
franklop
kvd
Viking84
Injetta
Piles
Silenus
Crazy-M
Beat1987
MissJ
Livra
Koen66
Karstman
Zo plotseling is het niet... Ik wist al een paar maanden dat ik geneeskunde minder begon te vinden, en Nederlands vond ik altijd leuk, dus ik wist wel dat ik als plan B Duits of Nederlands wilde doen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je moet doen wat jou het leukst/best lijkt.
Van waar deze plotselinge verandering?
Nederlands lijkt me wel een leuke studiequote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:35 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jup, en eerst vond papa het zonde van mijn natuurprofiel en mama dat ik moest doen waar mijn hart lag... En toen hebben ze zo lang gepraat dat ze van mening wisselden!
Ah oke...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:37 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zo plotseling is het niet... Ik wist al een paar maanden dat ik geneeskunde minder begon te vinden, en Nederlands vond ik altijd leuk, dus ik wist wel dat ik als plan B Duits of Nederlands wilde doen.
hoe lang studeer je al geneeskunde?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:37 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zo plotseling is het niet... Ik wist al een paar maanden dat ik geneeskunde minder begon te vinden, en Nederlands vond ik altijd leuk, dus ik wist wel dat ik als plan B Duits of Nederlands wilde doen.
Wat kun je eigenlijk met je opleiding Nederlands worden. Docent, of Schrijver of?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:37 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wilde ik ook... Alleen dat is nog zes jaar (op zijn kortst) hierboven op, en dan ben je nog maar basisarts. Plus dat je een heleboel moet weten, ook van dingen waar je niks mee gaat doen. En de verschillende onderdelen Nederlands vind ik echt állemaal leuk.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:37 schreef Bos81 het volgende:
Ik dacht dat je de medische wereld inwilde lUtte?
dat vroeg ik me ook afquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wat kun je eigenlijk met je opleiding Nederlands worden. Docent, of Schrijver of?
wat studeer jij?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:39 schreef iBenny het volgende:
Tha_Erik doet volgens mij ook Nederlands.
Lutte zit op 5 VWO..quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:38 schreef roos85 het volgende:
[..]
hoe lang studeer je al geneeskunde?
En nu is Duits dus ook afgevallen. Die vakken.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ah oke...
Omdat je laatst ook het pabo verhaal al liet vallen -vanwege het spelen van een instrument-
Applicatieontwikkeling. Software en websites.quote:
OKeequote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:39 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wilde ik ook... Alleen dat is nog zes jaar (op zijn kortst) hierboven op, en dan ben je nog maar basisarts. Plus dat je een heleboel moet weten, ook van dingen waar je niks mee gaat doen. En de verschillende onderdelen Nederlands vind ik echt állemaal leuk.
Docent, schrijver, journalist, je kunt bij bijvoorbeeld een uitgever of bedrijf gaan werken om teksten te controleren.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wat kun je eigenlijk met je opleiding Nederlands worden. Docent, of Schrijver of?
Okeequote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:41 schreef Lutte het volgende:
[..]
Docent, schrijver, journalist, je kunt bij bijvoorbeeld een uitgever of bedrijf gaan werken om teksten te controleren.
jeetje wat een naam..quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Applicatieontwikkeling. Software en websites.
wat voor richting denk je?quote:Ik zit er alleen over na te denken om wat anders te gaan doen zodra ik mijn diploma heb (dit jaar)
klinkt erg leukquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:41 schreef Lutte het volgende:
[..]
Docent, schrijver, journalist, je kunt bij bijvoorbeeld een uitgever of bedrijf gaan werken om teksten te controleren.
misschien iets economisch.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:42 schreef roos85 het volgende:
[..]
jeetje wat een naam..
[..]
wat voor richting denk je?
okequote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:42 schreef Lutte het volgende:
[..]
Is al goed, best een compliment eigenlijk.
Naaaaahquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:46 schreef tdrone het volgende:
[..]
je word toch geen gladde verkoper he
Ja he! En dat zijn allemaal dingen die je met alleen de studie Nederlands al kunt doen, dus je hoeft niet veertig jaar hetzelfde te doen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:43 schreef roos85 het volgende:
[..]
klinkt erg leukkan je veel kanten mee op!
Dat laatstequote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:49 schreef tdrone het volgende:
[..]
wat dan wel? of moet je je nog orienteren?
quote:Paniek bij Sterren dansen op het IJs
AMSTERDAM - Grote paniek in de studio van Sterren dansen op het IJs. De stroom is uitgevallen, en de ijsvloer dreigt te gaan smelten...
In studio 22 op het Mediapark waren de deelnemers aan het oefenen voor de liveshow van vanavond, toen het ineens donker werd.
Waardoor de stroom heeft kunnen uitvallen, is nog niet bekend. Met man en macht wordt momenteel geprobeerd de boel weer aan de praat te krijgen.
het klinkt iig erg leuk, je kan idd eel dingen met 1 studie.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja he! En dat zijn allemaal dingen die je met alleen de studie Nederlands al kunt doen, dus je hoeft niet veertig jaar hetzelfde te doen.
En Nederlands met een minor Journalistiek (of hoe dat heet) is praktischer dan gewoon Journalistiek studeren want daar zijn er te veel van.
Nah... das iets voor SHOquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:52 schreef tdrone het volgende:
[..]
geweldig
is dat trouwens ook een talentenjacht?
dat het lang duurt om te laden (als je op je Ipod zit kun je beter niet klikken)quote:
Verstandigquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:01 schreef Lutte het volgende:
Nu ga ik even een uurtje huiswerk maken, kan iPod op de oplader zodat ik vanavond een volle batterij heb.
Ik kliktequote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als je http://www.fok.nl/gm/graaftool.php klikt, dan kijk ik wel of het plaatje is geplaatst
Thank Sherlock.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als je http://www.fok.nl/gm/graaftool.php klikt, dan kijk ik wel of het plaatje is geplaatst
huh wat?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:05 schreef iBenny het volgende:
Voor ¤1975.00 heb je 30 minuten live.....
Bart![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:05 schreef iBenny het volgende:
Bart![]()
![]()
![]()
Bartquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:05 schreef iBenny het volgende:
Bart![]()
![]()
![]()
?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:04 schreef Bos81 het volgende:
In welk topic komt die grafiek nu te staan, nu ik toch geklikt heb
Neeeeeequote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jij zou hem liever dertig minuten voor iets anders hebben?
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:08 schreef tdrone het volgende:
bart
dan kun je beter deze nemen:
Rinus Dijkstra 10m ¤ 795.00
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Neeeeee
Maar hij mag wel optreden ofzozo slecht was hij toch niet?
Sorry, dacht dat genegeerd werd om dat er op posts onder mij wel werd gereageerd.quote:
Dankjequote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Datawarning - vriendjesgraaf van januari 2011
ik krijg het bad Nooit maar dan ook nooit op perfecte temperatuur als ik erin stap altijd te warm of te koudquote:
Irritant isdat. Terwijl ik de kraan echt op de juiste temp zetquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:43 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik krijg het bad Nooit maar dan ook nooit op perfecte temperatuur als ik erin stap altijd te warm of te koud
Ik hou niet van sauna. Ik ben er niet zo van om in me nakie rond te huppelenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:43 schreef Koen66 het volgende:
wil wel weer eens naar de sauna. da's pas lang gelee
hmmm uitslag nooit last van, en dat nakie, ach, vind het eerder vervelend als er dan mensen met kleren aan rondlopen daarquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik hou niet van sauna. Ik ben er niet zo van om in me nakie rond te huppelen
En ik kan er ook niet tegenallemaal uitslag enzo
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmm uitslag nooit last van, en dat nakie, ach, vind het eerder vervelend als er dan mensen met kleren aan rondlopen daar
Dat is niet slimquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:55 schreef Kally het volgende:
Ik ga dood, was te enthousiast met de bleek, nu heb ik last van mijn keel en ogen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |