en daar heb ik nog meer zin in dan in vrijdag (komt zelden voor maar toch is het zo, en om dezelfde redenen als jijquote:
Lekker einde van de week dusquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yeahhhh de meest relaxte dag op het werk meestal
Sorry, ik weet het nietquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:10 schreef iBenny het volgende:
Stu, jij weet dat misschien wel...
Adele heeft ooit een keer Make you feel my love live gedaan, liet het publiek zingen en moest daarvan huilen.
Weet jij dan welk optreden dat was en vooral waar het was?
Waarom die versiequote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Kut
Ik ben 'm al een tijdje aan het zoeken
Dat was echt mooi om te zienquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom die versieHet is sowieso wel een sentimenteel nummer
Die is ook tof iddquote:
quote:
Ik ken geen Paul de Leeuw vertalingquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Toen ik het voor het eerst hoorde wilde ik het gelijk vertalen...
Had paul de Leeuw het verdomme al gedaan
Ohw, die moet je ff luisterenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ken geen Paul de Leeuw vertaling
buikpijnquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:35 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben er nogpijn in me buik
Dus even op de wc
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:37 schreef charmed_angel het volgende:
Het wil nietmaar zodra ik ga liggen krijg ik pijn
WIntersportquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:39 schreef charmed_angel het volgende:
Net wel een ok film gezien, ik ben blij dat ik nooit op wintersportga
Frozen heet die film
Het is een kippenvel nummerquote:
Oh dearquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:35 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben er nogpijn in me buik
Dus even op de wc
Ik kan wel gewoon poepen hoor, maar kijk... Morgen moet ik weer wegen, dus dacht vanmiddag.... Als ik nu zo'n natuurpilletje neem, dan ga ik vanavond nog aan de poeperitusquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ben je daarvoor al eens naar de dokter geweest?
Neequote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:40 schreef Koen66 het volgende:
behalve de buikpijn wel goed met je Miranda?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |