quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:55 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Klopt, maar helemaal op dit moment mag het wel wat minder met de tweets...
We hebben er zelf ook niets aan om onbevestigde geruchten hier continu neer te zetten.
Bij het Marriot is 26 juli brugquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:55 schreef BeSimple het volgende:
[..]
2 bruggen?
6 oktober en de Kasr Al Nile?
Ik ken in mijn dorp ook maar hooguit 10 straten...quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:55 schreef RobertVH het volgende:
[..]
Straatnamen zijn er alleen voor google maps, de gemiddelde egyptenaar heeft er geen benul van![]()
Het Marriot is niet verkeerd voor een nachtje na een paar dagen rennen voor je leven![]()
Zit alleen altijd volgepakt met amerikanen en zuipende Saudi's in Cairo
Klik eens op dat linkjequote:Op donderdag 3 februari 2011 23:55 schreef BeSimple het volgende:
[..]
2 bruggen?
6 oktober en de Kasr Al Nile?
quote:nolanjazeera the Aljazeera live shot of Tahrir Sq had to be pulled as it was putting our lives at risk. Will be back up as soon as its safe to do so
less than a minute ago via web
Niet jezelf in de nesten werken en dan hopen dat iemand anders je uit de stront trekt. Het was gisteren, misschien zelfs eergisteren, al duidelijk dat journalisten groot gevaar liepen op die locatie. Dan moet je óf blijven rapporteren tot je dood/opgepakt wordt of op tijd je biezen pakken.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:55 schreef marcodej het volgende:
[..]
Volgens mij heb je geen idee wat het vak 'journalist' inhoudt.
En is die stream van de Nile TV of niet?quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:56 schreef bokaal het volgende:
PressTV weer live? Beeld 1 min. geleden // PressTV:
[ afbeelding ]
Mwa, ik zou echt écht niet in zijn schoenen willen staan, hij moet doodenge dingen hebben gezien, en het is heel fijn dat hij daarvan verslag doet. Die tweets beginnen me alleen een beetje te ergeren. Het is wel heel erg 'JA JONGENS HIER BEN IK WEER'.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:55 schreef marcodej het volgende:
[..]
Volgens mij heb je geen idee wat het vak 'journalist' inhoudt.
Zag er net ook een paar staan van mensen die beweren dat 80 wagens Tahrir op zijn gereden en dat de anti's zwaar onder vuur liggen... dus het is echt even schiftenquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:56 schreef mwaterl het volgende:
Ik vind de tweets juist zeer interessant
Geen idee. Ik kan NileTV niet bekijken.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:57 schreef BeSimple het volgende:
[..]
En is die stream van de Nile TV of niet?
Ja, zelfde live feed, zicht op museum en plein van ver af, onduidelijkquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:57 schreef BeSimple het volgende:
[..]
En is die stream van de Nile TV of niet?
Klopt, maar er zijn er ook een hele hoop dit zulke berichten ontkrachten.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:57 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Zag er net ook een paar staan van mensen die beweren dat 80 wagens Tahrir op zijn gereden en dat de anti's zwaar onder vuur liggen... dus het is echt even schiften
Het was volledig onduidelijk van welke kant de pro's kwamen. De journo's aan de anti-kant bleken redelijk goed te zitten, het hotel waar oa GPD zat bleek aan de kant te zitten waar de pro's voorbij kwamen. Gevalletje willekeur dus. En hij kon gewoon niet weg.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:57 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Niet jezelf in de nesten werken en dan hopen dat iemand anders je uit de stront trekt. Het was gisteren, misschien zelfs eergisteren, al duidelijk dat journalisten groot gevaar liepen op die locatie. Dan moet je óf blijven rapporteren tot je dood/opgepakt wordt of op tijd je biezen pakken.
Lijkt me logisch. Opluchting, adrenaline etc.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:57 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mwa, ik zou echt écht niet in zijn schoenen willen staan, hij moet doodenge dingen hebben gezien, en het is heel fijn dat hij daarvan verslag doet. Die tweets beginnen me alleen een beetje te ergeren. Het is wel heel erg 'JA JONGENS HIER BEN IK WEER'.
Nopequote:Op donderdag 3 februari 2011 23:59 schreef -jos- het volgende:
Is dat verhaal over die uitgedeelde infraroodspullen nou eigenlijk nog bevestigd? nee he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |