Tegenover de shell bij de helftheuvel. En ander gooien ze toch gewoon de belgische buurt op de schop.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:38 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
En waar wil jij dat neerzetten in de Kruiskamp? Ik zie zo geen locatie beschikbaar
Als ik iemand daarvoor zou hebben zou ik daar wel een keer heen gaan.quote:
Daar komt al iets anders toch.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:40 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Tegenover de shell bij de helftheuvel. En ander gooien ze toch gewoon de belgische buurt op de schop.
neequote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:41 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ben je er wel ooit geweest?
ik ga daarheen dit jaarquote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:40 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Als ik iemand daarvoor zou hebben zou ik daar wel een keer heen gaan.
Achquote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:42 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
nee
een keer wel serieus overwogen maar toen had ik geen geldjaar daarna vond ik die muziek niks, en dat is verder wel zo gebleven
af en toe wat hardstyle kan ik nog wel naar luisteren, maar hardcore is gewoon vergroeide aids
Vet.quote:
Ik.quote:
Weg geweest?quote:
Lees eens terug.quote:
Het spijt me hoor.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:38 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Lees eens terug.Ja ik ben weggeweest, maar al weer een hele tijd terug hoor.
Fedjeeee hai. Hoe was het?quote:
quote:
Zijn die gedachten zo erg dan?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:55 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
![]()
Ik ben eerst nog mijn biervoorraad naar binnen aan het gieten in de hoop dat ik dan meteen in coma raak als ik ga slapen zodat ik mijn gedachten niet hoef aan te horen.
Onzekerheid over iets.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:57 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Zijn die gedachten zo erg dan?
Hmm das nooit leuk.quote:
Nee.quote:
was wel gezellig hoor. alleen was het rustig in de lalalaa. groep doven, groep 2x zo oud als ik en weinig leuke jongedamesquote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:52 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Fedjeeee hai. Hoe was het?
Ehm op DIT moment voel ik 'm helemaal niet meer, maar denk dat het morgen ontzettend veel pijn gaat doen aangezien ik er de rest van de dag wel nog heel veel last van had.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 03:03 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee.![]()
Hoe gaat het trouwens met je arm?
Hehe achja dan maar een avond zonder chickies.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 03:04 schreef FedExpress het volgende:
[..]
was wel gezellig hoor. alleen was het rustig in de lalalaa. groep doven, groep 2x zo oud als ik en weinig leuke jongedames![]()
hoe was het bij jou?
Oh da's wel kut.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 03:05 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ehm op DIT moment voel ik 'm helemaal niet meer, maar denk dat het morgen ontzettend veel pijn gaat doen aangezien ik er de rest van de dag wel nog heel veel last van had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |