je moet 50 euro ophoesten om daar binnen te mogen, zo moeilijk is het toch nietquote:
Oke ik ga even op een vrijdagnacht om half twee de krant van een week geleden erbij pakken.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:17 schreef kutkabouter het volgende:
artikel staat in brabants dagblad van afgelopen dinsdag, pagina 27
in de bossche orangerie ofzoiets
geen bier meerquote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:20 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Oke ik ga even op een vrijdagnacht om half twee de krant van een week geleden erbij pakken.
Ik heb een week het nieuws nauwelijks gevolgd en kijk wat ik mis.![]()
Maargoed een cafe in de Orangerie lijkt me geen strak plan, helemaal niet met entreegeld. Er tegenover hebben ze goedkoper bier plus dat is gratis. (met carnaval in ieder geval)
Ja kut een pop is normaal iets anders hoor. 50 euro voor een avond? Wat zijn dat voor grappen? Inclusief drank? Zonee dan is het gegaraneerd kansloos.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:18 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
je moet 50 euro ophoesten om daar binnen te mogen, zo moeilijk is het toch niet
Ik had jouw moeder kunnen zijn.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:16 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja al die straattaal bah niks voor onze leeftijd he Tux
NOU DAT WORDT DE UITVINDING VAN DE EEUW HEUR!!quote:
inclusief eten, exclusief drankquote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:22 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja kut een pop is normaal iets anders hoor. 50 euro voor een avond? Wat zijn dat voor grappen? Inclusief drank? Zonee dan is het gegaraneerd kansloos.
Geen bier meer, tering wat een elitaire meuk.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:22 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
geen bier meer
7 soorten champagne, sushi en gratis parfum op de wc's_!
Dan was je een 13jarige tienermoeder.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:23 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik had jouw moeder kunnen zijn.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:25 schreef kutkabouter het volgende:
ow wacht, het is de bedoeling dat het een feest wordt dat 4 keer per jaar komt, niet een café
Ja die zich had laten uitwonen door 18jarige bro's jeweettog.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:26 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dan was je een 13jarige tienermoeder.
Aightt of je weet hoe die shit werkt. Daar spreekt een vakvrouw.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:26 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja die zich had laten uitwonen door 18jarige bro's jeweettog.
MOHquote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:27 schreef BarrieButsers het volgende:
Dat plan is dan echt om te janken. Soort abbo voor een feest kopen.Dat ze maar een keer wat tofs in de Brabanthallen regelen ofzo.
Ja tof, kan ik kruipend naar huis.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:27 schreef BarrieButsers het volgende:
Dat plan is dan echt om te janken. Soort abbo voor een feest kopen.Dat ze maar een keer wat tofs in de Brabanthallen regelen ofzo.
Rollend nog wel als het moet.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:32 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja tof, kan ik kruipend naar huis.
Dan moeten ze ergens maar iets neerzetten. Kruiskamp ofzo. Alles in een.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:34 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Voor concerten van mijn soort is het niet echt geschikt.Akoestiek van een koekblik en bloedheet.
En waar wil jij dat neerzetten in de Kruiskamp? Ik zie zo geen locatie beschikbaarquote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:35 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dan moeten ze ergens maar iets neerzetten. Kruiskamp ofzo. Alles in een.
ga jij naar sziget?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:34 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Voor concerten van mijn soort is het niet echt geschikt.Akoestiek van een koekblik en bloedheet.
niet echt (meer) mijn dingquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |