take care! jij ook veel plezierquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:21 schreef fairytalessuck het volgende:
Ik ga nu, au revoir.
Fedje have fun vanavond en de rest ook natuurlijk.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:41 schreef kutkabouter het volgende:
ST doe niet flauw ik weet dat je er bent
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:43 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
![]()
Ik ben net thuis van een gaaf concert.Ik had wel bijna een bitchfight veroorzaakt, omdat een of andere kuthoer mij zat te irriteren.
zie je welquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:43 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
![]()
Ik ben net thuis van een gaaf concert.Ik had wel bijna een bitchfight veroorzaakt, omdat een of andere kuthoer mij zat te irriteren.
Nee ze stond voor mij zo overdreven te bewegen dat ze steeds tegen me aan stond te rijden en ik steeds verder naar achteren moest en als ik een stukje opschoof ze weer voor m'n neus ging staan. Daarnaast gooide ze ook steeds haar haren naar achter zowat in m'n gezicht en mepte ze een keer met d'r arm tegen m'n cameraquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:46 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]Zo hoort het Tux!
Wat deed dat wijf trouwens? Of stond dr bakkes je gewoon niet aan?
Ja idd.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:53 schreef BarrieButsers het volgende:
Ja heur.Dat soort types kunnen ze beter bij de deur buitenhouden.
dat zijn zo'n vervelende mensen hequote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:50 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee ze stond voor mij zo overdreven te bewegen dat ze steeds tegen me aan stond te rijden en ik steeds verder naar achteren moest en als ik een stukje opschoof ze weer voor m'n neus ging staan. Daarnaast gooide ze ook steeds haar haren naar achter zowat in m'n gezicht en mepte ze een keer met d'r arm tegen m'n cameraGenoeg zo
?
Had een goede krantenkop kunnen worden joh.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:55 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja idd.Het waren er zelfs 2, maar van die andere had ik niet zoveel last.
Ja.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:56 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
dat zijn zo'n vervelende mensen hedie er bewust op uit zijn je plezier te verneuken "omdat je iets gedaan zou hebben"
Zou hetquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:58 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Had een goede krantenkop kunnen worden joh.
Ik snap 'm ook niet.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:14 schreef BarrieButsers het volgende:
50 pop?
Barbiepoppen, poppers, euro's, centen of iets anders?
die dusquote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:14 schreef BarrieButsers het volgende:
50 pop?
Barbiepoppen, poppers, euro's, centen of iets anders?
Ja al die straattaal bah niks voor onze leeftijd he Tuxquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |