Dat staat er tochquote:
Nee, ik zei in eerste instantie dat jury- en publiek uitslag in beeld was maar dat ze dat op hadden moeten tellen, maar het was zelfs zo dat ze dus "einduitslag" boven de publieksuitslag hadden staanquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:04 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat zeiden we toch al, maar wel lief hoor, zo met plaatje!
Als je auto-updatet dan verschijnt die knop niet (als je niet een refresh doet).quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:06 schreef Cat22 het volgende:
Waar is de OP? Met de 'nieuw deel' knop is die toch meteen gekopiepastaad?
Wel boeiend dat 'toen ik jou vergat' zowel bij jury als publiek op 4 stond, maar in de totaal optelling naar de laatste plaats gaat. Al zal dat met het percentage aan stemmen te maken hebben.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, ik zei in eerste instantie dat jury- en publiek uitslag in beeld was maar dat ze dat op hadden moeten tellen, maar het was zelfs zo dat ze dus "einduitslag" boven de publieksuitslag hadden staan
Ah, dus GB did it the hard way.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als je auto-updatet dan verschijnt die knop niet (als je niet een refresh doet).
Poeh, wat een drama!quote:
De nostalgische manier!quote:
En ik ben de queen!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Het leven voor de knop is echt niet te vergelijken met het leven na de knop.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:10 schreef Goodbye het volgende:
Ja, ik heb die knop nog niet aangeraakt. Ik vergeet het telkens
quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En ik ben de queen!
Ho eens evenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.! Er is hier maar één queen
.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
Bitschslap!quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ho eens even [ afbeelding ]! Er is hier maar één queen.
Vast wel, en anders binnenkort vast een goede versie van dat nr op Youtube.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:35 schreef Goodbye het volgende:
Komt dat ook op uitzending gemist? Zit nu klaar voor Wie is de mol!
Als je het niet leuk vindt, waarom zou je danquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Vast wel, en anders binnenkort vast een goede versie van dat nr op Youtube.
Ik ga WIDM weer niet volgen.
Wat is dat tussenstuk toch lang he?quote:
Ik heb geen problemen met dat lange tussenstuk: orkest.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat is dat tussenstuk toch lang he?
Waarin niet gezongen wordt.
Maar kan me voorstellen als hij dit al die avonden heeft gedaan dat zijn stem wel flink belast is geweest.
Kijk Marco het zelf tof vinden
Jaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:03 schreef Greys het volgende:
Erik, had jij dat filmpje van de Jees nou nog gezien?
Die met 'jeeeeuj....'
Hij staat ook in Ode aan de Derde Jee topic.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Whoa, mijn haar zit echt super goed vanavond! Jammer dat ik nog op de fiets weg moet.
Coupe wildquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Whoa, mijn haar zit echt super goed vanavond! Jammer dat ik nog op de fiets weg moet.
Dat kan niet, je moet nog eerst door de windquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja als je me zou zien, zou je echt voor me vallen op dit moment hoor!
Ja! Doe!quote:Op zondag 6 februari 2011 16:45 schreef tombolafan het volgende:
Cat, GB en Greys:
[ afbeelding ]
Zal ik die kopen voor het ESF?
Wel allemaal 1 hequote:
Alles of niets.quote:
Jaaaaaaa, gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Hopelijk wordt het een mooie dag vandaag. Met wat warmte en wat zon.
Ik vergeet altijd dat een dag al om 0.00 begintquote:
Ah, okeequote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Niks gepland. Dit weekend vier ik het met familie.
quote:Dit programma is geweldig! Als Songfestival hater en Rap n00b, is mijn wereld toch weer een stukje groter geworden.. Alle twee de liedjes, het orgineel van Keizer en de reactie van Lenny vind ik mooi. En dankzij dit programma zijn ze alle twee mooier geworden, de ene voegt echt wat aan de andere toe. Lenny & Keizer (en Ali en Cor) Respect!
Ja idd, daarom ben ik het op gaan zoeken.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Daar had ik het in het vorige topic ook al over gehad!
Ik kijk nu een stukje van die aflevering met Stef Bos.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, ik vond het ook zo lief. De andere afleveringen vind ik niet zo tof
.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:13 schreef Greys het volgende:
Jullie hebben je vlaggetjes nog niet weggegooid hoop ik?
ESF meet, anyone?
Eurovision in Concert - 9 april - Amsterdam
Ik las net ergens dat esctoday in de organisatie zit dit jaar van Eurovision in Concert.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Sietse roeleert de pan uit!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik las net ergens dat esctoday in de organisatie zit dit jaar van Eurovision in Concert.
En esctoday is van Sietse!
Ik ga dit weekend updaten en checken of er al meer bekend is.quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:59 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Felici aan Tha_Erik!
Is er al wat bekend wanneer de andere landen hun inzendingen bekend maken/weten? ik zie nog zoveel lege plekken in het overzichts topic! Ik wil voorpret!
Wat een enig topicquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het Eurovisie Songfestival organiseren, hoe werkt dat?
Het grote Fok! foto's van Britjes topic #4quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:28 schreef Pisces29 het volgende:
IngJou zocht ik nog
![]()
Jij had vorig jaar toch die shoot met MB? Ik ben zo benieuwd of je nog een foto van Baileys had
*maakt sprongetje*quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:29 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Het grote Fok! foto's van Britjes topic #4
Lijkt me wel heel leuk!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:31 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Komt er trouwens een soort van meet voor de finale? In NL of ter plekke?
Mega ideequote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Lijkt me wel heel leuk!
Misschien kunnen we Eurovision in Concert in Amsterdam op 9 april ook gebruiken voor een meet!
Leukquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:40 schreef Greys het volgende:
De Jees twitterden vanmorgen dat ze helemaal in de gloria zijn, want ze hebben een nummer 1 hit te pakken!
Eurovision in Concert - 9 april - Amsterdamquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:53 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Mega idee![]()
Is al bekend wat de kaarten gaan kosten?
Leukleukleuk!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Eurovision in Concert - 9 april - Amsterdam
In die tweet in de OP stond 25 euro.
Heb nog niet gekeken vandaag of de site al up is, zal ik zo ff doen!
Leukquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:40 schreef Greys het volgende:
De Jees twitterden vanmorgen dat ze helemaal in de gloria zijn, want ze hebben een nummer 1 hit te pakken!
Ik ben heel benieuwd of er nog een onderscheid is tussen de mensen die graag naar ESF kijken en de mensen die het niks vinden.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:18 schreef Greys het volgende:
Dat de Nederlanders om het hardst krijsen over hoe een ruknummer het wel niet is, hoe lelijk de Jees zijn etc. reacties voor in het 'Buitenlandse reacties' topic, maar toen viel het me echt op
Graag gedaan.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Bedankt voor jullie verjaardagskaart! Tenminste, ik weet niet precies wie er allemaal verantwoordelijk voor is
, maar ik vind 'm net hier bij mijn ouders thuis
!!!!
En Nederland is gewoon ook écht een land van zeiken om het zeiken lijkt wel soms hoor.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd of er nog een onderscheid is tussen de mensen die graag naar ESF kijken en de mensen die het niks vinden.
Want ik hoor om me heen wel mensen zeiken, maar die zeiken toch wel, want eigenlijk is ESF toch stom, en bladiebla. Al zet je een artiest neer die ze leuk vinden, met ook nog een goed nummer, dan blijft er nog wat te wauwelen
Ja azijnpissers zijn we zeker hierquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:16 schreef Greys het volgende:
[..]
En Nederland is gewoon ook écht een land van zeiken om het zeiken lijkt wel soms hoor.
Vooral als het op het ESF aankomt
Zie die quotes op een rijtje en dan die Nederlandse er onder
Verzamel hier buitenlandse reacties op de Ned. inzending!
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Bedankt voor jullie verjaardagskaart! Tenminste, ik weet niet precies wie er allemaal verantwoordelijk voor is
!!!!
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Graag gedaan.Hadden we een mooie uitgezocht?
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:21 schreef Tha_Erik het volgende:
!!!!
Ik had even een moment dat ik aan het twijfelen was of hij wel live zong... maar ik weet het niet.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:27 schreef Pisces29 het volgende:
3J's nu bij SBS sterren dansen op het ijs
Ja daar zat ik ook over na te denken, ze stonden idd midden op de ijsvloer op een klein rondje.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:30 schreef Greys het volgende:
Ik heb het optreden trouwens niet gezien, stonden ze midden op de ijsvloer?
Dan kan het namelijk zijn dat het niet live was, omdat het dan wellicht teveel moeite was (ivm live show) om al die snoeren en toestanden over dat ijs heen te trekken om alle instrumenten en microfoons enzo te versterken
Gerard vroeg nog of ze al zenuwachtig waren voor het ESF en Nance vroeg of ze niet alle schaatsers mee konden nemen als achtergrond/decoratie, zodat we zeker winnen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:33 schreef Greys het volgende:
Als het op die ijsvloer is, heb je heel grote kans dat het niet live kon.
Omdat je dan al die zooi en snoeren over dat ijs ziet lopen.
Kloptquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:42 schreef Greys het volgende:
En, waren ze al zenuwachtig?
Zal wel niet he, die nuchtere mannen
ESF heeft een S in de afkortingquote:
Ja, van Singalong!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
ESF heeft een S in de afkorting
Ik dein mee hier achter m'n schermquote:
Goed zo!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik dein mee hier achter m'n scherm
Hoiquote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik dein mee hier achter m'n scherm
Nou, ik wilde al niet dáár, en toen begon Quea dus toen ben ik hier gaan zitten.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Zijn jullie uit de F&F SC verbannen?
Hier hou ik zo vanquote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:43 schreef CarOnline het volgende:
Lou Reed
Inzending Groenland 1986
Achtste plaats
We maken het wel pas op een of andere manierquote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:53 schreef Greys het volgende:
CarO past het repertoire wel aan per forum he?
Ik in de Big Band versiequote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:55 schreef Pisces29 het volgende:
Ik had Shine graag onbewerkt gezien![]()
Haha die ga ik straks luisteren!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik in de Big Band versie
Even spoelen naar 2.25 ongeveer.
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:03 schreef CarOnline het volgende:
Robbie Williams
Inzending Italy 1968
Negenendertigste plaats
Die vind ik ook leukquote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik in de Big Band versie
Even spoelen naar 2.25 ongeveer.
Als ze dat 'grapje' echt hadden uitgewerkt had het veel beter gescoord dan de echte versie van Shine. Ik weet het zeker!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:03 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Haha die ga ik straks luisteren!
Car0 is op dreefquote:
Oh dat zeker, ze hebben het ook nog eens zo ver door laten mixenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Als ze dat 'grapje' echt hadden uitgewerkt had het veel beter gescoord dan de echte versie van Shine. Ik weet het zeker!
ALLES had beter gescoord dan het orgineelquote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Als ze dat 'grapje' echt hadden uitgewerkt had het veel beter gescoord dan de echte versie van Shine. Ik weet het zeker!
Oehquote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:19 schreef CarOnline het volgende:
Take That
Inzending Letland 1993
Eerste plaats
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:36 schreef CarOnline het volgende:
Zo, 1 uur en 40 minuten! Wat voor batterijen heb je toch!
Trusten
VERGETENquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:19 schreef Takaiki het volgende:
Erik jarig!![]()
Had ik dat bijna gemist, maar gelukkig nog op de valreep:
GEFELICITEERD!!![]()
![]()
(zaterdag terugdoen aub![]()
)
Ik heb haar gisteren gebeld.quote:Op zondag 13 februari 2011 13:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
VERGETEN!!!
NOG GEFELICITEERD TAKKEDINGES!!!!![]()
![]()
![]()
!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes you're the windshield
Sometimes you're the bug
Ierland is ruk. En heb je België al gezien? Zitten ook in de halve finale met de Jees.quote:Op zondag 13 februari 2011 18:45 schreef Pisces29 het volgende:
Oeh ik zag net een paar landen bij Carlo en Irene, wat zit er weer een hoop bagger tussen.![]()
Ik ben ineens stukken positiever over de 3J's
Ierland![]()
En dat!quote:Op zondag 13 februari 2011 14:11 schreef Ingetje79 het volgende:
Takkedinges![]()
Nog van harte met je 23e verjaardag
Nee ik ga morgen wat meer filmpjes kijken, in ieder geval begint de zin in ESF nu echt te komen nu er een hoop liedjes bekend zijnquote:Op zondag 13 februari 2011 23:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ierland is ruk. En heb je België al gezien? Zitten ook in de halve finale met de Jees.
A-capella, zou heel tof kunnen zijn, ware het niet dat het een slecht gezongen hysterisch rotnummer is
Ja, daar zou eigenlijk Ben Saunders optreden las ik van de week.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:14 schreef Cat22 het volgende:
Ik ben nu naar de 3J´s aan het kijken. Bij Koffietijd. Op de huishoudbeurs.
Hahaha, daar moet ik even heel hard om lachenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, daar zou eigenlijk Ben Saunders optreden las ik van de week.
Maar die kon niet, en de Jees wilden het wel overnemen
(Want ze hadden het op de Margriet Winterfair ook zo gezellig gevonden)
Hihihi. Maar het klinkt wel lief.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:20 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Hahaha, daar moet ik even heel hard om lachen
Wat een kneuterigheid ook
En zich er niet voor schamen ook gewoon he?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:20 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Hahaha, daar moet ik even heel hard om lachen
Wat een kneuterigheid ook
Héél!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:22 schreef Cat22 het volgende:
Greys, ben je niet trots op me, dat ik het zo volg en zo betrokken ben?
Halve!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:34 schreef CarOnline het volgende:
Ohh jullie gaan naar Dusseldorf?
Wat tof! Finale? Halve?
Halvequote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:34 schreef CarOnline het volgende:
Ohh jullie gaan naar Dusseldorf?
Wat tof! Finale? Halve?
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Héél!
Jij wilt goed beslagen ten ijs komen in Düsseldorf he?
Hahaha dat weet je niet, misschien zitten Goodbye en ik wel tussen die vlaggende Grieken en dan zien we geen holquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Halve!![]()
En ik ga Greys in het nekje spugen want zij heeft betere plaatsen dan ik.
Woeoeoeoe!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Hahaha dat weet je niet, misschien zitten Goodbye en ik wel tussen die vlaggende Grieken en dan zien we geen hol
En dan heel de avond OPAAAA!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Hahaha dat weet je niet, misschien zitten Goodbye en ik wel tussen die vlaggende Grieken en dan zien we geen hol
No waaaaaayquote:
Zorg jij voor een cd'tje?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:41 schreef Greys het volgende:
Ik ben al schor nog voordat we daar aankomen denk ik.
Zit met Cat, Tombola en Goodbye in de auto, dus dat wordt blèren en zingen tot aan Düsseldorf.
Daar ter plaatse heel de dag hysterisch doen met alle geweldige songfestivalnichten daar en tegen de tijd dat het begint 's avonds zijn we niets meer waard en kunnen we alleen nog schor piepen
Grieken zijn dol op blondjes, misschien gaan ze wel met jou wapperen ipv met hun vlaggen!quote:
Als je maar niet in slaap valt danquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:41 schreef Greys het volgende:
Ik ben al schor nog voordat we daar aankomen denk ik.
Zit met Cat, Tombola en Goodbye in de auto, dus dat wordt blèren en zingen tot aan Düsseldorf.
Daar ter plaatse heel de dag hysterisch doen met alle geweldige songfestivalnichten daar en tegen de tijd dat het begint 's avonds zijn we niets meer waard en kunnen we alleen nog schor piepen
Ik heb nog een leuke met winnende liedjes door de jaren heenquote:
Joh!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb nog een leuke met winnende liedjes door de jaren heen!
Sterke Grieken, dan!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Grieken zijn dol op blondjes, misschien gaan ze wel met jou wapperen ipv met hun vlaggen!
Jaaaaa!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb nog een leuke met winnende liedjes door de jaren heen!
Ik heb dat twee weken geleden ofzo voor het eerst gedaan, iets terugsturen naar de Wehkampquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:53 schreef Goodbye het volgende:
Oh, even tussendoor, want dit is een SC!![]()
Heeft iemand wel eens wat teruggestuurd naar de Wehkamp? Er wordt vandaag wat bij mij opgehaald, maar ik heb geen idee hoe dat gaat! Heb de twee artikelen weer in dat plastic hoesje met de juiste sticker er op en die beide maar in de zak gedaan waar het ook in aan kwam en dan de retourbon er bij. Moet dat ook nog helemaal goed dicht getapet worden enzo?
Ah, oké!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb dat twee weken geleden ofzo voor het eerst gedaan, iets terugsturen naar de WehkampHeb het toen naar zo'n punt gebracht waar ze het dan weer ophalen. Thuis laten ophalen kon idd ook. Je moet de verpakking (die blauwe zak) wel weer dichtplakken als een pakketje dat je op zou kunnen sturen eventueel inderdaad. Want anders vliegt de inhoud straks door de bus van de ophaalmeneer
Kost da? Ophalen?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:57 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ah, oké!Ga ik dat zo even netjes doen!
![]()
Ik heb maar voor ophalen gekozen, want met een blauwe kont () gaat fietsen niet zo lekker. Volgens mij was het Kiala punt ook nog eens 8 km enkele reis, trouwens.
Gratis, volgens mij! Heb in ieder geval nergens iets over kosten gezien.quote:
Grmbl... beter geregeld als bij Philips dus.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:03 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Gratis, volgens mij! Heb in ieder geval nergens iets over kosten gezien.
Gaat wel om een colbertje en een jeans, weet niet hoe het met grotere producten gaan?
als bij Philips?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Grmbl... beter geregeld als bij Philips dus.![]()
Ik wist trouwens niet dat thuis ophalen bij Wehkamp kon. Want dat vind ik altijd het gedoe, moet je weer naar zo'n inleverpunt.
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Grmbl... beter geregeld als bij Philips dus.![]()
En net nu komt ze binnen.quote:
Ow, ik leg zulke dingen nooit uit. Net alsof zij niet vaker mensen in die toestand hebben gezien.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:22 schreef Goodbye het volgende:
Oh, wat schandelijk. Ik zit nog in mijn ochtendjas en ze kwam al langs om het op te halenIk zei al dat ik haar nog niet had verwacht omdat het pas na twaalven opgehaald werd, maar ze was zo aardig om het nu al te proberen omdat ze hier langs kwam!
Om 11.20?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ow, ik leg zulke dingen nooit uit. Net alsof zij niet vaker mensen in die toestand hebben gezien.
Ja. Om 15.00 uur ook nog wel eens.quote:
Nou nou, GB om tienv oor half 12 je badjas nog niet uit... poe poe! Schandelijk! Wat zullen de buren zeggen!quote:
Ga er even een topic over makenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:13 schreef Pisces29 het volgende:
http://esc2011.webs.com/a(...)greek-national-final
Yay, eindelijk iets over Griekenland. Heb de clippies nog niet geluisterd, ben érg benieuwd
25 Feb. de finale.
Daar hoopte ik al opquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ga er even een topic over maken!
Jaquote:
En hoe vrolijk was je toen de wekkert ging?quote:Op woensdag 23 februari 2011 09:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja
Dat was weer eens ouderwets. Eerst was ik nog ff wat andere dingen aan het doen en vlak voordat ik eindelijk naar bed wilde was het ineens spannend in dat Secret Story huis op de streams en zat ik daar naar te kijken![]()
Net zo vrolijk als anders. Niet dusquote:Op woensdag 23 februari 2011 09:27 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En hoe vrolijk was je toen de wekkert ging?
Maar een volgende keer ga je het wel doen?quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:15 schreef Greys het volgende:
Ik niet, ik durfde het niet
Nog steeds frips ende fruitig trouwens.
Nog wel...
Nee, nog niet, dat mag jij doenquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:26 schreef Greys het volgende:
Verka, die vind ik nog steeds geweldig
Heb je het OEK topic inmiddels zelf geopend?
*Ff kijken*
Yay, tenminste weer wat te luisteren (en de grond in te trappen of te bejubelen)quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:56 schreef Arth_NL het volgende:
Morgen is het super Saturday!Dan kiezen zes landen hun lied.
Wij hebben geen liedje, heb jij iets?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:58 schreef Pisces29 het volgende:
Ah! Is het weer zo laat, kan ik inhaken?
Heb je nog ideeën?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:58 schreef Pisces29 het volgende:
Ah! Is het weer zo laat, kan ik inhaken?
Nietes, ik zat in de ESF Lena-modusquote:
Oh die laf ik enorm veelquote:
quote:
oquote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Kandidatenverzicht is weer geüpdatet. Was weer een tijdje terug.
oquote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Ah, ja ik zie het nu. Ik vond het al zo'n demotiverende pmerking van je.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Willen jullie trouwens een nieuwtje?
Ik had laatst een date met een vent. En ik was best positief, en hij ook
. Dus nu moeten we vaker daten
.
Oeh! Leuk!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:09 schreef Tha_Erik het volgende:
.
Oeh, die ene van eerder deze week ja?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:09 schreef Tha_Erik het volgende:
.
Hij is leukquote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh en would you believe dat ie mij (hij kan geen Nederlands, is Spanjaard en woont in Amsterdam) dat ie mij Sunshine noemt soms. Als in, de bijnaam die ik in ESF ooit gekregen heb volgens mij (McSunshine
).
Moeten nog weer iets afspreken.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hij is leukWanneer zie je hem weer?
Nee daarvoor moet je in F&F zijn tegenwoordigquote:
quote:
Eergister was die gitarist bij Coen en Sander op 3FM aan de telefoon. Die faalde toen wel een beetje want hij zat eerst op te scheppen over dat ze al dagen aan t nummer bezig waren. Vroegen C&S hoe het nummer ging heten wist hij dat nietquote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:30 schreef Greys het volgende:
Ik ben echt zó benieuwd naar het Jees nummer in het Engels
Ik maak me zorgen.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:30 schreef Greys het volgende:
Ik ben echt zó benieuwd naar het Jees nummer in het Engels
Jaquote:
In de F&F SC leek het wel een apotheek laatst. Die had die pijnstillers en die had weer die pillen en die werden dan ook opgestuurd naar elkaar enzo. Het was vrij onschuldig (echt) maar het kwam nogal vreemd over voor meelezersquote:
Wat is er opscheppen aan 'al dagen bezig?'quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Eergister was die gitarist bij Coen en Sander op 3FM aan de telefoon. Die faalde toen wel een beetje want hij zat eerst op te scheppen over dat ze al dagen aan t nummer bezig waren. Vroegen C&S hoe het nummer ging heten wist hij dat nietmoest hij eerst 3 minuten zoeken, dus dan denk je; 'daar komt een geweldig ingewikkelde titel'. Maar nee hoor
Ik maak me ook een beetje zorgenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:32 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik maak me zorgen.
En ik wil weer naar de jees!De laatste keer was in september!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |