Even wat meer info over zoeken.quote:Eurovision in Concert keert terug voor het 3e jaar. Editie 2011 in Amsterdam, Club Air, 9 april. Kaarten 25 euro; verkoop start binnenkort.
Ik zag ook dat esctoday dit jaar in de organisatie zit.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:56 schreef grazz het volgende:
Oh het was nog maar de vraag of het door zou gaan omdat Amsterdam en nog 2 steden geen bijdrage meer wilden leveren. Maar leuk dat het doorgaat!
Ik ben er alleen de eerste keer bij geweest en dat was toen erg gezellig. April is altijd zo'n maand waarin er weinig gebeurt op songfestival gebied. Dit is wel een leuk uitje voor in die maand
Ik dacht het wel. Esctoday had volgens mij 2 jaar geleden wel het e.a. aan filmmateriaal gemaakt. Vorig jaar hadden ze ook video's. Maar wat hun aandeel precies is weet ik niet.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zag ook dat esctoday dit jaar in de organisatie zit.
Was dat vorige jaren ook zo?
Was jij er?quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:04 schreef Greys het volgende:
Vorig jaar zongMarga Bult
Rechtop in de Wind in de zilveren outfit die ze op het Eurovisie aan had een flinke tijd geleden geloof ik! Of ze presenteerde het concert in die outfit.
Nee ik was niet op het concert, maar wel op die persdag met al die artiesten die die avond gingen optreden. Die persdag was toen op de Zaanse Schans en daar werd er ook e.e.a. over verteldquote:Op woensdag 9 februari 2011 00:07 schreef grazz het volgende:
[..]
Was jij er?
Ik heb alleen wat video's gezien en het zag er wel gezellig uit. Sieneke was er ook! In 2009 waren de toppers er helaas niet, MAAR er gingen wel geruchten rond dat er Melodifestivalen artiesten zouden optreden. Begreep van een dj daar, dat dat was afgezegd ofzo..erg jammer, want voor fans is dat toch wel leuk. Ik hoop dat de 3js er bij zijn!
En?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:33 schreef Cat22 het volgende:
Ik volg dit topic.Dat weekend heb ik nog leeg.
Het was geweeeeldig. Thuis op de bank.quote:
Jammer dat het geluid zo slecht was maar zo te lezen heb je toch een leuke avond gehad.quote:Op zondag 10 april 2011 15:46 schreef Injetta het volgende:
De sfeer was enorm gezellig. Het geluid was ruk.. Jammer, want een aantal liedjes waren daardoor minder goed volgens mij. De stemmen gingen verloren en de muziek was totaal vervormd.
Het blijft leuk om die artiesten van dichtbij te zien en relaxed hun nummer brengen. Het komt toch anders over dan op tv in zo'n immense zaal met een volledig ingestuurde act.
Wie waren er het best?quote:Op zondag 10 april 2011 15:46 schreef Injetta het volgende:
De sfeer was enorm gezellig. Het geluid was ruk.. Jammer, want een aantal liedjes waren daardoor minder goed volgens mij. De stemmen gingen verloren en de muziek was totaal vervormd.
Het blijft leuk om die artiesten van dichtbij te zien en relaxed hun nummer brengen. Het komt toch anders over dan op tv in zo'n immense zaal met een volledig ingestuurde act.
Wat leuk dat je geweest bent, het lijkt me een enorm gezellige avond en wat je zegt; dat het dan wat kleiner is.quote:Op zondag 10 april 2011 15:46 schreef Injetta het volgende:
Tja... moeilijk. Ik vond Zwitserland erg leuk, maar geen winnaar of zo.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |