abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 8 februari 2011 @ 22:10:09 #1
163650 Greys
pi_92523469
Van Twitter:

quote:
Eurovision in Concert keert terug voor het 3e jaar. Editie 2011 in Amsterdam, Club Air, 9 april. Kaarten 25 euro; verkoop start binnenkort.
Even wat meer info over zoeken.
Wellicht leuk om met een berg ESF-ers heen te gaan w/
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 8 februari 2011 @ 22:12:33 #2
163650 Greys
pi_92523626
Vorig jaar traden er heel veel deelnemers op die dat jaar ook aan het Eurovisie meededen.
Zie hier wie er toen allemaal meededen: http://www.eurovisioninconcert.web-log.nl/

Die deelnemers combineren de trip naar Nederland dan met de persdag (die FOK! vorig jaar ook bijwoonde) en treden dan dus 's avonds op tijdens een concert.

Laten we het even in de gaten houden, dan kunnen we weer een massaal wapper-moment zoals op het Nationaal Songfestival organiseren :7
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_92529223
Oh het was nog maar de vraag of het door zou gaan omdat Amsterdam en nog 2 steden geen bijdrage meer wilden leveren. Maar leuk dat het doorgaat!

Ik ben er alleen de eerste keer bij geweest en dat was toen erg gezellig. April is altijd zo'n maand waarin er weinig gebeurt op songfestival gebied. Dit is wel een leuk uitje voor in die maand :)
All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 8 februari 2011 @ 23:57:31 #4
163650 Greys
pi_92529254
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 23:56 schreef grazz het volgende:
Oh het was nog maar de vraag of het door zou gaan omdat Amsterdam en nog 2 steden geen bijdrage meer wilden leveren. Maar leuk dat het doorgaat!

Ik ben er alleen de eerste keer bij geweest en dat was toen erg gezellig. April is altijd zo'n maand waarin er weinig gebeurt op songfestival gebied. Dit is wel een leuk uitje voor in die maand :)
Ik zag ook dat esctoday dit jaar in de organisatie zit.
Was dat vorige jaren ook zo?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_92529446
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 23:57 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik zag ook dat esctoday dit jaar in de organisatie zit.
Was dat vorige jaren ook zo?
Ik dacht het wel. Esctoday had volgens mij 2 jaar geleden wel het e.a. aan filmmateriaal gemaakt. Vorig jaar hadden ze ook video's. Maar wat hun aandeel precies is weet ik niet.

Ik weet nog dat 2 jaar geleden er echt een rij stond, ik dacht echt wtf...tis toch een songfestivalfeestje, daar komt toch geen hond op af?!! Had ik het ff mis!!! :D
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 9 februari 2011 @ 00:04:58 #6
163650 Greys
pi_92529586
Vorig jaar zong O+ Marga Bult O+ Rechtop in de Wind in de zilveren outfit die ze op het Eurovisie aan had een flinke tijd geleden geloof ik! Of ze presenteerde het concert in die outfit.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_92529724
quote:
10s.gif Op woensdag 9 februari 2011 00:04 schreef Greys het volgende:
Vorig jaar zong O+ Marga Bult O+ Rechtop in de Wind in de zilveren outfit die ze op het Eurovisie aan had een flinke tijd geleden geloof ik! Of ze presenteerde het concert in die outfit.
Was jij er?
Ik heb alleen wat video's gezien en het zag er wel gezellig uit. Sieneke was er ook! In 2009 waren de toppers er helaas niet, MAAR er gingen wel geruchten rond dat er Melodifestivalen artiesten zouden optreden. Begreep van een dj daar, dat dat was afgezegd ofzo..erg jammer, want voor fans is dat toch wel leuk. Ik hoop dat de 3js er bij zijn!
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 9 februari 2011 @ 00:35:05 #8
163650 Greys
pi_92530813
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 00:07 schreef grazz het volgende:

[..]

Was jij er?
Ik heb alleen wat video's gezien en het zag er wel gezellig uit. Sieneke was er ook! In 2009 waren de toppers er helaas niet, MAAR er gingen wel geruchten rond dat er Melodifestivalen artiesten zouden optreden. Begreep van een dj daar, dat dat was afgezegd ofzo..erg jammer, want voor fans is dat toch wel leuk. Ik hoop dat de 3js er bij zijn!
Nee ik was niet op het concert, maar wel op die persdag met al die artiesten die die avond gingen optreden. Die persdag was toen op de Zaanse Schans en daar werd er ook e.e.a. over verteld :)

Ik begreep dat sommige optredens echt heel leuk waren, dat ze hun Songfestivalnummer deden maar ook een eigen nummer of een cover ofzo.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 10 februari 2011 @ 14:50:04 #9
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_92589125
Lijkt me een leuke aanleiding voor een meet!
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_92637000
Ik volg dit topic. :Y Dat weekend heb ik nog leeg. O-)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_92676161
Om 50 harde guldens te vragen voor zoiets is gedurfd.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 28 februari 2011 @ 10:52:52 #12
163650 Greys
pi_93431794
Eurovision in Concert 2011 op 9 april

Eurovision in Concert 2011 zal plaatsvinden op 9 april 2011 in Club Air te Amsterdam. De volgende zeven landen hebben al bevestigd deel te zullen nemen:

Cyprus - Christos Mylordos - San aggelos s'agapisas
Finland - Paradise Oskar - Da da dam
Zwitserland - Anna Rossinelli - In love for a while
Albanië - Aurela Gace - Kënga Ime
Armenië - Emmy - lied nog niet gekozen
San Marino - Senit - lied nog niet gekozen

De omroep van Wit-Rusland heeft laten weten dat ook de artiest van dat land de songfestivalinzending ten gehore zal brengen tijdens Eurovision in Concert 2011. Binnenkort zullen we op deze site meer deelnemers bekend maken.

De presentatie van de avond is in handen van oud songfestival deelneemster Esther Hart, Cornald Maas en de Duitse presentator/komiek Sascha Korf.

Kaarten kosten ¤ 25 .- en kunnen vanaf nu gekocht worden via: http://www.paylogictickets.nl/event/47586/, de Primera winkels en binnenkort ook bij Café Rouge in Amsterdam.

Organisatie: Esctoday.com, OGAE Nederland, Bea Records en Songfestival.web-log.nl
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_93570964
Ik heb in ieder geval al kaarten!
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
  maandag 14 maart 2011 @ 16:03:07 #14
332698 galtfactory
RIP 08-12-2011
pi_94097266
Geloof het of niet maar mijn zus wil er heen met vriendinnen...
pi_94353329
Ik heb meegedaan aan zo'n prijsvraag op songfestival.nl :D ik wacht dat maar even af. Maandag weten we meer. En anders misschien gewoon kaarten kopen...

Blue is erbij :o

ze zitten nu al op 21 deelnemers dacht ik en er komt waarschijnlijk nog wat bij!
  † In Memoriam † maandag 21 maart 2011 @ 00:23:17 #16
43556 miss_dynastie
pi_94403840
Ik zou wel willen, maar ik weet niet of ik het mijn vriendje aan kan doen :@
pi_94736165
Ik ga elk jaar en het is tot nu toe enorm leuk. Je staat er met je neus bovenop, en het geeft een extra dimensie aan het kijken naar het songfestival zelf.
Tot nu toe geen spijt van gehad, het is een enorm leuke happening!
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
  zondag 10 april 2011 @ 14:55:04 #18
6941 APK
Factual, I think.
pi_95300609
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 14:33 schreef Cat22 het volgende:
Ik volg dit topic. :Y Dat weekend heb ik nog leeg. O-)
En?
Was het leuk? :+
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_95302628
De sfeer was enorm gezellig. Het geluid was ruk.. Jammer, want een aantal liedjes waren daardoor minder goed volgens mij. De stemmen gingen verloren en de muziek was totaal vervormd.

Het blijft leuk om die artiesten van dichtbij te zien en relaxed hun nummer brengen. Het komt toch anders over dan op tv in zo'n immense zaal met een volledig ingestuurde act.
pi_95306947
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 14:55 schreef APK het volgende:

[..]

En?
Was het leuk? :+
Het was geweeeeldig. Thuis op de bank. :')

quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 15:46 schreef Injetta het volgende:
De sfeer was enorm gezellig. Het geluid was ruk.. Jammer, want een aantal liedjes waren daardoor minder goed volgens mij. De stemmen gingen verloren en de muziek was totaal vervormd.

Het blijft leuk om die artiesten van dichtbij te zien en relaxed hun nummer brengen. Het komt toch anders over dan op tv in zo'n immense zaal met een volledig ingestuurde act.
Jammer dat het geluid zo slecht was maar zo te lezen heb je toch een leuke avond gehad. ^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 10 april 2011 @ 17:30:34 #21
163650 Greys
pi_95307063
quote:

Wie waren er het best?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_95307743
quote:

Wat leuk dat je geweest bent, het lijkt me een enorm gezellige avond en wat je zegt; dat het dan wat kleiner is.

Carlo zei net ook op tv al dat hij geen enkel nummer heeft kunnen verstaan, dat is wel érg jammer.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_95320002
quote:
14s.gif Op zondag 10 april 2011 17:30 schreef Greys het volgende:

[..]

Wie waren er het best?
Tja... moeilijk. Ik vond Zwitserland erg leuk, maar geen winnaar of zo.
Oostenrijk en Slovenië waren ook prima.
En Griekenland was apart. Die komt in de clip beter over dan in het echt. Maar ja.. je kon niet echt horen wie er echt goed was en wie niet.

Turkije vond ik verrassend. Op de clip vind ik het nummer vreselijk, maar live kwam het heel goed over.

Engeland heeft een leuke act.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')