SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je inspiratie opdoen voor online shops? Dan kun je in dit overzicht kijken: Klik.
Laatste post:quote:
Had hier mijn zinnen op gezetquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:31 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Op zich leuk, maar voor zoiets kun je ook bij de Sting terecht voor de helft of minder... daar word je er mee doodgegooid
Maakt ook niet uit, dit zal zeker exclusiever zijnquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Had hier mijn zinnen op gezet.
Kost wat, maar dan heb je ook wat. Thumbs up.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:44 schreef HAL9000S het volgende:
Nieuwe jas voor spring/summer 2011. C.P. Company.
[ afbeelding ]
Krijg je die bovenste man erbij?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 05:27 schreef Bolkesteijn het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Allen bij DesignByHümans, 15 USD per stuk.
Geen idee, verzendtijd is 3-5 weken.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:16 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Krijg je die bovenste man erbij?
Vet hoorquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:13 schreef BigSmurf het volgende:
Bij Abercrombie, voor de lente alvast.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuk jack.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:13 schreef BigSmurf het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
70 euro voor een pyama.. Het moet niet gekker wordenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:15 schreef friekin_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben er vroeg bij. Relaxt pekske voor de zomer.![]()
http://www.zalando.nl/edg(...)t-el821b005-802.html
¤70
Ik was niet van plan om 'm in bed aan te doenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:52 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
70 euro voor een pyama.. Het moet niet gekker worden
Het shirt zit heerlijk, maar het jack is te kort, godver.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:13 schreef BigSmurf het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tof.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:24 schreef Nezhi het volgende:
[ afbeelding ]
Voor 4 euro in totaal. Het is een horloge met spiegeltje en led xD
Wat voor maat had je besteld?quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:30 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Het shirt zit heerlijk, maar het jack is te kort, godver.
Maat M, een L was sowieso te breed geweest.quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:19 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Wat voor maat had je besteld?
Zeer leuke jas dit. Vind dat ze vaak leuke spullen hebben, jammer van de verzendkosten en het niet kunnen passenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:13 schreef BigSmurf het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dealextreme?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:24 schreef Nezhi het volgende:
[ afbeelding ]
Voor 4 euro in totaal. Het is een horloge met spiegeltje en led xD
Ze hebben zeker toffe kleding, helaas pas ik de jas dus niet (te kort).quote:Op zondag 20 februari 2011 08:12 schreef das_phantom het volgende:
[..]
Zeer leuke jas dit. Vind dat ze vaak leuke spullen hebben, jammer van de verzendkosten en het niet kunnen passen
quote:Op zondag 20 februari 2011 12:30 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ]
Asos - 40 euro
[ afbeelding ]
Asos top - 15 euro
[ afbeelding ]
Net-a-porter - Vanessa Bruno Athé, leather shorts - 280 euro
[ afbeelding ]
Net-a-porter - J. Crew - 24 euro
[ afbeelding ]
Net-a-porter - Current/Elliott - 215 euro
[ afbeelding ]
Net-a-porter - YSL enamel ring - 144 euro
Heb hem zelf van ebay, alleen het plaatje van dealextreme. Maar goed, volgens mij is het overal hetzelfde! xDquote:
Gewoon beide houden, anders krijg je sowieso spijt.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:16 schreef heaven7 het volgende:
Wat een prijzen!
Deze 2 recentelijke besteld:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En de grijze heb ik ook alMoet alleen van mezelf kiezen, 1 paar moet terug..
Redenatie: donkergrijze die ik al heb lijken verdomd veel op de zwarte qua kleur, bruin is wel een echt andere kleur, alleen ik zoek al 100 jaar zwarte laarzen en is bruin moeilijker te matchenDus help?!!
¤69,95 op Dolcis.nl
Valt mee, ik heb ook drie paar All Stars in wit, zwart en blauw.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:53 schreef heaven7 het volgende:
Dan heb ik 3 paar dezelfde laarzen in allemaal verschillende kleuren!Beetje overdreven toch
Nouja, ik had verjaardagsgeld over en zocht al heel lang zo'n leren shortje dus ik besloot mezelf even te verwennen.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:07 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]wie ben ik om jouw uitgavepatroon te beoordelen maar 280 euro voor dat korte broekje en 215 euro voor een standaard skinny vind ik echt héél duur!
Gewoon rechter muisknop, afbeelding opslaan en dan uploaden met tinypic.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:26 schreef Nezhi het volgende:
Hoe krijgen jullie de grote foto's van Asos?
Ik vind de bestelde items wel tofquote:Op zondag 20 februari 2011 23:19 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Nouja, ik had verjaardagsgeld over en zocht al heel lang zo'n leren shortje dus ik besloot mezelf even te verwennen.
Daarnaast is die broek geen skinny, dat lijkt zo op die foto, maar dat terzijde.
[..]
Gewoon rechter muisknop, afbeelding opslaan en dan uploaden met tinypic.
Je bent mij ook geen verantwoording schuldigquote:Op zondag 20 februari 2011 23:19 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Nouja, ik had verjaardagsgeld over en zocht al heel lang zo'n leren shortje dus ik besloot mezelf even te verwennen.
Daarnaast is die broek geen skinny, dat lijkt zo op die foto, maar dat terzijde.
[..]
Als ik een citybox zou huren om al jouw kleding in op te slaan, zou ik dan meer kwijt zijn dan het maandsalaris van jan modaal?quote:
Kan jij niet een keer een foto maken van je kleding(inloop)kast(en)?quote:
Verstuurd, komt donderdag binnen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:37 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Maat M, een L was sowieso te breed geweest.
En weer een hele bestelling, ditmaal bij Hollister, alvast voor de zomer.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Thanks.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:22 schreef Sjef_Arie het volgende:
Mooi spullen BigSmurf![]()
Nog gelukt om uit de clearance te bestellen?
Ik snap echt niet wat er zo speciaal is aan een grijs shirt met lange mouwen met een hartje met ogen erop, dat je er 80 euro ofzo voor moet neertellen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:03 schreef HAL9000S het volgende:
Thanx! Ben alweer wat spul aan het binnen halen voor de lente die er aan zit te komen
Eerlijkheid wordt altijd gewaardeerd.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:16 schreef HAL9000S het volgende:
Er is niks speciaals aan, maar ik betaal graag 75 pond voor dat hartje, puur om CDG te kunnen dragen.
Hey at least i'm beeing honest
Daar is uiteraard niks mis mee.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:16 schreef HAL9000S het volgende:
Er is niks speciaals aan, maar ik betaal graag 75 pond voor dat hartje, puur om CDG te kunnen dragen.
Hey at least i'm beeing honest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
quote:Op woensdag 27 april 2011 20:17 schreef HAL9000S het volgende:
[ afbeelding ]Over dat shirt zat ik ook na te denken maar het lijkt me net iets te doorschijnend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Love will tear us apart (Joy Division)
Is juist sexy ouwe.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:08 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Over dat shirt zat ik ook na te denken maar het lijkt me net iets te doorschijnend.
quote:Op woensdag 20 april 2011 14:24 schreef Fiorellino het volgende:
[ afbeelding ]
Patrizia Pepe jasje. Witte iPad + roze smartcover (geen kleding of schoenen, I know) & een ring via Etsy welke eigenlijk reteveel op die van YSL lijkt... Al zit er wel een verschil in want ik heb de zeegroene van YSL ook besteld:
[ afbeelding ]
En daar is het goud wat matter en dan hebben we nog het kwaliteitsverschil natuurlijk.
Maar leuk om af te wisselen.
Misschien niet, ik heb wel ooit eerder dingen bij Bonprix besteld, alles valt super groot..quote:Op woensdag 27 april 2011 21:45 schreef Karina het volgende:
Spijkerbroek bij Bonprix,, maat 36, prijs 29,90
[ afbeelding ]
en ik zie net dat ik per ongeluk maat 34 heb besteld, dus dat wordt waarschijnlijk meteen weer omruilen
Ik heb deze al in een andere kleur in maat 36 en die zit precies goed, dus ik ben bang dat het niet gaat passen (tenzij er weinig verschil zit tussen 34 en 36).quote:Op woensdag 27 april 2011 21:49 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Misschien niet, ik heb wel ooit eerder dingen bij Bonprix besteld, alles valt super groot..
Die tas is leuk zeg!quote:Op zondag 1 mei 2011 17:22 schreef cinnamongirl het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |