Je moet Suleyman in het Arabisch horen. Shit men. Ik moet ervan rillen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:25 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Omdat Suleyman dat zegt geloof ik er geen hol van.
Paranode autocraten zeggen dat altijd, doorheen de geschiedenis.
Ja?quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:28 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Je moet Suleyman in het Arabisch horen. Shit men. Ik moet ervan rillen.
vertelquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:28 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Je moet Suleyman in het Arabisch horen. Shit men. Ik moet ervan rillen.
welke stream ???quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:24 schreef Ryan3 het volgende:
Weer automatisch wapen op achtergrond....
http://www.wired.com/dang(...)-facebook-activists/quote:Egypt Arrests Four Facebook Activists
Egypts crackdown against anti-government protesters has ensnared at least four members of the April 6 Youth, a dissident movement organized largely through Facebook and other social media tools. Danger Room has learned that Amal Sharaf, one of the core members of the April 6 Youth, is among those arrested.
Met andere woorden, de demonstratie bloed langzaam dood en straks is alles voor niets geweest...quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:28 schreef wdn het volgende:
[..]
Rest van Cairo is rustig. Er zijn nog 3 andere steden waar wordt geprotesteerd op een plein (Alexadrie, Luxor en Mou-nog wat)
Dat is niet het filmpje.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:26 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Ow dat busje, tnx.
Dit is een oude OP eigenlijk, zet deze er alsjeblieft in:quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:22 schreef Staal het volgende:
Moet het vorige topic er nog bijzetten.
OP verder goed?
Omdat het even rustig is?quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:28 schreef Oorlogsheld het volgende:
[..]
Met andere woorden, de demonstratie bloed langzaam dood en straks is alles voor niets geweest...
Refrsh, er is nu een betere maar die gaat wel om een of andere reden 10x zo langzaam (misschien is de link alweer beetje doodgebloed)quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:29 schreef Infection het volgende:
Waarom reset die bezoekersteller van http://www.downwithmubarak.com/ zich telkens?
Joh.. die staat gewoon in de op!!quote:
Lijkt er inderdaad wel op ja.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:30 schreef GeileSoeplepel het volgende:
[..]
Refrsh, er is nu een betere maar die gaat wel om een of andere reden 10x zo langzaam (misschien is de link alweer beetje doodgebloed)
quote:
Hij heeft een zeer zware en krachtige stem. Als je zeker weet dat ie liegt, zou je hem toch geloven zeg maar.quote:
Zeker al die mensen die nooit geleerd hebben kritisch te zijn op de malloten die aan de macht zijn wrs...quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:31 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
[..]
Hij heeft een zeer zware en krachtige stem. Als je zeker weet dat ie liegt, zou je hem toch geloven zeg maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |