quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:01 schreef gehotseflotst het volgende:
Wie heeft btw gezorgd voor http://www.downwithmubarak.com?
quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:01 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Ik heb het bedacht. Floxxx, heeft het uitgewerkt, de held.
Die komt pas serieus wanneer het kanaal dicht gaat.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:01 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Inderdaad zeg, waar blijft de reactie van het westen? Tientallen journalisten aangevallen, opgepakt, in elkaar geslagen en iedereen houd zijn mond dicht.
En de VS dan? Die jaarlijks miljarden steun aan Mubarak geeft en hiermee in feite de huurlingen betaald. Waar blijft hun reactie?
Neeequote:Op donderdag 3 februari 2011 19:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
http://liveword.ca/egypt/2011/02/03/wikilieaks-cables-new-egyptian-vp-is-cia/
Ik hoop het niet. Zwaar respect ook voor de mensen op het plein, die letterlijk vechten tot de dood.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:01 schreef Monidique het volgende:
Het regime heeft gewonnen, de demonstranten zullen wegsijpelen en uiteengeslagen worden en verdwijnen in gevangenissen en de miljarden dollars blijven binnenstromen?
quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:01 schreef Staal het volgende:
[..]
Kan een mod mij helpen door de OP te verbeteren. De linkjes naar vorige dele kloppen ook al vier delen niet en ik weet niet hoe het moet en mijn prio is nu nog koken. Anders kan ik wrs. mijn koffers pakken.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:01 schreef Monidique het volgende:
Het regime heeft gewonnen, de demonstranten zullen wegsijpelen en uiteengeslagen worden en verdwijnen in gevangenissen en de miljarden dollars blijven binnenstromen?
lijstje En daar moeten de NL journalisten nog bij volgens mij, niet zo snel gezien.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:01 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Inderdaad zeg, waar blijft de reactie van het westen? Tientallen journalisten aangevallen, opgepakt, in elkaar geslagen en iedereen houd zijn mond dicht.
En de VS dan? Die jaarlijks miljarden steun aan Mubarak geeft en hiermee in feite de huurlingen betaald. Waar blijft hun reactie?
Als hij daar zin in heeft kan ik dat alleen maar toejuichenquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:02 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
![]()
Mocht er interesse zijn, mijn vriendlief wil/kan wel snel een iets overzichtelijkere lay-out (
) in elkaar zetten
Dan moeten ze een Tiennaman squaretje doen, denk ik.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:01 schreef Monidique het volgende:
Weinig kans? Volgens mij steeds meer kans. Er komen berichten binnen dat er nog meer mensen komen naar Tahrir sq. En dat morgen DE GROTE DAG wordt!quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:04 schreef Monidique het volgende:
Nou ja, ik hoop het niet, in tegendeel, maar ondertussen lijken de demonstranten nog maar weinig kans te hebben, hè?
de neuk?... Inventieve mensen, dat ze "veilig" langs de blokkades komenquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:04 schreef yavanna het volgende:
alaa_X Alaa Mohamed
by stonekat
Numbers in #Tahrir Sq. Increasing , More Than 300 Thousands #Jan25 #Egypt #Mubarak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |