Hoe kan het dat mijn kogelgat niet helemaal door de ruit isquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:12 schreef Monopoly het volgende:
Blijf vragen sturen over de PM!! Ik beantwoord ze allemaal![]()
waarom manquote:
quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:14 schreef sharr het volgende:
[..]
Niet meer sinds dat een slotje op de reeks als risico heeft
Serieus dat ook al? Teeeering, dat gaat wel heel ver, hequote:Op donderdag 3 februari 2011 15:14 schreef sharr het volgende:
[..]
Niet meer sinds dat een slotje op de reeks als risico heeft
Emmen heeft een ghetto !!quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:15 schreef Ragboer het volgende:
Hoi Huppel, hoe was het in je huisje?
Daarnaast Mono
Ragboertjequote:Op donderdag 3 februari 2011 15:15 schreef Ragboer het volgende:
Hoi Huppel, hoe was het in je huisje?
Daarnaast Mono
quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
In dit geval terechte arrogantie.
laat het gewoonquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:19 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
moeten we het echt nog zeggen?
MYRRRRRRRquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
In dit geval terechte arrogantie.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zou hoi willen zeggen. doe het toch maar niet.
quote:
Zagen jullie de onzichtbare spoiler met het bericht dat er goede radio is niet?quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:19 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
moeten we het echt nog zeggen?
Myr, lieverdquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:20 schreef Myraela het volgende:
Ja, anders gaan we ook niet allemaal reageren dat het niet mag.
Die is het niet eens met de regel en schopt er tegenaan.quote:
Whut, wat voor vraag?quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:20 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Myr, lieverd
Stuur me een vraag over de DM voor in de uitzending
ik bedoel dit:quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ze doen het ook bij mij dus ik mag het ook bij jou doen
quote:
quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zou hoi willen zeggen. doe het toch maar niet.
Ja gezien, gefeliciteerd met je plekje.quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
MYRRRRRRR
Mn topic al gezien![]()
Oe busted
Of hij de volgende meet wel zn broek aanhoudt lijkt me een verstandigequote:
Rebelse pubers, zo schattig.quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die is het niet eens met de regel en schopt er tegenaan.
en daar weet je het antwoord nog niet op?quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Of hij de volgende meet wel zn broek aanhoudt lijkt me een verstandige
Hoe gaat mijn toekomst eruit zien?quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:21 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Gewoon, een vraag... ik beantwoord tussendoor een hoop vragen
Jij gaat in de bewakingsdienstquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoe gaat mijn toekomst eruit zien?
Ja, mensen terechtwijzen doe je via een TR, niet in het topic zelf. En SWJ is mod, dus die mag dat, het is heus niet zo dat het van hem niet mag, hij heeft erover gesproken achter de schermen met murp en myr, dus die hadden net zo goed die notes kunnen uitdelen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als ik iets in de ogen van Jim fout doe krijg ik notes
Ik hoop op een ander antwoord.quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
en daar weet je het antwoord nog niet op?
Het is een reactie op mijn vraag vriendquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:24 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dit is lekker ontopic wil je zeggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel want daar heeft mono het over op de radioquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:24 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dit is lekker ontopic wil je zeggen
quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:26 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
Hahaha zal DV heel blij mee zijn die jingle
Ga eraan werken dan.quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik moet echt orderlijker worden met schoolspul.. jezus.. 3 van die boodschappentassen vol schooltroep waar ik een portfolio van moet maken![]()
Wel lekkere muziek om bij aan het werk te zijn
quote:
ZET DIE IN EEN SPOILERquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Helaas heb ik geen foto van 1 van zijn vele vele VELE swaffelacties
Dit hoefde ik niet te zien eigenlijkquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wtf zijn dat voor een meets, ik wilde nog wel komen als er één georganiseerd werd, maar nu begin ik te twijfelenquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hahahahahah G E W E L D I Gquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan moet je ook niet naar een ONZ meet gaanquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:28 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Wtf zijn dat voor een meets, ik wilde nog wel komen als er één georganiseerd werd, maar nu begin ik te twijfelen
Serieus alleen als mono erbij is gaat het misquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:28 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Wtf zijn dat voor een meets, ik wilde nog wel komen als er één georganiseerd werd, maar nu begin ik te twijfelen
quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:29 schreef _Fanta het volgende:
van dit liedje word ik altijd vrolijk
quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:29 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
JA DANKJEWEL VOOR DIT NUMMER
Gezelligheid alom met Monopoly erbijquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Serieus alleen als mono erbij is gaat het mis![]()
Alle andere meets zijn gewoon rustig en normaal (voor FOK! standaard that is)
RT!!!quote:
quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:31 schreef Huppelmuts het volgende:
Snap je dat nou.
Ik ben zooooooo blij met mn kogelgat![]()
Het is maar net wat je leuk vind hequote:Op donderdag 3 februari 2011 15:31 schreef Huppelmuts het volgende:
Snap je dat nou.
Ik ben zooooooo blij met mn kogelgat![]()
Ik versta free?quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:33 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
Celebrate and dance for me!
Ik zit op het moment een beetje in de geldshit. Dus dat weet ik nog niet.quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
RT!!!
Mono komt naar mn housewarming, jij ook?
Geen idee ook wanneer die zal zijn. Ik hou je op de hoogtequote:Op donderdag 3 februari 2011 15:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zit op het moment een beetje in de geldshit. Dus dat weet ik nog niet.
Okay.quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee ook wanneer die zal zijn. Ik hou je op de hoogte
Ik ken em ookquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:36 schreef Monopoly het volgende:
Ik durfde niet te zeggen: "De oudere luisteraar kent hem wel"
Je bedoelde mij wel hequote:Op donderdag 3 februari 2011 15:36 schreef Monopoly het volgende:
ik ken hem gewoon niet, omdat ik zoveel mogelijk nederlandstalig boycotquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:36 schreef Monopoly het volgende:
Ja, we geven hem 2 euro om te zorgen dat hij zijn kont NIET laat zienquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:41 schreef FruitenCo het volgende:
Daarvoor moet Mono wel heel vaak zijn kont laten zien.
op het forum heb je dan al tig notesquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:41 schreef FruitenCo het volgende:
Daarvoor moet Mono wel heel vaak zijn kont laten zien.
Ik heb geen geld maar DAAR heb ik wel 20 euro voor overquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, we geven hem 2 euro om te zorgen dat hij zijn kont NIET laat zien
Jahoorquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:44 schreef sharr het volgende:
Smaken (krokante) kipschnitzels bij sperziebonen?
Koken voor vleeseters als vegetariër zijnde is vervelend, ik weet niet meer wat normale combinaties zijn en wat niet
Of a man in the mirrorquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De beste blijft They don't care about us
Billie jean niet vergetenquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:44 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
[..]
Of a man in the mirror
quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:44 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
[..]
Of a man in the mirror
Zal ik even langskomen, ik kan je alles over sperziebonen vertellen en laten zienquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:44 schreef sharr het volgende:
Smaken (krokante) kipschnitzels bij sperziebonen?
Koken voor vleeseters als vegetariër zijnde is vervelend, ik weet niet meer wat normale combinaties zijn en wat niet
jaaah dat is ook geweldig nummer, dj kan die zo ook ff draaien?quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De beste blijft They don't care about us
Laat je dan ook je SperzieboonTJE zien ?quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:45 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Zal ik even langskomen, ik kan je alles over sperziebonen vertellen en laten zien
quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:45 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Zal ik even langskomen, ik kan je alles over sperziebonen vertellen en laten zien
Toon's piem0l heeft de grootte van een sperzieboonquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:45 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Nee, jonge dat zijn m'n vingersquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:45 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Laat je dan ook je SperzieboonTJE zien ?
Zie bovenstaandequote:Op donderdag 3 februari 2011 15:46 schreef Gelebadeend het volgende:
[..]
Toon's piem0l heeft de grootte van een sperzieboon
quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:45 schreef _Fanta het volgende:
[..]
jaaah dat is ook geweldig nummer, dj kan die zo ook ff draaien?
Ik vertel je over kippenborstfiléquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:45 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Nee de filmquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ben je bij die musical geweest?
Die van de tekenfilm is hetzelfdequote:Op donderdag 3 februari 2011 15:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ben je bij die musical geweest?
Binnen 2 weken rijkste radiostation van NL dusquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:49 schreef naatje_1 het volgende:
Iedere keer dat Mono zijn kont laat zien moet hij 2 euro doneren in het ONZ Radio geldpotje
Een van de beste Disney klassiekersquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:49 schreef djkoelkast het volgende:
Ja dit ken ik wel, ook al heb ik Jungle Book nooit helemaal gezien.
Dan pas?quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Binnen 2 weken rijkste radiostation van NL dus
Ik mag hopen dat hij wel zn broek aanhoudt op zn werk vandaarquote:
Heb je dus toch smaakquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:49 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik heb al die films niet gezien
Vond ik niet leuk
ben jij nooit kind geweestquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:49 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik heb al die films niet gezien
Vond ik niet leuk
Ligt echt aan mono (of zijn software)quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:50 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
Schijt herbufferen de hele tijd
Want alle kinderen moeten alle tekenfilms leuk vinden natuurlijk.quote:
QFTquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:51 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Want alle kinderen moeten alle tekenfilms leuk vinden natuurlijk.
SpongebobDat is pas een meester
Ik ookquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:51 schreef naatje_1 het volgende:
ik ben fan van het disney/pixar assortimentUP, Wall-E ed
De short movie "lifted" is echt geniaalquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:51 schreef naatje_1 het volgende:
ik ben fan van het disney/pixar assortimentUP, Wall-E ed
Monopoly muziekquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:52 schreef naatje_1 het volgende:
Wat is dit voor een breezersletjesmuziek
njah ieder zn ding, ik heb in mn jonge jaren wel genoten van de disney klassiekersquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:51 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Want alle kinderen moeten alle tekenfilms leuk vinden natuurlijk.
SpongebobDat is pas een meester, maar dat begon veel te laat voor mij
Toen ik hem voor het eerst zag lag ik echt gevouwen en dubbel en kon je me opvegenquote:
Zo veel verdien ik jaarlijks, zo bijzonder is dat niet hoorquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:55 schreef Spouwerranger het volgende:
5.4 miljard alleen voor de films. Holy crap. Ik zou wel het totaal willen weten met de boeken enzo erbij
Miljoentje kun je dan wel missen of niet?quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:56 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Zo veel verdien ik jaarlijks, zo bijzonder is dat niet hoor
niet opscheppenquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:56 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Zo veel verdien ik jaarlijks, zo bijzonder is dat niet hoor
mwah mwahquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:57 schreef _Fanta het volgende:
[..]
maar dat is toch beetje het gemiddelde inkomen van een Fok'er?
Ik moet m'n Lamborghini Gallardo nog in dubbele kleuren over laten spuitenquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:56 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Miljoentje kun je dan wel missen of niet?
Uhu, net zoals de penislengte van de gemiddelde fokker ongeveer 35 centimeter bedraagtquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:57 schreef _Fanta het volgende:
[..]
maar dat is toch beetje het gemiddelde inkomen van een Fok'er?
welke kleurquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:58 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik moet m'n Lamborghini Gallardo nog in dubbele kleuren over laten spuiten
ja preciesquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:58 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Uhu, net zoals de penislengte van de gemiddelde fokker ongeveer 35 centimeter bedraagt
Dit kan kan ik wel uit mijn onderzoek concluderen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:58 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Uhu, net zoals de penislengte van de gemiddelde fokker ongeveer 35 centimeter bedraagt
maar penissen kunnen erg hard worden en worden groter dan normaalquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:58 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Onafhankelijk onderzoek zeker?quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dit kan kan ik wel uit mijn onderzoek concluderen.
Tenzij je een vleeslul hebtquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
maar penissen kunnen erg hard worden en worden groter dan normaal![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:00 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Tenzij je een vleeslul hebt
Deskundig onderzoekster.quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:59 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Onafhankelijk onderzoek zeker?
Heb je die van mono wel meegenomen in dat onderzoek?quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dit kan kan ik wel uit mijn onderzoek concluderen.
Die haalt het gemiddelde omlaag?quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb je die van mono wel meegenomen in dat onderzoek?
Mono werd als middelste meegenomen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo snel kan ik natuurlijk niets beoordelen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
jaquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:01 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Die haalt het gemiddelde omlaag?
quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zo snel kan ik natuurlijk niets beoordelen.
De schok he, die was te erg.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zo snel kan ik natuurlijk niets beoordelen.
iets met een pikvoorflipspicquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:02 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Jij hebt toch nog geen seks gehad?
Of stiekem wel met Mono?
Als hij seks heeft gehad, heeft hij een gwrquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:02 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Jij hebt toch nog geen seks gehad?
Of stiekem wel met Mono?
Jij welquote:
Echt he, mijn privacy, wat doet die.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:04 schreef SperzieboonToon het volgende:
Wat een ongepaste radio zeg, Pm gewoon terug
nu kan ze niet meer terugquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:04 schreef SperzieboonToon het volgende:
Wat een ongepaste radio zeg, Pm gewoon terug
En dan een sneequote:Op donderdag 3 februari 2011 16:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
nu kan ze niet meer terugZie haar al terugkrabbelen
Dat is wel waarquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
nu kan ze niet meer terugZie haar al terugkrabbelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |