Hoe kan het dat mijn kogelgat niet helemaal door de ruit isquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:12 schreef Monopoly het volgende:
Blijf vragen sturen over de PM!! Ik beantwoord ze allemaal![]()
waarom manquote:
quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:14 schreef sharr het volgende:
[..]
Niet meer sinds dat een slotje op de reeks als risico heeft
Serieus dat ook al? Teeeering, dat gaat wel heel ver, hequote:Op donderdag 3 februari 2011 15:14 schreef sharr het volgende:
[..]
Niet meer sinds dat een slotje op de reeks als risico heeft
Emmen heeft een ghetto !!quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:15 schreef Ragboer het volgende:
Hoi Huppel, hoe was het in je huisje?
Daarnaast Mono
Ragboertjequote:Op donderdag 3 februari 2011 15:15 schreef Ragboer het volgende:
Hoi Huppel, hoe was het in je huisje?
Daarnaast Mono
quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
In dit geval terechte arrogantie.
laat het gewoonquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:19 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
moeten we het echt nog zeggen?
MYRRRRRRRquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
In dit geval terechte arrogantie.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zou hoi willen zeggen. doe het toch maar niet.
quote:
Zagen jullie de onzichtbare spoiler met het bericht dat er goede radio is niet?quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:19 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
moeten we het echt nog zeggen?
Myr, lieverdquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:20 schreef Myraela het volgende:
Ja, anders gaan we ook niet allemaal reageren dat het niet mag.
Die is het niet eens met de regel en schopt er tegenaan.quote:
Whut, wat voor vraag?quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:20 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Myr, lieverd
Stuur me een vraag over de DM voor in de uitzending
ik bedoel dit:quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ze doen het ook bij mij dus ik mag het ook bij jou doen
quote:
quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zou hoi willen zeggen. doe het toch maar niet.
Ja gezien, gefeliciteerd met je plekje.quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
MYRRRRRRR
Mn topic al gezien![]()
Oe busted
Of hij de volgende meet wel zn broek aanhoudt lijkt me een verstandigequote:
Rebelse pubers, zo schattig.quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die is het niet eens met de regel en schopt er tegenaan.
en daar weet je het antwoord nog niet op?quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Of hij de volgende meet wel zn broek aanhoudt lijkt me een verstandige
Hoe gaat mijn toekomst eruit zien?quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:21 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Gewoon, een vraag... ik beantwoord tussendoor een hoop vragen
Jij gaat in de bewakingsdienstquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoe gaat mijn toekomst eruit zien?
Ja, mensen terechtwijzen doe je via een TR, niet in het topic zelf. En SWJ is mod, dus die mag dat, het is heus niet zo dat het van hem niet mag, hij heeft erover gesproken achter de schermen met murp en myr, dus die hadden net zo goed die notes kunnen uitdelen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als ik iets in de ogen van Jim fout doe krijg ik notes
Ik hoop op een ander antwoord.quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
en daar weet je het antwoord nog niet op?
Het is een reactie op mijn vraag vriendquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:24 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dit is lekker ontopic wil je zeggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel want daar heeft mono het over op de radioquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:24 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dit is lekker ontopic wil je zeggen
quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:26 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
Hahaha zal DV heel blij mee zijn die jingle
Ga eraan werken dan.quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik moet echt orderlijker worden met schoolspul.. jezus.. 3 van die boodschappentassen vol schooltroep waar ik een portfolio van moet maken![]()
Wel lekkere muziek om bij aan het werk te zijn
quote:
ZET DIE IN EEN SPOILERquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Helaas heb ik geen foto van 1 van zijn vele vele VELE swaffelacties
Dit hoefde ik niet te zien eigenlijkquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wtf zijn dat voor een meets, ik wilde nog wel komen als er één georganiseerd werd, maar nu begin ik te twijfelenquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hahahahahah G E W E L D I Gquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan moet je ook niet naar een ONZ meet gaanquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:28 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Wtf zijn dat voor een meets, ik wilde nog wel komen als er één georganiseerd werd, maar nu begin ik te twijfelen
Serieus alleen als mono erbij is gaat het misquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:28 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Wtf zijn dat voor een meets, ik wilde nog wel komen als er één georganiseerd werd, maar nu begin ik te twijfelen
quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:29 schreef _Fanta het volgende:
van dit liedje word ik altijd vrolijk
quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:29 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
JA DANKJEWEL VOOR DIT NUMMER
Gezelligheid alom met Monopoly erbijquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Serieus alleen als mono erbij is gaat het mis![]()
Alle andere meets zijn gewoon rustig en normaal (voor FOK! standaard that is)
RT!!!quote:
quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:31 schreef Huppelmuts het volgende:
Snap je dat nou.
Ik ben zooooooo blij met mn kogelgat![]()
Het is maar net wat je leuk vind hequote:Op donderdag 3 februari 2011 15:31 schreef Huppelmuts het volgende:
Snap je dat nou.
Ik ben zooooooo blij met mn kogelgat![]()
Ik versta free?quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:33 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
Celebrate and dance for me!
Ik zit op het moment een beetje in de geldshit. Dus dat weet ik nog niet.quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
RT!!!
Mono komt naar mn housewarming, jij ook?
Geen idee ook wanneer die zal zijn. Ik hou je op de hoogtequote:Op donderdag 3 februari 2011 15:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zit op het moment een beetje in de geldshit. Dus dat weet ik nog niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |