Die met Val Kilmer?quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik geloof het niet.
Iets over FBI- of CIA-agenten in opleiding ofzo.
Eens. Mooie rol ook. En een lekker wijf.quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:52 schreef Ang3l het volgende:
En het appartement van The Dude in Tron: Legacy is ook erg mooi
Vooral de kasten den de tafel
Wat voor lijstje?quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Pas maar op, zet je zo op het lijstje
Zeurquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook niet
Overigens is dat geen Victoriaanse bouwstijl. Maar nog steeds gaaf
Goeie tetten in je uiquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij had het in die post alleen over de branche
Misschien een optie eens met hem te praten?quote:
Quorra of Gem?quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Eens. Mooie rol ook. En een lekker wijf.
quote:
Godtje!!!!quote:
Ik snap het! Nog maar een paar weken!quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Godtje!!!!
*vliegt om je nek*![]()
![]()
Ik heb je zoooooooooooooo gemiiiiiiiiiiiiiist
Ik kan bijna niet wachten!quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik snap het! Nog maar een paar weken!
Ik ben bijna weer thuis!
Trap maar tegen Q aan. Dan gaat er niks kapot.quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kan bijna niet wachten!
Ik trappel vol ongeduld en verlangen!
Gem, dat was toch die met het zilveren haar, die chick van The Dude? Die ander was ook aardig hoor.quote:
Ik heb je ook gemist. Maar ik durf niet zo enthousiast te doenquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik snap het! Nog maar een paar weken!
Ik ben bijna weer thuis!
Wat je baas ook mag zeggen: jij bent een heldquote:
quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien een optie eens met hem te praten?
Je kan natuurlijk ook op fok op je baas blijven kotsen.quote:
Of hem om laten leggenquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook op fok op je baas blijven kotsen.
Je hebt mijn baas, ik en een collega, die altijd haar bek dicht houdt en zo hoog mogelijk bij hem zijn reet inkruipt. Het is een raar soort bubbel waarin ik werk...quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:55 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Heb je geen collega die je evt. kan helpen hiermee ? (of een andere manager/baas)
Is dat een kwesti van durven?quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb je ook gemist. Maar ik durf niet zo enthousiast te doen
Rara, wie is het?quote:
Ja die ja!quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat je baas ook mag zeggen: jij bent een held
Mindhunters dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |