Bedankt voor het meedenken!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:07 schreef Claudia_x het volgende:
Frustrerend.Ik laat het advies geven maar over aan de dames die ervaring hebben met borstvoeding geven en weer menstrueren.
Bij mij dipte de bv ook gigantisch als ik ongesteld werd.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:39 schreef Saffier het volgende:
Er zit al 140 in van de 170 die we net aangeboden hebben.Morgen pak ik zoveel mogelijk rust en dan bel ik idd maandag de huisars evenBalen, want we hebben een nieuwe en de vorige was zooooo tof en pro-bv. Nieuwe ken ik nog niet.
Het is het eerste flesje 'bijvoeding' nu Asy.
Bedankt dames
Qua foto's zou ik dat ook zeggen ja, maar 75C it is... met af en toe, afhakelijk van het merk een uitschietertje naar een 80C... Verder via PM?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:23 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Nee joh, ik hoef er echt niets voor te hebben. Anders gooi ik ze weg. Maar pas jij in een 75C dan? Ik heb het idee dat jij veel grotere borsten hebt dan ik.
Inbox is een beetje leger.
Inderdaad! Ze leeft gewoon heel erg met je mee. Maar ik kan me goed voorstellen dat je het niet fijn vindt dat ze aanstuurt op stoppen met de borstvoeding. Soms wil je gewoon even horen dat het heel rot is voor je zonder dat daar een advies aan verbonden wordt, hoe goedbedoeld ook.quote:Op zondag 6 februari 2011 09:42 schreef Saffier het volgende:
Ik wil het beste voor míjn kind, zij het beste voor háár kind.
Ooh dat is echt balen!quote:Op zondag 6 februari 2011 11:30 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Inderdaad! Ze leeft gewoon heel erg met je mee. Maar ik kan me goed voorstellen dat je het niet fijn vindt dat ze aanstuurt op stoppen met de borstvoeding. Soms wil je gewoon even horen dat het heel rot is voor je zonder dat daar een advies aan verbonden wordt, hoe goedbedoeld ook.![]()
Ik kolf elke ochtend nog steeds na en dat levert me 40-60 ml per keer op. Vanochtend stapte ik met mijn duffe hoofd uit bed, struikelde en mijn zojuist afgekolfde melk viel op de grond.
En als je haar verwijst naar bijvoorbeeld borstvoeding.com?quote:Op zondag 6 februari 2011 09:42 schreef Saffier het volgende:
En ik snap ook écht wel waar ze vandaan komt hoor. Ik wil het beste voor míjn kind, zij het beste voor háár kind. En zij heeft vroeger zulke andere info gehad over bv, dat komt zo niet overeen met wat ik nu weet. Ze dring dat ook absoluut niet op ofzo en vindt het wel vervelend dat ze me geen relevant advies kan geven verder. Maar dat viel dus ff verkeerd
Dat klinkt best een beetje spruwerig, ja. Bij Aviva heb ik ook nooit wat gezien, maar wel honger en niet aangehapt (kunnen) blijven.quote:Op zondag 6 februari 2011 13:28 schreef Sugarsnap het volgende:
Hoe zit dat nou met spruw? Eline is sinds vannacht onrustig aan de borst, happen - zuigen - loslaten - huilen, Verder zijn er geen symptomen bij haar. Ik heb zelf af en toe last van jeuk en steken
Claudia, dat is balen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |