Ik kon hem ooit meezingenquote:
*boks* I was once a treehouuuuse, I lived in a caaaake!quote:
Ga toch fietsen jijquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
Deze vind ik ook zo geweldig
http://www.weebls-stuff.com/songs/kenya/
http://www.weebls-stuff.com/songs/scampi/
http://www.weebls-stuff.com/songs/giraffe/
je staat op 'repeat'quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:44 schreef Viking84 het volgende:
Pff ik word echt moe van bedrijven die hun vervulde vacatures niet van hun site halen. Gelukkig had ik nog niet een hele ochtend op een brief zitten broeden.
Het is me nu een tweede keer overkomen. Alleen had ik vorige keer al een brief gestuurd en nu nog niet.quote:
Arm meisje.quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:46 schreef motorbloempje het volgende:
Na 5 maanden nog geen sex.
de jeugd van tegenwoordig
Ben in de sportschool heur! Even wachten tot de muntjes worden uitgedeeld!quote:
Nee, om mee te douchen na afloop.quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
Muntjes? Om je fiets mee aan te kunnen slingeren?
KenyaForget Norway! Kenyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ooooooooooh Keeeeeeenyaaaaa....
en waar zijn jouw groenten?quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:06 schreef motorbloempje het volgende:
Mr.Mo is onderweg, yay
hier vanavond pasta met gorgonzola, peer en walnootalles staat klaar, kan als hij thuis komt meteen alles gaan bakken en koken
misschien is ie even blijven kletsen met iemand? Het tentamen even doorbespreken, heeft zijn trein vertraging, stond de brug open, heeft z'n fiets een lekke band en is de mobiel van z'n batterij leeg?quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:11 schreef kwakz0r het volgende:
ik weet niet waar mn meneer isz'n tentamen duurde tot 17 uur. als ie snel weg is, issie dan om kwart over zes bij mij... t is nu bijna kwart over zeven
ik krijg honger...
Doe mij jouw benenquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
Echt zeg, wat een ontdekking. Járenlang panisch elke dag m'n benen geschoren, bang om haartjes te zien. Nu het een week niet gedaan en je ziet alsnog niets.
Ik denk dat ik voor kerst de laatste keer geschoren heb. Volgende week zondag is de Duutser hier, dus voor die tijd moet ik er maar eens aan geloven...quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
Echt zeg, wat een ontdekking. Járenlang panisch elke dag m'n benen geschoren, bang om haartjes te zien. Nu het een week niet gedaan en je ziet alsnog niets.
Heerlijk! Voel je ze ook niet? Bij mij zie je de haartjes niet, maar ik voel het wel een beetje als ik er overheen wrijf. Daar hou ik niet van, dus scheer ik hetquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ja, m'n benen voelen natuurlijk niet zo glad aan als wanneer ik ze net geschoren heb, maar de haartjes zijn wel zacht.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:15 schreef Rituals het volgende:
[..]
Heerlijk! Voel je ze ook niet? Bij mij zie je de haartjes niet, maar ik voel het wel een beetje als ik er overheen wrijf. Daar hou ik niet van, dus scheer ik het.
Dat ze amper beenhaar heeftquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:15 schreef MariaEtcetera het volgende:
Wat is die ontdekking? Ik wil ook minder beenhaar!
dat laatste sowieso. en alle andere dingen zijn logische opties. maar ik heb honger en ik ben onredelijk als ik honger heb. dus hij moet gewoon opschieten.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:12 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
misschien is ie even blijven kletsen met iemand? Het tentamen even doorbespreken, heeft zijn trein vertraging, stond de brug open, heeft z'n fiets een lekke band en is de mobiel van z'n batterij leeg?
2 x in de week, oksels, benen en stree k epileren ja... lang leven zwart haar daarquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:15 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Inderdaad!
Eens per week epileren ftl
Jij bikkel! Dan zou ik echt de rest van de dag met de armen omhoog en benen wijd lopenquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:26 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
2 x in de week, oksels, benen en stree k epileren ja... lang leven zwart haar daar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu verder bijlezen."Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
op wat?quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:20 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hmm ik dacht dat ik nog een blikje tonijn had... Nee dus.. Ik heb ōf zalm, of makreel.
Kan ik er beter één van deze op doen, of dan maar tomatensaus, uien, paprika en mozarella?
ik ook jaquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:15 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Inderdaad!
Eens per week epileren ftl
Haar pietza!quote:
jeetje, ik klaag al niet meerquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:26 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
2 x in de week, oksels, benen en stree k epileren ja... lang leven zwart haar daar
rpm ze XM, jij liever dan ik, daar word je moe van
quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:07 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
en waar zijn jouw groenten?
[/blurred]
Heb het niet aangedurfd dusquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:39 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
aha! Ik zou zalm doen, denk ik. Al vind ik zalm uit blik echt heel erg goor...
ik vind mn benen scheren echt vreselijk werk. Duurt ook veel langer dan 2 minuten!quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:44 schreef Rituals het volgende:
Ik vind het fijn als alles glad aanvoelt. Ik scheer het dus ook vaker dan eigenlijk nodig is (voor het oog). Maar goed, het kost zo'n 2 minuten om het allemaal te scheren, dus dat is een kleine moeite.
Ik doe wel alleen mijn onderbenen! Ik weet niet of dat gebruikelijk is?quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:48 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik vind mn benen scheren echt vreselijk werk. Duurt ook veel langer dan 2 minuten!
@ Blurred: ik vind je lijstje eigenlijk wat veel, denk ik. Hangt natuurlijk wel erg af van de hoeveelheden brinta enzo..
Mijn uiteindelijke lijstje: ben ook tevreden!
O: yoghurt met muesli en frambozen
B: 30 minuten naar het werk glibberen
T: 2 boterhammen, 1 met kaas en komkommer, 1 met niets. Schijf meloen
L: rest (kom vol) prei/aardappel/zalm chowder
T: sinaasappel
T: plak kaas
B: 30 minuten naar huis wandelen (ijs weggesmolten, grotendeels)
D: zuurkool/appel/aardappel/geitenkaas ovenschotel
T: 2 blokjes chocola.
okay, dan heb ik het verkeerd ingeschat!quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:00 schreef Blurred86 het volgende:
ik scheer ook alleen mijn onderbenen hoor Rituals! en heel herkenbaar ja, dat kuiltje in je oksel![]()
@jagar: vind je ja? ik heb het even nagerekend en het is iets minder dan 1800 kcal, dat vind ik prima!
Genoeg?quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:01 schreef uniekhoorn het volgende:
Bovenbenen doe ik ook niet..
Een fijn lijstje Swiet!
Genoeg Jeager?
Blurred heb ik gemist.... even sjen.
Mijn man weet niet wat een MILF of GILF is, ja nu wel
daar kun jij toch niets aan doen? sterkte, in ieder geval. En eet nog even een boterham met pindakaas..quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:57 schreef Tinkepink het volgende:
Hoi. Schijtdag. Keelpijn.
Daglijstje
o. 3 crackers appelstroop
t. fruit + bakje couscous
l.ijsje + pasta ovenschotel + worteltjespuree + salade
t. fruit + 25 gram chips
d. geen avondeten - gesprek bij arts
Heb zo veel keelpijn dat ik neits door mijn keel krijg.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:58 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
daar kun jij toch niets aan doen? sterkte, in ieder geval. En eet nog even een boterham met pindakaas..
Ach lieve schat, schuldgevoelens waarover? dat je dat niet wist? dat ze dat heeft door de opvoeding? Dat is allemaal bull!quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:57 schreef Tinkepink het volgende:
Hoi. Schijtdag. Keelpijn.
Daglijstje
o. 3 crackers appelstroop
t. fruit + bakje couscous
l.ijsje + pasta ovenschotel + worteltjespuree + salade
t. fruit + 25 gram chips
d. geen avondeten - gesprek bij arts
Nee, maar de dokter zei dat we te weinig thuis zijn om tijd aan de kinderen te besteden}:| Valt toch wel mee?quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:01 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ach lieve schat, schuldgevoelens waarover? dat je dat niet wist? dat ze dat heeft door de opvoeding? Dat is allemaal bull!
Heeft er iemand gezegd dat het JOUW schuld is? Ik neem aan dat je die schuld op je neemt. Het klinkt alsof je heelveel thuis bent, en de Duitse (?) dokter er z'n Duitse stempel op gedrukt heeft. Immers, het meerendeel van de Duitse moeders is altijd thuis, iig, zo lijkt het voor mij!quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:06 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nee, maar de dokter zei dat we te weinig thuis zijn om tijd aan de kinderen te besteden}:| Valt toch wel mee?
Mijn man is iedere dag om 16.00 uur thuis. Vrijdag is hij de hele dag thuis. Ik ben iedere maandag thuis. We zijn de weekenden samen. Gaan regelmatig met z'n vieren op vakantie, zonder dat anderen ons kunnen storen. Ze worden iedere avond voorgelezen. Ik breng ze iedere dag naar school, al is dat eigenlijk niet nodig. We spelen meermaals per week een spelletje. We eten iedere avond samen en dan kan iedereen zijn/haar verhaal doen. Mijn man gaat wekelijks samen sporten met beide kinderen. We oefenen iedere dag met lezen. Er wordt dagelijks geknuffeld en gespeeld. Etc. Etc.
Gotver (sorry). Het lijkt wel nooit genoeg en de schuld lijkt wel altijd bij de moeder te liggen.
Ja. En dat is hier ook de norm. als je het anders doet ben je hier per definitie fout. Ik ben overigens niet zo heel veel thuis (net zo veel als de gemiddelde vader ongeveer). Maar mijn man wel. En hij doet ook heel veel met de kinderen. Meer dan de gemiddelde moeder.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:08 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Heeft er iemand gezegd dat het JOUW schuld is? Ik neem aan dat je die schuld op je neemt. Het klinkt alsof je heelveel thuis bent, en de Duitse (?) dokter er z'n Duitse stempel op gedrukt heeft. Immers, het meerendeel van de Duitse moeders is altijd thuis, iig, zo lijkt het voor mij!
Oh My God. Dit meen je niet.. heeft de arts dat écht zo letterlijk gezegd? Is dat geen misiinterpretatie?quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:06 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nee, maar de dokter zei dat we te weinig thuis zijn om tijd aan de kinderen te besteden}:| Valt toch wel mee?
Mijn man is iedere dag om 16.00 uur thuis. Vrijdag is hij de hele dag thuis. Ik ben iedere maandag thuis. We zijn de weekenden samen. Gaan regelmatig met z'n vieren op vakantie, zonder dat anderen ons kunnen storen. Ze worden iedere avond voorgelezen. Ik breng ze iedere dag naar school, al is dat eigenlijk niet nodig. We spelen meermaals per week een spelletje. We eten iedere avond samen en dan kan iedereen zijn/haar verhaal doen. Mijn man gaat wekelijks samen sporten met beide kinderen. We oefenen iedere dag met lezen. Er wordt dagelijks geknuffeld en gespeeld. Etc. Etc.
Gotver (sorry). Het lijkt wel nooit genoeg en de schuld lijkt wel altijd bij de moeder te liggen.
Als dat een reactie op mij is; dat bedoelde ik ook niet! Ik bedoelde dat wij (ik) dan niet zoveel zinnigs kunnen zeggen over de situatie.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:12 schreef Tinkepink het volgende:
Ik vertel niet veel over mijn kinderen omdat kinderverhalen voor anderen over het algemeen niet zo boeiend zijn. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat ik niet van ze hou en ze veel aandacht geef.
Ze heeft gezegd dat ik natuurlijk niet hoef te stoppen met werken...... (wat net zoiets betekent als ''je bent een egoistisch wezen als je niet direct stopt, sterker nog, je bent een egoistisch wezen dat je uberhaupt ooit bent gaan werken), maar dat we wel wat weinig tijd voor de kinderen hebben. En dat we meer structuur in de dag moeten brengen. Vooral in de ochtend. Kan iemand zich dat lijstje nog herinneren van mijn ochtendprogramma? De structuur is in blokjes van 5 minuten helemaal vastgelegd. Wat moet ik doen ? de tijd per seconde vastleggen? En waarvoor?quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:11 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Oh My God. Dit meen je niet.. heeft de arts dat écht zo letterlijk gezegd? Is dat geen misiinterpretatie?
Dat vind ik echt ontzettend slecht. Wat een kansloze arts.
Ten eerste kun je het echt niet maken om ouders na zo'n diagnose een waardeoordeel mee te geven over hun opvoeding. En ten tweede, zo iets kan NIET worden veroorzaakt door een opvoeding, dat is een combinatie van factoren, onder andere erfeljikheid, bepaalde stofjes in je hersenen etc etc.
Jij hoeft je niet te verdedigen over de activiteiten en de tijd die je met je kids doorbrengt. Trust me, ik ken mensen die hebben zo'n verrotte opvoeding gehad en die zijn uitstekend terechtgekomen, en ik ken mensen die komen uit een perfect warm nest en daar is vanalles mis mee.
Bovendien, dan zouden beide kinderen het moeten hebben, want ze krjigen dezelfde opvoeding toch?
Ik ben écht heel kwaad dat iemand dit zķ kan aanpakken
Volgens mij wet je rationeel heel goed dat jou niets te verwijten is. En je man ook niet. Maar, ik kan me voorstellen dat het emotioneel nu niet zo fijn is...quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:10 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja. En dat is hier ook de norm. als je het anders doet ben je hier per definitie fout. Ik ben overigens niet zo heel veel thuis (net zo veel als de gemiddelde vader ongeveer). Maar mijn man wel. En hij doet ook heel veel met de kinderen. Meer dan de gemiddelde moeder.
Dat was mij heel duidelijk hoor, dat je veel van je kinderen houdt. Ik weet niet wat voor diagnose er is, maar het ligt absoluut niet aan niet genoeg houden van of niet genoeg tijd doorbrengen metquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:12 schreef Tinkepink het volgende:
Ik vertel niet veel over mijn kinderen omdat kinderverhalen voor anderen over het algemeen niet zo boeiend zijn. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat ik niet van ze hou en ze veel aandacht geef.
Weet niet? Ik heb niks gedaan?quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:51 schreef _Calimero_ het volgende:
Yo Viking, waarom kan ik je nike runs niet meer zien??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |