misschien is ie even blijven kletsen met iemand? Het tentamen even doorbespreken, heeft zijn trein vertraging, stond de brug open, heeft z'n fiets een lekke band en is de mobiel van z'n batterij leeg?quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:11 schreef kwakz0r het volgende:
ik weet niet waar mn meneer isz'n tentamen duurde tot 17 uur. als ie snel weg is, issie dan om kwart over zes bij mij... t is nu bijna kwart over zeven
ik krijg honger...
Doe mij jouw benenquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
Echt zeg, wat een ontdekking. Járenlang panisch elke dag m'n benen geschoren, bang om haartjes te zien. Nu het een week niet gedaan en je ziet alsnog niets.
Ik denk dat ik voor kerst de laatste keer geschoren heb. Volgende week zondag is de Duutser hier, dus voor die tijd moet ik er maar eens aan geloven...quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
Echt zeg, wat een ontdekking. Járenlang panisch elke dag m'n benen geschoren, bang om haartjes te zien. Nu het een week niet gedaan en je ziet alsnog niets.
Heerlijk! Voel je ze ook niet? Bij mij zie je de haartjes niet, maar ik voel het wel een beetje als ik er overheen wrijf. Daar hou ik niet van, dus scheer ik hetquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ja, m'n benen voelen natuurlijk niet zo glad aan als wanneer ik ze net geschoren heb, maar de haartjes zijn wel zacht.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:15 schreef Rituals het volgende:
[..]
Heerlijk! Voel je ze ook niet? Bij mij zie je de haartjes niet, maar ik voel het wel een beetje als ik er overheen wrijf. Daar hou ik niet van, dus scheer ik het.
Dat ze amper beenhaar heeftquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:15 schreef MariaEtcetera het volgende:
Wat is die ontdekking? Ik wil ook minder beenhaar!
dat laatste sowieso. en alle andere dingen zijn logische opties. maar ik heb honger en ik ben onredelijk als ik honger heb. dus hij moet gewoon opschieten.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:12 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
misschien is ie even blijven kletsen met iemand? Het tentamen even doorbespreken, heeft zijn trein vertraging, stond de brug open, heeft z'n fiets een lekke band en is de mobiel van z'n batterij leeg?
2 x in de week, oksels, benen en stree k epileren ja... lang leven zwart haar daarquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:15 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Inderdaad!
Eens per week epileren ftl
Jij bikkel! Dan zou ik echt de rest van de dag met de armen omhoog en benen wijd lopenquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:26 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
2 x in de week, oksels, benen en stree k epileren ja... lang leven zwart haar daar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu verder bijlezen."Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
op wat?quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:20 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hmm ik dacht dat ik nog een blikje tonijn had... Nee dus.. Ik heb ōf zalm, of makreel.
Kan ik er beter één van deze op doen, of dan maar tomatensaus, uien, paprika en mozarella?
ik ook jaquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:15 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Inderdaad!
Eens per week epileren ftl
Haar pietza!quote:
jeetje, ik klaag al niet meerquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:26 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
2 x in de week, oksels, benen en stree k epileren ja... lang leven zwart haar daar
rpm ze XM, jij liever dan ik, daar word je moe van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |