abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 3 februari 2011 @ 16:52:09 #126
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_92280381
quote:
5s.gif Op donderdag 3 februari 2011 16:50 schreef sigme het volgende:

[..]

Mijn bijwerkingen zitten lager (kruishoogte). Daar helpen die drankjes vast niet? Of wel?
Ik dacht dat je zocht naar een middeltje waarmee je de bijwerkingen van antibiotica te lijf kon gaan. Ik heb antibiotica voor mijn huid geslikt, maar het deed ook wat met de spijsvertering en mijn weerstand. Vandaar probiotica
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  donderdag 3 februari 2011 @ 16:53:39 #127
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_92280447
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 16:52 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik dacht dat je zocht naar een middeltje waarmee je de bijwerkingen van antibiotica te lijf kon gaan. Ik heb antibiotica voor mijn huid geslikt, maar het deed ook wat met de spijsvertering en mijn weerstand. Vandaar probiotica
Ik denk dat sigme het heeft over een candida-infectie door de antibiotica?
Your body. Your soul. Your rituals.
  donderdag 3 februari 2011 @ 16:53:48 #128
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_92280454
quote:
5s.gif Op donderdag 3 februari 2011 16:50 schreef sigme het volgende:

[..]

Mijn bijwerkingen zitten lager (kruishoogte). Daar helpen die drankjes vast niet? Of wel?
Of prebiotica. http://www.bbc.co.uk/sn/h(...)hy/prebiotics2.shtml

Maar beide zijn vooral nuttig als het gaat om je darmflora, dus om verstoringen aldaar door de antibiotica tegen te gaan. Zou het niet je algemene immuunsysteem op peil houden en zo mogelijk ook de verstoringen elders tegengaan?
The love you take is equal to the love you make.
pi_92280499
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 16:52 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Mijn probleem ís een bijwerking van de antibiotica, voor zover ik weet.
Voor zover ik me herinner word ik ook altijd wat misselijk & slapjes van zo'n kuur, maar dat hou ik wel 5 dagen vol, denk ik. Ik zal de probiotica in het achterhoofd houden (dat is yakult, toch?).
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Vis een optie? donderdag 3 februari 2011 @ 16:55:10 #130
70532 loveli
N
pi_92280513
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 16:47 schreef sigme het volgende:
Ik heb weer eens in een potje gepiest. Nog steeds bloedsporen, nu ook sporen van ontsteking dus een antibioticakuurtje en dan maar weer eens piesen. Ik ben het nu al zat }:|. Iemand nog tips om de antibiotica te lijf te gaan?
Pre- en probiotica.

Prebiotica = spul waarop je eigen flora groeit, probiotica = aanvulling op je flora.
crap in = crap out
pi_92280551
* rent hard weg!
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_92280588
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 16:53 schreef Rituals het volgende:

[..]

Ik denk dat sigme het heeft over een candida-infectie door de antibiotica?
Jeuk. Kruis. Een week ná de kuur over. Geen idee wat het precies veroorzaakt, wel dat het bij de antibiotica hoort en vanzelf overgaat.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Vis een optie? donderdag 3 februari 2011 @ 16:56:53 #133
70532 loveli
N
pi_92280603
quote:
7s.gif Op donderdag 3 februari 2011 16:54 schreef sigme het volgende:

[..]

Mijn probleem ís een bijwerking van de antibiotica, voor zover ik weet.
Voor zover ik me herinner word ik ook altijd wat misselijk & slapjes van zo'n kuur, maar dat hou ik wel 5 dagen vol, denk ik. Ik zal de probiotica in het achterhoofd houden (dat is yakult, toch?).
Beter:
http://www.aov-voedingssu(...)tica_N_grp_43-1.html
crap in = crap out
  Vis een optie? donderdag 3 februari 2011 @ 16:57:58 #134
70532 loveli
N
pi_92280793
Het klikt čcht niet met m'n rijinstructeur. Jammer dat ik voor een blok betaald heb, maar eens kijken naar een alternatief.
pi_92280879
Maar hoe ging verder je les?!
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  Vis een optie? donderdag 3 februari 2011 @ 17:04:07 #137
70532 loveli
N
pi_92280944
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 17:01 schreef MevrouwPuff het volgende:
Het klikt čcht niet met m'n rijinstructeur. Jammer dat ik voor een blok betaald heb, maar eens kijken naar een alternatief.
Zelfde rijschool andere instructeur?
crap in = crap out
pi_92281003
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 17:02 schreef V1z0R het volgende:
Maar hoe ging verder je les?!
Verder heb ik wat rondgereden enzo en doe ik niet alles in de goede volgorde, waarop hij geīrriteerd raakt, zodat ik zeg dat ik het vervelend vind dat hij zijn ergernis laat merken, wat hem niets kan schelen, waarop ik zeg dat ik op die manier minder effecient les denk te hebben, omdat die ergernis over slaat op mij, wat hij niet begrijpt, etcetera.

Even gefrustreerd hoor.

Andere instructeur, kan ik ook om vragen natuurlijk. Al zegt deze meneer dat hij de geduldigste is van zijn rijschool...
pi_92281129
Dat mag!

Anders wat loveli zegt een idee?!

* stapt de auto in richting huis
  donderdag 3 februari 2011 @ 17:10:50 #140
331 Merel
Be here now.
pi_92281240
quote:
Op donderdag 3 februari 2011 13:12 schreef Tinkepink het volgende:

Vrouwen zijn niet zo moeilijk :P Gewoon lief doen als ze het niet verwachten. Je altijd aan je afspraken houden, met uitzondering van de momenten dat ze het eigenlijk liever niet willen (verjaardag, valentijn, sinterklaas, kerst, bijzonder moment).
Als ze vraagt of ze een dikke kont oid hebben, zeggen dat je haar heel aantrekkelijk vindt (niets zeggen over haar billen! postitief dan wel negatief!) etc. etc.

Zo waar!

Sigme, komt dat doordat die antibiotica iets met de zuurgraad doet misschien? Maar ik heb er verder ook geen verstand van...

Er lag gisteren een tijdschrift over het bevolkingsonderzoek voor baarmoederhalskanker in de bus, omdat ik binnenkort m'n eerste uitstrijkje moet. En daar ben ik nu al zenuwachtig voor :o Terwijl ik dat soort dingen normaal nooit eng vind.
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  donderdag 3 februari 2011 @ 17:11:41 #141
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92281287
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 17:01 schreef MevrouwPuff het volgende:
Heb ik ook gehad. Vervolgens om een ander gevraagd en gekregen (Zelfde rijschool).
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 3 februari 2011 @ 17:11:46 #142
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_92281290
Heb geen zinnige tips sigme, sorry. Dus rest me je er veel sterkte mee te wensen en hoop dat het snel over is!

En ik heb weekend! Jammer alleen dat 'ie bomvol zit :').
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  donderdag 3 februari 2011 @ 17:14:35 #143
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92281444
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 17:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Heb geen zinnige tips sigme, sorry. Dus rest me je er veel sterkte mee te wensen en hoop dat het snel over is!

Wat XM zegt :Y.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 3 februari 2011 @ 17:16:30 #144
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_92281539
quote:
7s.gif Op donderdag 3 februari 2011 16:56 schreef sigme het volgende:

[..]

Jeuk. Kruis. Een week ná de kuur over. Geen idee wat het precies veroorzaakt, wel dat het bij de antibiotica hoort en vanzelf overgaat.
Voor zover ik het kan beoordelen met mijn kennis zou dat goed een candida-infectie kunnen zijn. Candida behoort dat je commensale flora (d.w.z. dat hij normaal in je lichaam aanwezig is zonder dat je er last van hebt), maar door de aanwezigheid van antibiotica krijgt candida de kans om uit te groeien.

Puff mag me verbeteren/toevoegingen doen als het allemaal niet klopt :+.

@Puff, wat vervelend van je rijlessen! Ik zou misschien toch om een andere instructeur vragen (ondanks dat je huidige instructeur naar eigen zeggen het geduldigst is).
Your body. Your soul. Your rituals.
pi_92281696
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 17:10 schreef Merel het volgende:
Zo waar!

Sigme, komt dat doordat die antibiotica iets met de zuurgraad doet misschien? Maar ik heb er verder ook geen verstand van...

Er lag gisteren een tijdschrift over het bevolkingsonderzoek voor baarmoederhalskanker in de bus, omdat ik binnenkort m'n eerste uitstrijkje moet. En daar ben ik nu al zenuwachtig voor :o Terwijl ik dat soort dingen normaal nooit eng vind.
Ik heb ook mijn bevolkingsonderzoek gehad en het was zo gepiept.

Ik vond het vervelender dat mijn 30 zijn er zo werd ingehamerd :')

@ Puff: gewoon een andere instructeur vragen :Y
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_92281947
Volgens mij heb ik jaren terug met deze bijwerking mijn huidige huisarts eens ontmoet, ik kwam bij de dokter voor jeuk aan kruis, maar tegen de tijd dat ik de afspraak had, had ik de oorzaak ook al ontdekt/bedacht: die antibiotica. Maar zijn stageloper beheerste onvoldoende Nederlands om te weten wat er in dít geval met "kruis" bedoeld werd, en zo werd het een memorabele babylonische spraakverwarring.

Oh, en misschien kom ik er deze keer wel jeukvrij af, zojuist eerste pilletje genomen en de kuur is maar 5 dagen. En anders hou ik het wel bij wat ik op school geleerd heb.
Spoiler. Heren: overslaan.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 3 februari 2011 @ 17:25:22 #147
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_92282018
Bij mij kwam die brief echt vlak voor mn verjaardag. Leuk cadeautje :').
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_92282089
Kwak, wat leuk om je hier weer eens te zien! En wat fijn dat het zo goed gaat met je lief! O+.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_92282408
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 16:05 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

*liefdevolle schop geeft en kop thee paast* c_/

Ik heb vandaag ook een beetje een lamme-takken-dag, dus ik ga zo eerst maar even naar de supermarkt!
ik heb vooral een baaldag vandaag. En nu zit ik te twijfelen of ik dat ik pannenkoeken zal bakken vanavond, war ik al weken trek in heb, of m'n geplande ovenschotel met zuurkool en aardappelpuree. Ik denk dat de laatste meer verantwoord is.
pi_92282522
@Puff: vragen om een ander! Dat jouw instucteur het al heel wat vindt hoe geduldig hij is, geeft meer aan dat hij van nature niet zo'n geduldig type is.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')