Jeetje, wat zal je geschrokken zijnquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:05 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
jawel hoor. t is alleen echt een zware school, en ik heb twee erg drukke klassen waarvan er één echt niet leuk is (toppunt was een jongen die met een glasscherf twee kinderen bedreigde, voor de grap, in mijn les). inmiddels ken ik wel veel meer collega's dan toen ik er net zat, dus als je wilt weten of mensen er nog steeds werken kun je t nu nog eens vragen
en dat joch is niet eens geschorst... ik schrok een beetje, maar was vooral kordaat. Heb m bij beide schouders gepakt, omgedraaid en de klas uitgeschoven, en korte commando's tegen m geschreeuwd op de gang tot ie die scherf wegdeed. (gelukkig wordt ie bij mij niet aggressief, bij collega's wel als ze m ergens op aanspreken)quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:40 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Jeetje, wat zal je geschrokken zijn![]()
. Ik kan me goed voorstellen dat het een heel lastige school is om op te beginnen.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:04 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Toch prima!
Ik doe het al bijna drie jaar zoNou ja, wel iets vaker denk ik.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:08 schreef V1z0R het volgende:
Sorry Tink![]()
Zal voortaan niet zo moeilijk doen!
Volgens mij is weten wanneer je de ander even met rust moet laten ook best belangrijk voor een lange relatie.quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:12 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Hoef je geen sorry te zeggen hoor. Vrouwen zijn niet zo moeilijk
Gewoon lief doen als ze het niet verwachten. Je altijd aan je afspraken houden, met uitzondering van de momenten dat ze het eigenlijk liever niet willen (verjaardag, valentijn, sinterklaas, kerst, bijzonder moment).
Als ze vraagt of ze een dikke kont oid hebben, zeggen dat je haar heel aantrekkelijk vindt (niets zeggen over haar billen! postitief dan wel negatief!) etc. etc.
Mijn man is hier heel erg goed in, vandaar dat we ook al jaren getrouwd zijn en hij mijn hormonale buien onder controle heeft
Dat moet mijn man nog steeds leren helaasquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:22 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Volgens mij is weten wanneer je de ander even met rust moet laten ook best belangrijk voor een lange relatie.Bij ons in elk geval wel. Die hormonale buien heb ik ook wel, maar vriendje is zo mogelijk een nog grotere drama queen. Intussen weten we dat we elkaar dan gewoon even moeten negeren en dan gaat het vanzelf wel weer over.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:23 schreef V1z0R het volgende:
Vrouwen niet moeilijk...![]()
Kont-issue had ik al wel onder de knie, maar thx!
Iddquote:
Als ik je huisgenoot ergernissen zo lees, ben je een dodnormale vrouw hoorquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Idd.
Soms denk ik dat ik een man in een vrouwenlichaam ben. Dan snap ik echt helemaal niks van vrouwen. Tot ook ik ten prooi val aan aan hormonale bui
Oki, broccoli is itquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:30 schreef kwakz0r het volgende:
ohja eten... ik proef helemaal niks dus ik heb ook steeds echt geen zin in eten. beuh.
Zie je het ook terug op de weegschaal/in de spiegel dat je zoveel ziek bent geweest of heb je geprobeerd goed te eten?quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:30 schreef kwakz0r het volgende:
ohja eten... ik proef helemaal niks dus ik heb ook steeds echt geen zin in eten. beuh.
Mijn eten smaakt ook anders dan normaal (lees: als een flauw afreksel van de normale staat), maar ik eet er helaas niet minder omquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:30 schreef kwakz0r het volgende:
mijn eetlust vertrekt meestal als laatstequote:Op donderdag 3 februari 2011 13:32 schreef Rituals het volgende:
[..]
Zie je het ook terug op de weegschaal/in de spiegel dat je zoveel ziek bent geweest of heb je geprobeerd goed te eten?
zie post hierboven ook een beetje.quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:33 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Mijn eten smaakt ook anders dan normaal (lees: als een flauw afreksel van de normale staat), maar ik eet er helaas niet minder om![]()
Hoe gaat het eigenlijk met je op eetgebied? Heb je nog tijd en ruimte om je daar mee bezig te houden of staat dat op een laag pitje?
O, en had ik al gezegd dat ik het zo tof vind dat jullie nog steeds bij elkaar zijn? Nee he? Ik vind het tof dat jullie nog steeds bij elkaar zijn
Wat goed dat je nog steeds met die therapie bezig bent, en dat het zo te horen zijn vruchten afwerpt. Echt knap. En dan ook nog eens een lieve vriend, het is je echt gegund.quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:34 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
mijn eetlust vertrekt meestal als laatsteik was met die darmontsteking 5 kilo kwijt in 7 dagen, maar dat zat er natuurlijk in no time weer bij - en gelukkig maar want ik was echt heel erg verzwakt. toen kon ik een poosje echt niet eten...
nu heb ik niet echt trek maar zal er niet echt van afvallen. ben er momenteel ook niet echt mee bezig. in overleg met de therapeuten hoor. gelijk blijven is even genoeg met mijn zware omstandigheden en harde werk aan mezelf op andere gebieden. heb wel veel zin om te gaan sporten, misshcien dat er dan toch iets af gaat. het is in elk geval al pure winst dat ik geen vreetbuien (subjectieve, geen objectieve) meer heb. een zak chips gaat niet meer leeg in 1 keer, maar per bakje
Momenteel op gewicht blijven (en niet afvallen) lijkt me een mooi streven op dit moment!quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:34 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
mijn eetlust vertrekt meestal als laatsteik was met die darmontsteking 5 kilo kwijt in 7 dagen, maar dat zat er natuurlijk in no time weer bij - en gelukkig maar want ik was echt heel erg verzwakt. toen kon ik een poosje echt niet eten...
nu heb ik niet echt trek maar zal er niet echt van afvallen. ben er momenteel ook niet echt mee bezig. in overleg met de therapeuten hoor. gelijk blijven is even genoeg met mijn zware omstandigheden en harde werk aan mezelf op andere gebieden. heb wel veel zin om te gaan sporten, misshcien dat er dan toch iets af gaat. het is in elk geval al pure winst dat ik geen vreetbuien (subjectieve, geen objectieve) meer heb. een zak chips gaat niet meer leeg in 1 keer, maar per bakje
Ik weet nog wel een leuke sport voor jequote:Op donderdag 3 februari 2011 13:42 schreef Rituals het volgende:
[..]
Momenteel op gewicht blijven (en niet afvallen) lijkt me een mooi streven op dit moment!
Ik zou eigenlijk ook weer moeten gaan sporten (hou er niet van), maar moet eerst wat meer energie krijgen. Ik denk dat ik binnenkort weer meer ga wandelen, want dat vind ik wel leuk.
Nees, de hardloopgestapo!quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een leuke sport voor je.
Ik vind hardlopen net zo leuk als jij dat vond een paar jaar geledenquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik vind het zo fijn dat je reclame voor RPM maakt!quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
quote:
Het was een dekmantel!quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]. Hardlopen zul je
.
Gelukkig kan ik vanuit mijn persoonlijke ervaring ook veel begrip opbrengen voor mensen die het niet zien zitten om te gaan hardlopen. Kan alleen maar voor je hopen dat dat nog eens gaat veranderen.
Nu klinkt het net over mijn leven zóveel beter zou zijn als ik zou hardlopenquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]. Hardlopen zul je
.
Gelukkig kan ik vanuit mijn persoonlijke ervaring ook veel begrip opbrengen voor mensen die het niet zien zitten om te gaan hardlopen. Kan alleen maar voor je hopen dat dat nog eens gaat veranderen.
Mwhehehe, ik kom wel over als iemand die anderen wil bekeren hèquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:50 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Het was een dekmantel!Het zijn de hardloopjehova's
Met een Nike Air tussen de deur!quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:50 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Het was een dekmantel!Het zijn de hardloopjehova's
Nou ja, wat ik bedoel is natuurlijk: het is niet fijn om niet van sport te houden als je het nut van sporten wel wil inziet en het op zich dus wel graag zou willen doen. Daarom hoop ik dat Rituals er ooit een positief gevoel bij krijgt, zodat ze én niet met tegenzin hoeft te sporten én zich geen luie donder voelt, omdat ze niet van sporten houdt.quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:52 schreef Rituals het volgende:
[..]
Nu klinkt het net over mijn leven zóveel beter zou zijn als ik zou hardlopen.
De kerk registreert je in het gemeenteregister, en als je verhuist, wordt dat meegenomen naar je nieuwe woonplaats. Dus zolang je je nooit daadwerkelijk uitgeschreven hebt, krijg je uitnodigingen om naar de dichtstbijzijnde katholieke/hervormde/etc kerk te gaan wanneer je verhuist.quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:54 schreef Mini_rulez het volgende:
Inderdaad, zo'n christen die medelijden heeft met anderen omdat ze het licht nog niet gezien hebben.
Oh ja, ik moet nog steeds een brief naar de gemeente sturen hoe het kan dat ik ineens post kreeg van één of andere parochie die dachten dat ik Rooms-katholiek ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |