ach nee joh, preutse meisjes zijn de leukstequote:Op donderdag 3 februari 2011 18:42 schreef ronaldof94 het volgende:
Xd. jaaa.
Het kan zijn dat ik een verkeerde meisje getroffen heb:$
En dat ook ja.quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:43 schreef papernote het volgende:
Lekker boeiend wat je vrienden doen. Jullie moeten je er allebei prettig bij voelen, anders wordt het toch niets. Dus wacht gewoon even af.
'de verkeerde', je hebt 'r dus alleen aan 'n lijntje voor de seks?quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:42 schreef ronaldof94 het volgende:
Xd. jaaa.
Het kan zijn dat ik een verkeerde meisje getroffen heb:$
Hier dacht ik ook al aanquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
'de verkeerde', je hebt 'r dus alleen aan 'n lijntje voor de seks?![]()
Ook niet-moslim meisjes hebben nog een gevoel van eigenwaarde en duiken niet binnen vijf maanden met de eerste de beste "kickboxer" in bed. Bewijs jezelf eerst maar eens tegenover haar dat je er echt voor haar bent en niet alleen voor de seks. Waarschijnlijk wacht ze daar op.quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:45 schreef ronaldof94 het volgende:
Ja duh wel gweest met elkaar..
Tja dat vraag ik me ook af. Ik heb laatst een vriend van haar geslagen. die probeert ons uitelkaar te drijven.En daagde me uit. dat moet ie niet doen bij een kickboxer:p
Maarja dat vraag ik me ook af waarom ze over iets anders begint.
Ze is niet moslim ofzo:p
Dat dus! En als je het zo erg vind, dan ga je toch naar ander? Het zegt iig meer over jou dan over haarquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:43 schreef papernote het volgende:
Lekker boeiend wat je vrienden doen. Jullie moeten je er allebei prettig bij voelen, anders wordt het toch niets. Dus wacht gewoon even af.
Nou het kan aan twee dingen liggen:quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:49 schreef ronaldof94 het volgende:
Tja. ik zal het proberen toe te passen hartelijk dank.
Maarja.Als je soortgenoten het binnen 3 maanden voor elkaar krijgen.En ik nog niet verder ben geweest dan wat zoenen enzo. Dan word je best radeloos.Of ben ik nu gek?
Misschien liegen je vrienden er wel over? Er niks mis met wachten hoor, ik zelf heb een jaar gewacht en dat lag niet aan het meisje toenquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:49 schreef ronaldof94 het volgende:
Tja. ik zal het proberen toe te passen hartelijk dank.
Maarja.Als je soortgenoten het binnen 3 maanden voor elkaar krijgen.En ik nog niet verder ben geweest dan wat zoenen enzo. Dan word je best radeloos.Of ben ik nu gek?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |