abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92285688
Beste forumlezers, ik zal me even voorstellen ben voor het eerst hier. ik ben rick de jong.Ik zal nu mijn probleem beschrijven:$

Ik heb vandaag 5 maanden een vriendin. ik ben het geknuffel nu wel een beetje beu eerlijk gezegd en wil wel wat meer. Heb het al vaak met dr besproken alleen zij begint steeds ergens anders over dan.. Wat vinden jullie? Mijn vrienden hebben het binnen 2 maanden gemiddeld al gedaan.Zij praten er allemaal over, en ik kan er dan niet over meepraten. behoorlijk frustrerend. ik doe toch redelijk vaak leuke dingen met haar. Naar bios enzo. en een x uiteten.
Herkennen julie dit? Iemand tips?

hartelijk dank!

rick.
pi_92285830
Hoe oud zijn jullie?
pi_92285880
Ik denk dat hij hier beter past :)
Succes er mee in ieder geval!
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_92285913
ik ben 16 jaar. en over 2 maanden 17..
Vriendin ook 16.5

gr
hartelijk dank voor jullie reacties.
  donderdag 3 februari 2011 @ 18:42:17 #5
301013 Shispeed
't lup ut d'n heaand
pi_92285930
weet je zeker dat "zij" een vrouw is?
pi_92285951
Xd. jaaa.
Het kan zijn dat ik een verkeerde meisje getroffen heb:$
  donderdag 3 februari 2011 @ 18:43:22 #7
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_92285970
Er zijn zat redenen waarom zij het niet zou willen, en dat is ook prima.

Het feit dat ze dit niet met je bespreekt, maar ergens anders over begint is minder. Misschien aan je communicatie werken?
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
pi_92285974
Lekker boeiend wat je vrienden doen. Jullie moeten je er allebei prettig bij voelen, anders wordt het toch niets. Dus wacht gewoon even af.
Schuimpje... mijn liefste. Verlaat mij nimmer weer...
  donderdag 3 februari 2011 @ 18:43:41 #9
301013 Shispeed
't lup ut d'n heaand
pi_92285979
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 18:42 schreef ronaldof94 het volgende:
Xd. jaaa.
ach nee joh, preutse meisjes zijn de leukste ;)
  donderdag 3 februari 2011 @ 18:43:53 #10
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_92285989
Heb je wel gezoend enzo?

En waarom begint ze er dan ergens anders over?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  donderdag 3 februari 2011 @ 18:43:56 #11
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_92285991
quote:
2s.gif Op donderdag 3 februari 2011 18:43 schreef papernote het volgende:
Lekker boeiend wat je vrienden doen. Jullie moeten je er allebei prettig bij voelen, anders wordt het toch niets. Dus wacht gewoon even af.
En dat ook ja.
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
pi_92286030
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 18:42 schreef ronaldof94 het volgende:
Xd. jaaa.
'de verkeerde', je hebt 'r dus alleen aan 'n lijntje voor de seks? :') :{w
Ja doei.
pi_92286066
Ja duh wel gweest met elkaar..
Tja dat vraag ik me ook af. Ik heb laatst een vriend van haar geslagen. die probeert ons uitelkaar te drijven.En daagde me uit. dat moet ie niet doen bij een kickboxer:p
Maarja dat vraag ik me ook af waarom ze over iets anders begint.
Ze is niet moslim ofzo:p
pi_92286110
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 18:44 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

'de verkeerde', je hebt 'r dus alleen aan 'n lijntje voor de seks? :') :{w
Hier dacht ik ook al aan :')

TS, als zij tijdens de gesprekken ergens anders over kan beginnen, kan jij dat ook? Dus als je over sex praat, en ze veranderd het onderwerp, verander jij het gewoon terug op het onderwerp waar jullie over praatten toch.
pi_92286135
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 18:45 schreef ronaldof94 het volgende:
Ja duh wel gweest met elkaar..
Tja dat vraag ik me ook af. Ik heb laatst een vriend van haar geslagen. die probeert ons uitelkaar te drijven.En daagde me uit. dat moet ie niet doen bij een kickboxer:p
Maarja dat vraag ik me ook af waarom ze over iets anders begint.
Ze is niet moslim ofzo:p
Ook niet-moslim meisjes hebben nog een gevoel van eigenwaarde en duiken niet binnen vijf maanden met de eerste de beste "kickboxer" in bed. Bewijs jezelf eerst maar eens tegenover haar dat je er echt voor haar bent en niet alleen voor de seks. Waarschijnlijk wacht ze daar op.
Schuimpje... mijn liefste. Verlaat mij nimmer weer...
  donderdag 3 februari 2011 @ 18:47:59 #16
323560 Microtubuli
transporteert vesikels
pi_92286157
Het is wettelijk verplicht dat een vriendin je binnen een half jaar sex aanbiedt.
pi_92286186
quote:
Op donderdag 3 februari 2011 18:43 schreef papernote het volgende:
Dat dus! En als je het zo erg vind, dan ga je toch naar ander? Het zegt iig meer over jou dan over haar :)
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_92286197
Tja. ik zal het proberen toe te passen hartelijk dank.
Maarja.Als je soortgenoten het binnen 3 maanden voor elkaar krijgen.En ik nog niet verder ben geweest dan wat zoenen enzo. Dan word je best radeloos.Of ben ik nu gek?
pi_92286285
@papernote.

Denk je dat dat het probleem is? Dat ik er niet voor haar ben? Dat ben ik juist wel eigenlijk.
Maar ik denk dat ze bang is om het te doen. en dat ze teveel met haar foute vrienden praat. die teveel op haar inpraten.
pi_92286336
Trouwens, misschien een idee om je naam uit de OP te halen :') Als je vrienden je Googlen kunnen ze ook op dit topic komen en zo.
  donderdag 3 februari 2011 @ 18:52:43 #21
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_92286358
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 18:49 schreef ronaldof94 het volgende:
Maarja.Als je soortgenoten het binnen 3 maanden voor elkaar krijgen.En ik nog niet verder ben geweest dan wat zoenen enzo. Dan word je best radeloos.Of ben ik nu gek?
Nou het kan aan twee dingen liggen:

Of je vrienden doen gewoon meer voor hun meisje
Of het meisje van je vrienden zijn er makkelijker in

En sinds wanneer zijn vrienden "fout" als ze je aanraden rustig aan te doen en te wachten zolang je twijfelt?

Om heel eerlijk te zijn klink jij als iemand die ik ook niet echt over me heen hoef te hebben
Een echte man is er gewoon voor zijn vriendin, ook als die nog geen behoefte heeft aan sex. En een echte man kan een kennis er gewoon op aan spreken als die gekke dingen probeert, daar hoef je geen hand voor uit te steken.
pi_92286425
@bunnycooki

Ik gebruik andere emails en namen. dus dat zal niet lukken
pi_92286441
misschien wil ze nog niet, is ze er nog niet klaar voor maar durft ze het niet duidelijk te zeggen omdat ze bang is dat je haar meteen dumpt? kan toch?
kauw het gesprek een beetje voor waardoor zij alleen maar ja of nee hoeft te zeggen bijvoorbeeld.. dan komt ze vanzelf wel aan de praat.
seks is voor dames meestal een veel grotere stap dan bij jongens.
gewoon niet aandringen... vraag eenmalig om een duidelijk antwoord en accepteer dat.
als ze zegt dat ze er nog niet klaar voor is probeer het dan over een halfjaar nogeens voorzichtig bijvoorbeeld. ^O^
pi_92286507
quote:
Op donderdag 3 februari 2011 18:49 schreef ronaldof94 het volgende:
Misschien liegen je vrienden er wel over? Er niks mis met wachten hoor, ik zelf heb een jaar gewacht en dat lag niet aan het meisje toen :P.

Oh nu ga ik vast reacties krijgen met :')...
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_92286520
@ tanin.

Hun adviseren haar niet? Ik heb die hufter geslagen die ons uitelkaar probeert te krijgen.
Dat heb ik hem even duidelijk gemaakt.Met zen gestalk naar men vriendin.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')