Daarentegen heb jij wss meer videomateriaalquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:31 schreef Inu het volgende:
Als derde kind heb ik ook minder foto's van toen ik klein was
Ik weetquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik snap best dat je als ouder veel plaatjes schiet van je kind, maar twaalfduizendvijfhonderd! Dat is gemiddeld 35 foto's per dag
twaalf! duizend!quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:32 schreef DuchessX het volgende:
Het is ook zo makkelijk veel foto's te maken met de digitale camera...'vroeger'moest je ze allemaal gaan af drukken, klooien met negatieven etc.
Nee, valt wel mee... We hadden pas een videocamera toen ik een jaar of 4 was volgens mij en dan staan we er meestal alle drie op...quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Daarentegen heb jij wss meer videomateriaal
Wil je er over praten?quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:35 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee, valt wel mee... We hadden pas een videocamera toen ik een jaar of 4 was volgens mij en dan staan we er meestal alle drie op...
Is die macrofunctie zo goed dan?quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:38 schreef ArTiC het volgende:
ik maak 35 foto's per dag van mijn piemel
Die heb ik nietquote:
Een heel album van je eerste jaar? Wow! Ik heb -geloof ik- 10, max 20 foto's.quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:23 schreef Stormqueen het volgende:
mijn ouders hebben 1 Henzo album van mijn eerste jaar
Naja, ik maak zonder larf al 5-10 k foto's per jaar. Zoveel is 12 duizend ook weer niet.quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
twaalf! duizend!
En dan alleen nog van je larf,
Jullie zijn doorgeslagen
Ik snap het wel hoor, maar het is wel belachelijk
als je camera niet gejat is tenminstequote:Op donderdag 3 februari 2011 13:16 schreef Levitation het volgende:
[..]
Naja, ik maak zonder larf al 5-10 k foto's per jaar. Zoveel is 12 duizend ook weer niet.
Ik was d'n urste, ook kwa kleinkindsquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:15 schreef Levitation het volgende:
[..]
Een heel album van je eerste jaar? Wow! Ik heb -geloof ik- 10, max 20 foto's.
Dat aantal red ik ook wel!quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:16 schreef Levitation het volgende:
[..]
Naja, ik maak zonder larf al 5-10 k foto's per jaar. Zoveel is 12 duizend ook weer niet.
Van mijn oudste broer zijn 10 foto's van de eerste 5 jaar oid.quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik was d'n urste, ook kwa kleinkinds
je hoeft niet te neukenquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:29 schreef Inu het volgende:
Zo, dat was een dure lunch
Ik had weer niet goed opgelet, dus niet, zoals slimme vrouwen hebben gedaan, een truckload aan pillen gehaald voor 1 januari, dus nu moest ik ff 100 euro dokkenAls mn verzekering lief is krijg ik er nog wel wat van terug als ik boven mn eigen bijdrage uitkom
Ja, ik weet, kinderen zijn duurder
dat is gewoon de natuurquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:49 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee, maar zonder pil ben ik vaker ongesteld
gelukkig hebben we de foto's nogquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:27 schreef ArTiC het volgende:
[..]
als je camera niet gejat is tenminste
2 many infoos!quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:49 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee, maar zonder pil ben ik vaker ongesteld
Ik vind er ook maar niets aan. Voor mannen wel érg makkelijk om te zeggen dat het de natuur is. It sucks big time.quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:04 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja en gelukkig kun je dat onnatuurlijk omzeilen
Lekker met van dat bloed dat uit je kut komt gutsen en dan van die volgezogen tampons die overal heenzwiepenquote:
ok, pics. blufmutsquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:13 schreef Inu het volgende:
[..]
Lekker met van dat bloed dat uit je kut komt gutsen en dan van die volgezogen tampons die overal heenzwiepen
en ik vind het geen taalgebruik voor een dame!quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:13 schreef Inu het volgende:
[..]
Lekker met van dat bloed dat uit je kut komt gutsen en dan van die volgezogen tampons die overal heenzwiepen
ik heb het geprobeerd maar ze blijven belletje trekkenquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:20 schreef Stormqueen het volgende:
bij mij gutst er niks hoor
En tegen kinderen kun je beter kondomers pakkenIs gemiddeld goedkoper!
Best prijzig bij 3 maal daags!quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:20 schreef Stormqueen het volgende:
bij mij gutst er niks hoor
En tegen kinderen kun je beter kondomers pakkenIs gemiddeld goedkoper!
hoax, jij bent getrouwd!quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:03 schreef Levitation het volgende:
[..]
Best prijzig bij 3 maal daags!
Upload eens een foto!quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:05 schreef Inu het volgende:
Er staat hier heel sneu een jongen al een uur of wat te protesteren tegen iets voor de rechtbank, maar hij is maar in zn uppie met zn groot spandoekziet er echt niet uit
Is niet te lezen... en vooral niet met mijn niet-inzoombare-telefoon-cameraquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:17 schreef Blueman het volgende:
[..]
Upload eens een foto!
Dan kunnen we zien wat er op het spandoek staat!
Roep dan ff naar 'm dat z'n spandoek niet groot genoeg is!quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:19 schreef Inu het volgende:
[..]
Is niet te lezen... en vooral niet met mijn niet-inzoombare-telefoon-camera
Wat staat er op dan of ben je nog niet van dichtbij gaan kijken wat erop staat?quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:19 schreef Inu het volgende:
[..]
Is niet te lezen... en vooral niet met mijn niet-inzoombare-telefoon-camera
Ramen kunnen niet openquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:20 schreef Levitation het volgende:
[..]
Roep dan ff naar 'm dat z'n spandoek niet groot genoeg is!
Schrijf het op velletjes en houdt het voor het raam!quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:23 schreef Inu het volgende:
[..]
Ramen kunnen niet open
Hij heeft wel een fluitje
Als ik zijn spandoek niet kan lezen kan hij zeker een velletje voor mijn raam niet lezen hequote:Op donderdag 3 februari 2011 16:32 schreef Levitation het volgende:
[..]
Schrijf het op velletjes en houdt het voor het raam!
UITPRINTEN letter per blaadjequote:Op donderdag 3 februari 2011 16:32 schreef Levitation het volgende:
[..]
Schrijf het op velletjes en houdt het voor het raam!
Kom je nu mee!quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:34 schreef Inu het volgende:
[..]
Als ik zijn spandoek niet kan lezen kan hij zeker een velletje voor mijn raam niet lezen he
Die tunnel naar de snelweg plus de twee wegen erboven zitten er ook tussen
Oja, Utrechtsebaan zit er tussen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:34 schreef Inu het volgende:
[..]
Als ik zijn spandoek niet kan lezen kan hij zeker een velletje voor mijn raam niet lezen he
Die tunnel naar de snelweg plus de twee wegen erboven zitten er ook tussen
schrijven is oldskoolquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:36 schreef FUFR het volgende:
[..]
UITPRINTEN letter per blaadje
nep ict'er![]()
(net als hema wcw, die hebben KASSA op 5 blaadjes geprint)
moet je je bikini aan doen, dan kom er een monteurquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:47 schreef Levitation het volgende:
Het is hier 25,6C en dat terwijl we al sinds 12.00uur ramen open hebben staan. Klimaatfuckup hier.Mijn lijf denkt dat het hoog zomer is.
Mijn collega's hebben me uitdrukkelijk verboden om in badkleding te komen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:48 schreef FUFR het volgende:
[..]
moet je je bikini aan doen, dan kom er een monteur
heel snel zelfs.
gewoon doen, handdoekje uitgebreid op de grond klaar leggen, Prive ernaast. langzaamaan jezelf beginnen in te smeren...nu zou de monteur er wel moeten zijnquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:51 schreef Levitation het volgende:
[..]
Mijn collega's hebben me uitdrukkelijk verboden om in badkleding te komen.
Ik had daar natuurlijk al mee gedreigd.
Hadden wij elkaar al eens ontmoet?quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:54 schreef FUFR het volgende:
[..]
gewoon doen, handdoekje uitgebreid op de grond klaar leggen, Prive ernaast. langzaamaan jezelf beginnen in te smeren...nu zou de monteur er wel moeten zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:56 schreef Levitation het volgende:
[..]
Hadden wij elkaar al eens ontmoet?![]()
Nee, maar aangezien dat je met SQ aan Whaling zwemmen deed kon ik je postuur wel raden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
niets mis mee. Zeker niet in dees context
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
bierquote:
Je kan ook zo nu en dan drie biertjes drinken ipv een krat.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:57 schreef bleiblei het volgende:
Ik doe een poging om voortaan 1 max 2 keer per week aan de bier te gaan.
ik drink nog maar eens in de 2 a 3 weken op vrijdagavond bier...en af en toe als ik iets te doen heb op zaterdag....er staan nog 2 flesjes in de koelkast...sinds kerst.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:57 schreef bleiblei het volgende:
Ik doe een poging om voortaan 1 max 2 keer per week aan de bier te gaan.
Nee, dat kan ik niet. Ik leidt aan het SQ syndroom.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:59 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Je kan ook zo nu en dan drie biertjes drinken ipv een krat.
dronken kan je niet GT5'en, ik kan er over meepratenquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, dat kan ik niet. Ik leidt aan het SQ syndroom.
Eenmaal beginnen is gegarandeerd lazarus.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:13 schreef Inu het volgende:
[..]
Hoe bevalt ie?quote:
Nadelen:quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:57 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Hoe bevalt ie?
al voor- en nadelen ontdekt?
ok, er zijn alleen maar voordelen dus...handleidingen zijn voor mietjes en menu/traagheid is een kwestie van smaak/wennen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:09 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nadelen:
- 1 HEEL groot nadeel. Er wordt geen handleiding mee geleverdEn op het forum van AC Ryan is nog niets over de mini 2 gepost omdat het apparaat net 1 dag op de markt is. Ach ja, komt goed. Beetje spelen en testen de komende dagen.
- Menustructuur vind ik niet zo overzichtelijk.
- Menubediening is traag.
Voordelen:
Lekker klein
Geruisloos
Ondersteund veel formats etc.
Laag energieverbruik.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:11 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ok, er zijn alleen maar voordelen dus...handleidingen zijn voor mietjes en menu/traagheid is een kwestie van smaak/wennen.
En natuurlijk ook 1 brok spier geworden!quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:07 schreef ArTiC het volgende:
en ik ben van 102kg naar 95kg gegaan nu
werkgroepen zijn zo 1998quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:25 schreef Juup© het volgende:
[..]
Wel een nadeel is dat de standaard netwerknaam "Workgroup" heet, en dat alleen te veranderen is als je de software van het apparaat opent en het een en ander aanpast. Ben echt niet van plan om ons netwerk "Workgroup" te gaan noemen, kan ik alles gaan aanpassen
uiteraardquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:35 schreef Blueman het volgende:
[..]
En natuurlijk ook 1 brok spier geworden!
Kan niet op dat ding voor zover ik weet. Maar goed ook daar kom ik wel weer achterquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:44 schreef ArTiC het volgende:
[..]
werkgroepen zijn zo 1998![]()
gewoon op IP connecten
Je weet toch!quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:44 schreef ArTiC het volgende:
[..]
werkgroepen zijn zo 1998![]()
gewoon op IP connecten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:56 schreef FUFR het volgende:
Goedemorgen, wakker! fris! vol energie!![]()
![]()
Ik kan er weer helemaal tegenaan! Joehoe!!!!![]()
Volle gassssssssssssssSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
is dat nu V. waar Levi mee zoent?quote:
Ik zoen niet met snorren.quote:
ja goed, eindelijk is er een goede foto van Levi verschenen.quote:
wel aardig! Hostessen geleers dat ik 2 bezoeken op een dag nog niet trekquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:48 schreef FUFR het volgende:
[..]
ja goed, eindelijk is er een goede foto van Levi verschenen.
hoe gaat ie?
Er was gisteren 2 keer bezoek en dat was nog wat te veelquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:54 schreef Levitation het volgende:
-moppie-?
Ik snap geen zak van wat je typt.
Yes!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:55 schreef Inu het volgende:
[..]
Er was gisteren 2 keer bezoek en dat was nog wat te veel
Er begint wat te dagen. Sorry, ben niet zo snel vandaag.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:55 schreef -moppie- het volgende:
Geleers moet zijn geleerd! Snap je het dan?
Bijna weekend!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:56 schreef Levitation het volgende:
[..]
Er begint wat te dagen. Sorry, ben niet zo snel vandaag.
Ik heb al weekend. Althans, zit thuis om te studeren. Effectief zit ik te surfen en te suffen.quote:
Wat zit jij nou te lachen?quote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:01 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik heb al weekend. Althans, zit thuis om te studeren. Effectief zit ik te surfen en te suffen.Ik moet echt aan de slag.
Bustedquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:04 schreef Inu het volgende:
[..]
![]()
Ik heb laatst gehoord dat soggen ook te maken kan hebben met faalangstZolang je er niet aan begint kan het ook niet crappy zijn
ik heb een appeltelefoon gehad, ik begrijp datquote:
Gelukkigquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:13 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik heb een appeltelefoon gehad, ik begrijp dat
ik heb, zonder vooraf te checken natuurlijk, de grootste onzin naar mensen gesmst...quote:
Whehequote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:20 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik heb, zonder vooraf te checken natuurlijk, de grootste onzin naar mensen gesmst...
de galaxy telefoon doet dat soort dingen ook
Ok, ik snap nu dus die zin pas.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:13 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik heb een appeltelefoon gehad, ik begrijp dat
quote:
Het is weer bijna Carnavalquote:
Dat is meer la la la la la la la la, la la la la la la laaahaa, la la la la la la, laahaahaa la la la la etcquote:
Jalalalala heej!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:30 schreef Inu het volgende:
[..]
Dat is meer la la la la la la la la, la la la la la la laaahaa, la la la la la la, laahaahaa la la la la etc
Hmm ik moet zo buiten fietsen... zal wel heel mijn coupe door de war gaanquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:40 schreef ArTiC het volgende:
Harde woei buiten....straks maar weer binnen fietsen ipv buiten...heb geen windkleding
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:40 schreef ArTiC het volgende:
Harde woei buiten....straks maar weer binnen fietsen ipv buiten...heb geen windkleding
die kale plek bedoel je?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:17 schreef Blueman het volgende:
[..]
Hmm ik moet zo buiten fietsen... zal wel heel mijn coupe door de war gaan
er zit een hand in je gezichtquote:
heb er niets van gemerkt, behalve wat wind toen ik snachts de hond uit liet..quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:37 schreef -moppie- het volgende:
Hello gelukkig waait het niet meer zo erg als gisteren! Slaap je beneden denk je dat de luiken eraf waaien en dat de poort de hele tijd open staat twijl je weet dat die op slot zit!
Lastig typen met een corset?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:55 schreef -moppie- het volgende:
Geleers moet zijn geleerd! Snap je het dan?
2Hz is meer dan genoeg voor jou.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:08 schreef Juup© het volgende:
Hmmmmm. Moet ik de tv nu op 50 of 60hz instellen? Ik zie eerlijk gezegd geen verschil
Hij ziet wel wat ruimer dan eerstquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:04 schreef Juup© het volgende:
[..]
Lastig typen met een corset?
Al afgevallen?
een pallet pillenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:20 schreef -moppie- het volgende:
Ik denk dat het tijd is voor je dosis pillen Juup
alles ok maar druk.quote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:20 schreef -moppie- het volgende:
Als het maar een verjaardag van een leuk iemand is!
Ik ben volgende week jarig.
Minder prikkels, jeweetsquote:
ik vond er niks aan, hoop volk, je kent maar de helft. ben er gelukkig weer vanafquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:20 schreef -moppie- het volgende:
Als het maar een verjaardag van een leuk iemand is!
Ik ben volgende week jarig.
goedzoquote:
gelukkig wel...al die vrije tijd, je zou er gek van wordenquote:
Sterkte.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:52 schreef Dale. het volgende:
Wiew! Me eerste tweede post vanuit me nieuwe kamer in Eindhoven
Een lamme BB hier (geen zin om uit en in te loggen), maareh, weet jij waarom er geen nieuwe seasonal races meer komen? In dat nieuwsdingetje staat dat het wel eens een keer voor kan komen dat het een dag langer duurt, maar 4 dagen later is er nog niets?quote:Op zondag 6 februari 2011 20:21 schreef ArTiC het volgende:
[..]
gelukkig wel...al die vrije tijd, je zou er gek van worden
mijn, beste dale. Waar zit je?quote:Op zondag 6 februari 2011 21:52 schreef Dale. het volgende:
Wiew! Me eerste tweede post vanuit me nieuwe kamer in Eindhoven
omdat holiday season voorbij is?quote:Op zondag 6 februari 2011 22:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Een lamme BB hier (geen zin om uit en in te loggen), maareh, weet jij waarom er geen nieuwe seasonal races meer komen? In dat nieuwsdingetje staat dat het wel eens een keer voor kan komen dat het een dag langer duurt, maar 4 dagen later is er nog niets?
oh gelukkig heeft Eindhoven maar iets van 3 brandweercentralesquote:Op zondag 6 februari 2011 22:55 schreef Dale. het volgende:
[..]
Nou... laat ik het zo zeggenals er ergens brand is weet ik het het als eerste
Ja, maar rondom die in Woensel zitten weinig studentenkamers, dus het zal de Edenstraat wel zijnquote:Op maandag 7 februari 2011 10:32 schreef FUFR het volgende:
[..]
oh gelukkig heeft Eindhoven maar iets van 3 brandweercentrales
Rolluiken open, zonnebrand op je snoet en bruin worden maar!quote:
Ik hoop zo dat het ding over 3 weken af mag en het zal tijd worden dat mijn hoofd weer helemaal normaal zal doen en dat ik weer kan ruiken en proevenquote:Op maandag 7 februari 2011 11:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hoe gaat het?
Hou je het nog een beetje vol?
nee, bb zat dicht bij de tv omdat alcoholquote:Op maandag 7 februari 2011 11:17 schreef Inu het volgende:
BB zat toch dichtbij de tv tijdens het gamen omdat het lastig te zien was? Wij hebben een klein tv-tje en Worms is best onoverzichtelijk daarop, dus nu hadden we de Wii aangesloten op de beamer, dat gaat veel beter
ben je je reukvermogen kwijt dan?quote:Op maandag 7 februari 2011 11:17 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat het ding over 3 weken af mag en het zal tijd worden dat mijn hoofd weer helemaal normaal zal doen en dat ik weer kan ruiken en proeven
Dan is een beamer helemaal geweldigquote:Op maandag 7 februari 2011 11:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, bb zat dicht bij de tv omdat alcoholwe hebben 40 inch full HD, dus daar ligt het niet aan
Yep en smaak is ook ver te zoeken behalve zout, zoet en knoflookquote:Op maandag 7 februari 2011 11:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ben je je reukvermogen kwijt dan?
Waarom heb jij een beamer thuis?quote:Op maandag 7 februari 2011 11:17 schreef Inu het volgende:
BB zat toch dichtbij de tv tijdens het gamen omdat het lastig te zien was? Wij hebben een klein tv-tje en Worms is best onoverzichtelijk daarop, dus nu hadden we de Wii aangesloten op de beamer, dat gaat veel beter
Als je niet ruikt kun je in principe ook niets proeven, maar het feit dat je nog wel smaken proeft is in elk geval een goed teken! Ik duim voor je!quote:Op maandag 7 februari 2011 11:24 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Yep en smaak is ook ver te zoeken behalve zout, zoet en knoflook
Lijkt mij wel handig hoor!quote:Op maandag 7 februari 2011 11:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou, lijkt me heerlijk idd, op 3 meter afstand van een beamerscherm zitten![]()
Ja, dan moet je ook zo'n scherm tegen de ensuite aanzetten hequote:Op maandag 7 februari 2011 11:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou, lijkt me heerlijk idd, op 3 meter afstand van een beamerscherm zitten![]()
In beide gevallen: geen optiequote:Op maandag 7 februari 2011 11:48 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, dan moet je ook zo'n scherm tegen de ensuite aanzetten he
Wij zetten gewoon de bank een stuk naar achter
Kan allebei, maar van klinkt beter.quote:Op maandag 7 februari 2011 11:57 schreef Inu het volgende:
Taalnazi's hier, welke is beter?
Ervaringen van gebruikers - bijdrage door/van Pietje Puk
En dan dus het door of van, Pietje Puk is fictief![]()
Eet je nu ook hele tenen knoflook?quote:Op maandag 7 februari 2011 11:24 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Yep en smaak is ook ver te zoeken behalve zout, zoet en knoflook
oh, dat wist ik helemaal nietquote:Op maandag 7 februari 2011 12:31 schreef bleiblei het volgende:
Oh en Artic, als je tweede B-Spec een paar levels heeft kan je hem gewoon in een dikke auto in een flinke race zetten. Dan zit ie zo op level 20.
Het niveau van de coureur maakt nml niet uit. Je B-Spec level wel.
In principe kan je dus een level 1 coureur in een Formula GT in de Dreamcar Championship mee laten rijden.
Om al die gasten van scratch af aan op te leiden is gewoon niet te doenquote:
Moet je niet zelf rijden dan?quote:Op maandag 7 februari 2011 22:00 schreef ArTiC het volgende:
Het werkt ook nog, mijn level 7 bob rijdt iedereen kwijt met zijn toyota minolta op de ring
Hier ook, gaat automagischquote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:34 schreef Stormqueen het volgende:
De zonneschermen zijn hier gewoon neer![]()
Is nieuw bij onsquote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Da's bij vrijwel alle kantoorpanden
Vind het vervelende dingen. Op de Haagse Hogeschool sloegen die dingen altijd op hol als het half bewolkt was. Open - dicht - open - dicht.quote:
In Amsterdam stond de sensor op het dak, waardoor die dingen veel te snel omlaag gingen en we hadden geen mogelijkheid om ze weer omhoog te doenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:02 schreef Levitation het volgende:
[..]
Vind het vervelende dingen. Op de Haagse Hogeschool sloegen die dingen altijd op hol als het half bewolkt was. Open - dicht - open - dicht.
Sensor op het dak is ook wel stom. Die dingen moeten natuurlijk alleen dicht als de zon echt op het raam staat.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:17 schreef Inu het volgende:
[..]
In Amsterdam stond de sensor op het dak, waardoor die dingen veel te snel omlaag gingen en we hadden geen mogelijkheid om ze weer omhoog te doenHier kunnen we ze wel zelf weer omhoog doen
Er zijn 2 gedeelten, a-spec en b-spec.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:35 schreef Blueman het volgende:
[..]
Moet je niet zelf rijden dan?
Of heeft dat te maken met andere zaken?
dank je..ff lunchen, even babbelen en klaar is klara!quote:
Had je beter met de auto kunnen gaan, zo buiten de spitsquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:09 schreef FUFR het volgende:
[..]
dank je..ff lunchen, even babbelen en klaar is klara!
Naar het Weena? Ik zou met de trein gaan.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:36 schreef ArTiC het volgende:
Sowieso kan je beter met de auto gaan
De trein
Dat b-spec is toch helemaal niet leuk...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:06 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Er zijn 2 gedeelten, a-spec en b-spec.
Bij a-spec moet je zelf rijden
Bij b-spec moet je vanaf de zijlijn je coureur opdrachten geven (sneller rijden, langzamer, inhalen, pitstop)
In de praktijk zit ik gewoon tv te kijken en in de reclamebreaks kijk ik ff wat ie geworden is en start ik een nieuwe racequote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:18 schreef Blueman het volgende:
[..]
Dat b-spec is toch helemaal niet leuk...
Zoals ik al zei: dat is toch niet leuk!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:10 schreef ArTiC het volgende:
[..]
In de praktijk zit ik gewoon tv te kijken en in de reclamebreaks kijk ik ff wat ie geworden is en start ik een nieuwe race
dat dus,. Nat.Nederl.. zit recht tegenover station, had swso nog een heel dik dossier te lezen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:45 schreef Levitation het volgende:
[..]
Naar het Weena? Ik zou met de trein gaan.
Trein vind ik sowieso wel relaxed, kun je nog een tukkie doen of een boek lezen.
Is het zo erg?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:37 schreef ArTiC het volgende:
Zo, heb het weer ff helemaal gehad met mijn werk....infantiele teringzooi dat het is
Jullie thermometer klopt ook niet hequote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:30 schreef Levitation het volgende:
nieuw record: 26,1C met de ramen open.![]()
Wordt lachen van de zomer.
Jawel, de temperatuur sensoren van het koelingsysteem werken niet, maar we hebben losse thermometers staan om bij te kunnen houden hoe achterlijk heet het wordt en die kloppen wel.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jullie thermometer klopt ook niet he
knap hoe jullie dit blijven pikken.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:29 schreef Levitation het volgende:
[..]
Jawel, de temperatuur sensoren van het koelingsysteem werken niet, maar we hebben losse thermometers staan om bij te kunnen houden hoe achterlijk heet het wordt en die kloppen wel.
Nee, 26 partijen die allemaal een ei er over willen leggen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:32 schreef FUFR het volgende:
[..]
knap hoe jullie dit blijven pikken.
Is het schrik of geen ruggegraat?
ik zeg al, geen ruggengraatquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:58 schreef bleiblei het volgende:
Als jullie mijn team waren geweest had ik allang gekeken wat het telnr is op de airco/sensor/verwarming whatever en pissed naar die leverancier gebeld.
Mogen ze met terugwerkende kracht uitleggen aan hun klant waarom er niet adequaat gereageerd wordt.
Gelukkig hebben we hier niet zoon bureaucratie![]()
.
neej, dat is het m, ik val in slaap als ik lig, ook als ik net uit bed kom.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:31 schreef -moppie- het volgende:
Dan had je je rust even nodig, lekker toch?!
ik moet nog even poepen, verder gaat wel.quote:
scheef?quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:04 schreef Inu het volgende:
Ben je nu weer scheef Levi?
Ik heb behoefte aan vakantie
quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:35 schreef Inu het volgende:
[..]
Oh,misschien heb je het al langer danValt me nu pas op dat je avatar gedraaid is
Ik zit graag in het donkerquote:Op woensdag 9 februari 2011 00:33 schreef Blueman het volgende:
Zoooo weer thuis!
Artic ligt denk ik te maffen... zijn lampen in huis waren uit!
Dat klinkt triest.quote:
Het is niet waarquote:
Als je verkouden bent ben je niet ziek, anders zat ik 9 maanden per jaar thuis.quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:50 schreef Inu het volgende:
Mn collega is ziek en dat is hij al de hele week, maar hij komt telkens gewoon werken... maar nu zit hij continue te sniffen en dat vind ik echt HEEL irritant... Als je ziek bent moet je thuis blijven, klaar
Kun jij niet een potje luidruchtig terug gaan hoesten? Liefst zonder hand voor je mond en in zijn richting.quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:50 schreef Inu het volgende:
Mn collega is ziek en dat is hij al de hele week, maar hij komt telkens gewoon werken... maar nu zit hij continue te sniffen en dat vind ik echt HEEL irritant... Als je ziek bent moet je thuis blijven, klaar
een snotneus is niet altijd ziek zijn toch?quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:50 schreef Inu het volgende:
Nee, maar hij was ook aan kotsen en ziet er gewoon over doodziek uit, dus het verbaast me niks als hij ook koorts heeft...quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:57 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Als je verkouden bent ben je niet ziek, anders zat ik 9 maanden per jaar thuis.
Hij zat te kotsen? En jij klaagt alleen over het gesnif?quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:22 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee, maar hij was ook aan kotsen en ziet er gewoon over doodziek uit, dus het verbaast me niks als hij ook koorts heeft...
Mijn bank.quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:18 schreef ArTiC het volgende:
Noem eens iets in eindhoven waar je op een gemiddelde dinsdagavond gewoon relaxt kan zitten, wat drinken en praten?
Ja, maar dat was niet naast mequote:Op woensdag 9 februari 2011 10:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hij zat te kotsen? En jij klaagt alleen over het gesnif?
Holiday inn?quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:18 schreef ArTiC het volgende:
Noem eens iets in eindhoven waar je op een gemiddelde dinsdagavond gewoon relaxt kan zitten, wat drinken en praten?
Ja, dacht ik ook aan.quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mijn bank.
Maareh, gewoon een café op het Marktplein zou ik doen
Hebbe een date?
Fontys R1?quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:18 schreef ArTiC het volgende:
Daar heb ik al anderhalf jaar zitten kaartenquote:
geen hapje eten met de dame in kwestie?quote:
Dan kan ik niet na 20 minuten met een smoesje wegquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:18 schreef FUFR het volgende:
[..]
geen hapje eten met de dame in kwestie?
quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:43 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dan kan ik niet na 20 minuten met een smoesje weg
Ze is meerderjarigquote:
Komt vast omdat jij buiten bent wezen fietsenquote:
Dank u, en dat ondeugende is een feitquote:Op woensdag 9 februari 2011 12:02 schreef Inu het volgende:
Juup, wat een heerlijke meid hebben jullieLeuk ondeugend koppie
Het begint toch tijd te worden dat ik je aangeef bij een meldpunt voor inbreuk op portretrechtquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:59 schreef Juup© het volgende:
[..]
Komt vast omdat jij buiten bent wezen fietsen
[ afbeelding ]
Doe dat, niemand herkend jou in die foto als men jou niet kent. Maar goed, ik zal het plaatje wel verwijderen als het jou zo erg stoortquote:Op woensdag 9 februari 2011 12:15 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Het begint toch tijd te worden dat ik je aangeef bij een meldpunt voor inbreuk op portretrecht
quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:50 schreef FUFR het volgende:
GVD rij ik helemaal naar school om de draak op te halen..
moet ik nog 10 minuten na bel wachten voordat madame es naar beneden komt met de woorden:
"Ik ga bij Ramon (het jurkendragende vriendje) spelen. hier is mijn tas, zeg mama dat ik van dr hou en ik hou ook van jou, doei!"
![]()
/klacht
Thnx, ik heb het idd liever nietquote:Op woensdag 9 februari 2011 12:43 schreef Juup© het volgende:
[..]
Doe dat, niemand herkend jou in die foto als men jou niet kent. Maar goed, ik zal het plaatje wel verwijderen als het jou zo erg stoort
Oeh, die wordt al groot.quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:50 schreef FUFR het volgende:
GVD rij ik helemaal naar school om de draak op te halen..
moet ik nog 10 minuten na bel wachten voordat madame es naar beneden komt met de woorden:
"Ik ga bij Ramon (het jurkendragende vriendje) spelen. hier is mijn tas, zeg mama dat ik van dr hou en ik hou ook van jou, doei!"
![]()
/klacht
Helaas wel ja. Maar ze kijkt zo liefquote:Op woensdag 9 februari 2011 12:59 schreef Levitation het volgende:
[..]
Oeh, die wordt al groot.Heeft al door dat papa een prima loopjongen is.
Een vrouw in wording.quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:05 schreef FUFR het volgende:
[..]
Helaas wel ja. Maar ze kijkt zo lief
quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:19 schreef FUFR het volgende:
van de week begon ze behalve over een bloedplasser, weer over borsten..
Want J. (uit dr klas) had wel al borsten en zij nog niet!
Dat dat meisje zo zwaar is dat het geen borsten zijn maar een gevalletje gynaecomastie is dan moeilijk uit te leggen..
ik heb beloofddat ze voor haar 15e echt wel borsten heeft en ze dan met mama of mij een hele berg bahe's uit mag zoeken.
gelet op mama en mijn eigen borsten mijn zus moet het goed komen.quote:
ik verwacht erwtvorming rond dr 11e. is bij dr nichtjes ook zo.quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:38 schreef Stormqueen het volgende:
als ze op d'r vijftiende nog geen teken van tieten heeft zou ik er mee naar een hormoon-arts gaan
Ik stak m'n borstkas ook extreem naar voren toen mijn erwtjes kwamenquote:Op woensdag 9 februari 2011 13:43 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik verwacht erwtvorming rond dr 11e. is bij dr nichtjes ook zo.
Raar eigenlijk, meisjes zijn altijd blij als ze tietjes krijgen, maar als je er iets van zegt is het: nouhou ome Willie, niet doen
En nu struikel je eroverquote:Op woensdag 9 februari 2011 13:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik stak m'n borstkas ook extreem naar voren toen mijn erwtjes kwamen
Een jaar later cup A en weer een jaar later cup C en weer een jaar later dubbel D![]()
Bij mij duurde het 5 jaar voor ik op volle sterkte was.quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik stak m'n borstkas ook extreem naar voren toen mijn erwtjes kwamen
Een jaar later cup A en weer een jaar later cup C en weer een jaar later dubbel D![]()
Temperatuur op je werkplek opstoken tot >26C. Dan schijn je recht te hebben op 50% van je tijd pauze.quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:49 schreef ArTiC het volgende:
Halve dagen werken zou meer dan genoeg moeten zijn
Of 4 uur werken, 3 uur vrij en dan weer 4 uur werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |