Het is terrasjes weer, althans uit de wind, in de zon.quote:
Een winterjasquote:Op woensdag 9 februari 2011 13:57 schreef Levitation het volgende:
[..]
Het is terrasjes weer, althans uit de wind, in de zon.
ok, ... met een jas...
Toch is het fijn.quote:
True truequote:
Prima te doen bij de Vooruitgang dus..quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:57 schreef Levitation het volgende:
[..]
Het is terrasjes weer, althans uit de wind, in de zon.
ok, ... met een jas...
Daar heb ik veel gepoold.quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:31 schreef ArTiC het volgende:
Ik beoefen een levensgevaarlijke sport:
Darter bedreigd met hakbijl
Darters zijn ook allemaal criminele kampertsquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:31 schreef ArTiC het volgende:
Ik beoefen een levensgevaarlijke sport:
Darter bedreigd met hakbijl
ik heb nog wel een paar chinezen voor je waar je contracten voor kan maken?quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:08 schreef Levitation het volgende:
Het werk is op, niet een melding meer om op te lossen.
In het chinees?quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb nog wel een paar chinezen voor je waar je contracten voor kan maken?
Nee, in het Mandarijnquote:
Ik heb er nog 11, in totaal hebben we er 230quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:08 schreef Levitation het volgende:Het werk is op, niet een melding meer om op te lossen.
Is ook chinees.quote:
Ik vind 1 baan, afstuderen, 1 vak volgen op school en een verbouwing eigenlijk wel genoeg.quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:31 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik heb er nog 11, in totaal hebben we er 230
wanneer kan je beginnen?
Ja maar dat spreek ik nietquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:41 schreef Levitation het volgende:
[..]
Is ook chinees.Net als Kantonees.
Ach, kan je toch wel ff tussendoor doen?quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:42 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik vind 1 baan, afstuderen, 1 vak volgen op school en een verbouwing eigenlijk wel genoeg.
Dag SM meesteresquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |