ja goed, eindelijk is er een goede foto van Levi verschenen.quote:
wel aardig! Hostessen geleers dat ik 2 bezoeken op een dag nog niet trekquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:48 schreef FUFR het volgende:
[..]
ja goed, eindelijk is er een goede foto van Levi verschenen.
hoe gaat ie?
Er was gisteren 2 keer bezoek en dat was nog wat te veelquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:54 schreef Levitation het volgende:
-moppie-?
Ik snap geen zak van wat je typt.
Yes!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:55 schreef Inu het volgende:
[..]
Er was gisteren 2 keer bezoek en dat was nog wat te veel
Er begint wat te dagen. Sorry, ben niet zo snel vandaag.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:55 schreef -moppie- het volgende:
Geleers moet zijn geleerd! Snap je het dan?
Bijna weekend!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:56 schreef Levitation het volgende:
[..]
Er begint wat te dagen. Sorry, ben niet zo snel vandaag.
Ik heb al weekend. Althans, zit thuis om te studeren. Effectief zit ik te surfen en te suffen.quote:
Wat zit jij nou te lachen?quote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:01 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik heb al weekend. Althans, zit thuis om te studeren. Effectief zit ik te surfen en te suffen.Ik moet echt aan de slag.
Bustedquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:04 schreef Inu het volgende:
[..]
![]()
Ik heb laatst gehoord dat soggen ook te maken kan hebben met faalangstZolang je er niet aan begint kan het ook niet crappy zijn
ik heb een appeltelefoon gehad, ik begrijp datquote:
Gelukkigquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:13 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik heb een appeltelefoon gehad, ik begrijp dat
ik heb, zonder vooraf te checken natuurlijk, de grootste onzin naar mensen gesmst...quote:
Whehequote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:20 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik heb, zonder vooraf te checken natuurlijk, de grootste onzin naar mensen gesmst...
de galaxy telefoon doet dat soort dingen ook
Ok, ik snap nu dus die zin pas.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:13 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik heb een appeltelefoon gehad, ik begrijp dat
quote:
Het is weer bijna Carnavalquote:
Dat is meer la la la la la la la la, la la la la la la laaahaa, la la la la la la, laahaahaa la la la la etcquote:
Jalalalala heej!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:30 schreef Inu het volgende:
[..]
Dat is meer la la la la la la la la, la la la la la la laaahaa, la la la la la la, laahaahaa la la la la etc
Hmm ik moet zo buiten fietsen... zal wel heel mijn coupe door de war gaanquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:40 schreef ArTiC het volgende:
Harde woei buiten....straks maar weer binnen fietsen ipv buiten...heb geen windkleding
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:40 schreef ArTiC het volgende:
Harde woei buiten....straks maar weer binnen fietsen ipv buiten...heb geen windkleding
die kale plek bedoel je?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:17 schreef Blueman het volgende:
[..]
Hmm ik moet zo buiten fietsen... zal wel heel mijn coupe door de war gaan
er zit een hand in je gezichtquote:
heb er niets van gemerkt, behalve wat wind toen ik snachts de hond uit liet..quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:37 schreef -moppie- het volgende:
Hello gelukkig waait het niet meer zo erg als gisteren! Slaap je beneden denk je dat de luiken eraf waaien en dat de poort de hele tijd open staat twijl je weet dat die op slot zit!
Lastig typen met een corset?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:55 schreef -moppie- het volgende:
Geleers moet zijn geleerd! Snap je het dan?
2Hz is meer dan genoeg voor jou.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:08 schreef Juup© het volgende:
Hmmmmm. Moet ik de tv nu op 50 of 60hz instellen? Ik zie eerlijk gezegd geen verschil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |