Als ik zijn spandoek niet kan lezen kan hij zeker een velletje voor mijn raam niet lezen hequote:Op donderdag 3 februari 2011 16:32 schreef Levitation het volgende:
[..]
Schrijf het op velletjes en houdt het voor het raam!
UITPRINTEN letter per blaadjequote:Op donderdag 3 februari 2011 16:32 schreef Levitation het volgende:
[..]
Schrijf het op velletjes en houdt het voor het raam!
Kom je nu mee!quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:34 schreef Inu het volgende:
[..]
Als ik zijn spandoek niet kan lezen kan hij zeker een velletje voor mijn raam niet lezen he
Die tunnel naar de snelweg plus de twee wegen erboven zitten er ook tussen
Oja, Utrechtsebaan zit er tussen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:34 schreef Inu het volgende:
[..]
Als ik zijn spandoek niet kan lezen kan hij zeker een velletje voor mijn raam niet lezen he
Die tunnel naar de snelweg plus de twee wegen erboven zitten er ook tussen
schrijven is oldskoolquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:36 schreef FUFR het volgende:
[..]
UITPRINTEN letter per blaadje
nep ict'er![]()
(net als hema wcw, die hebben KASSA op 5 blaadjes geprint)
moet je je bikini aan doen, dan kom er een monteurquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:47 schreef Levitation het volgende:
Het is hier 25,6C en dat terwijl we al sinds 12.00uur ramen open hebben staan. Klimaatfuckup hier.Mijn lijf denkt dat het hoog zomer is.
Mijn collega's hebben me uitdrukkelijk verboden om in badkleding te komen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:48 schreef FUFR het volgende:
[..]
moet je je bikini aan doen, dan kom er een monteur
heel snel zelfs.
gewoon doen, handdoekje uitgebreid op de grond klaar leggen, Prive ernaast. langzaamaan jezelf beginnen in te smeren...nu zou de monteur er wel moeten zijnquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:51 schreef Levitation het volgende:
[..]
Mijn collega's hebben me uitdrukkelijk verboden om in badkleding te komen.
Ik had daar natuurlijk al mee gedreigd.
Hadden wij elkaar al eens ontmoet?quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:54 schreef FUFR het volgende:
[..]
gewoon doen, handdoekje uitgebreid op de grond klaar leggen, Prive ernaast. langzaamaan jezelf beginnen in te smeren...nu zou de monteur er wel moeten zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:56 schreef Levitation het volgende:
[..]
Hadden wij elkaar al eens ontmoet?![]()
Nee, maar aangezien dat je met SQ aan Whaling zwemmen deed kon ik je postuur wel raden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
niets mis mee. Zeker niet in dees context
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
bierquote:
Je kan ook zo nu en dan drie biertjes drinken ipv een krat.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:57 schreef bleiblei het volgende:
Ik doe een poging om voortaan 1 max 2 keer per week aan de bier te gaan.
ik drink nog maar eens in de 2 a 3 weken op vrijdagavond bier...en af en toe als ik iets te doen heb op zaterdag....er staan nog 2 flesjes in de koelkast...sinds kerst.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:57 schreef bleiblei het volgende:
Ik doe een poging om voortaan 1 max 2 keer per week aan de bier te gaan.
Nee, dat kan ik niet. Ik leidt aan het SQ syndroom.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:59 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Je kan ook zo nu en dan drie biertjes drinken ipv een krat.
dronken kan je niet GT5'en, ik kan er over meepratenquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, dat kan ik niet. Ik leidt aan het SQ syndroom.
Eenmaal beginnen is gegarandeerd lazarus.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:13 schreef Inu het volgende:
[..]
Lekker met van dat bloed dat uit je kut komt gutsen en dan van die volgezogen tampons die overal heenzwiepen
Hoe bevalt ie?quote:
Nadelen:quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:57 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Hoe bevalt ie?
al voor- en nadelen ontdekt?
ok, er zijn alleen maar voordelen dus...handleidingen zijn voor mietjes en menu/traagheid is een kwestie van smaak/wennen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:09 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nadelen:
- 1 HEEL groot nadeel. Er wordt geen handleiding mee geleverdEn op het forum van AC Ryan is nog niets over de mini 2 gepost omdat het apparaat net 1 dag op de markt is. Ach ja, komt goed. Beetje spelen en testen de komende dagen.
- Menustructuur vind ik niet zo overzichtelijk.
- Menubediening is traag.
Voordelen:
Lekker klein
Geruisloos
Ondersteund veel formats etc.
Laag energieverbruik.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:11 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ok, er zijn alleen maar voordelen dus...handleidingen zijn voor mietjes en menu/traagheid is een kwestie van smaak/wennen.
En natuurlijk ook 1 brok spier geworden!quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:07 schreef ArTiC het volgende:
en ik ben van 102kg naar 95kg gegaan nu
werkgroepen zijn zo 1998quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:25 schreef Juup© het volgende:
[..]
Wel een nadeel is dat de standaard netwerknaam "Workgroup" heet, en dat alleen te veranderen is als je de software van het apparaat opent en het een en ander aanpast. Ben echt niet van plan om ons netwerk "Workgroup" te gaan noemen, kan ik alles gaan aanpassen
uiteraardquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:35 schreef Blueman het volgende:
[..]
En natuurlijk ook 1 brok spier geworden!
Kan niet op dat ding voor zover ik weet. Maar goed ook daar kom ik wel weer achterquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:44 schreef ArTiC het volgende:
[..]
werkgroepen zijn zo 1998![]()
gewoon op IP connecten
Je weet toch!quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:44 schreef ArTiC het volgende:
[..]
werkgroepen zijn zo 1998![]()
gewoon op IP connecten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:56 schreef FUFR het volgende:
Goedemorgen, wakker! fris! vol energie!![]()
![]()
Ik kan er weer helemaal tegenaan! Joehoe!!!!![]()
Volle gassssssssssssssSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
is dat nu V. waar Levi mee zoent?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |