Daarentegen heb jij wss meer videomateriaalquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:31 schreef Inu het volgende:
Als derde kind heb ik ook minder foto's van toen ik klein was
Ik weetquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik snap best dat je als ouder veel plaatjes schiet van je kind, maar twaalfduizendvijfhonderd! Dat is gemiddeld 35 foto's per dag
twaalf! duizend!quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:32 schreef DuchessX het volgende:
Het is ook zo makkelijk veel foto's te maken met de digitale camera...'vroeger'moest je ze allemaal gaan af drukken, klooien met negatieven etc.
Nee, valt wel mee... We hadden pas een videocamera toen ik een jaar of 4 was volgens mij en dan staan we er meestal alle drie op...quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Daarentegen heb jij wss meer videomateriaal
Wil je er over praten?quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:35 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee, valt wel mee... We hadden pas een videocamera toen ik een jaar of 4 was volgens mij en dan staan we er meestal alle drie op...
Is die macrofunctie zo goed dan?quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:38 schreef ArTiC het volgende:
ik maak 35 foto's per dag van mijn piemel
Die heb ik nietquote:
Een heel album van je eerste jaar? Wow! Ik heb -geloof ik- 10, max 20 foto's.quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:23 schreef Stormqueen het volgende:
mijn ouders hebben 1 Henzo album van mijn eerste jaar
Naja, ik maak zonder larf al 5-10 k foto's per jaar. Zoveel is 12 duizend ook weer niet.quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
twaalf! duizend!
En dan alleen nog van je larf,
Jullie zijn doorgeslagen
Ik snap het wel hoor, maar het is wel belachelijk
als je camera niet gejat is tenminstequote:Op donderdag 3 februari 2011 13:16 schreef Levitation het volgende:
[..]
Naja, ik maak zonder larf al 5-10 k foto's per jaar. Zoveel is 12 duizend ook weer niet.
Ik was d'n urste, ook kwa kleinkindsquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:15 schreef Levitation het volgende:
[..]
Een heel album van je eerste jaar? Wow! Ik heb -geloof ik- 10, max 20 foto's.
Dat aantal red ik ook wel!quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:16 schreef Levitation het volgende:
[..]
Naja, ik maak zonder larf al 5-10 k foto's per jaar. Zoveel is 12 duizend ook weer niet.
Van mijn oudste broer zijn 10 foto's van de eerste 5 jaar oid.quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik was d'n urste, ook kwa kleinkinds
je hoeft niet te neukenquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:29 schreef Inu het volgende:
Zo, dat was een dure lunch
Ik had weer niet goed opgelet, dus niet, zoals slimme vrouwen hebben gedaan, een truckload aan pillen gehaald voor 1 januari, dus nu moest ik ff 100 euro dokkenAls mn verzekering lief is krijg ik er nog wel wat van terug als ik boven mn eigen bijdrage uitkom
Ja, ik weet, kinderen zijn duurder
dat is gewoon de natuurquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:49 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee, maar zonder pil ben ik vaker ongesteld
gelukkig hebben we de foto's nogquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:27 schreef ArTiC het volgende:
[..]
als je camera niet gejat is tenminste
2 many infoos!quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:49 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee, maar zonder pil ben ik vaker ongesteld
Ik vind er ook maar niets aan. Voor mannen wel érg makkelijk om te zeggen dat het de natuur is. It sucks big time.quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:04 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja en gelukkig kun je dat onnatuurlijk omzeilen
Lekker met van dat bloed dat uit je kut komt gutsen en dan van die volgezogen tampons die overal heenzwiepenquote:
ok, pics. blufmutsquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:13 schreef Inu het volgende:
[..]
Lekker met van dat bloed dat uit je kut komt gutsen en dan van die volgezogen tampons die overal heenzwiepen
en ik vind het geen taalgebruik voor een dame!quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:13 schreef Inu het volgende:
[..]
Lekker met van dat bloed dat uit je kut komt gutsen en dan van die volgezogen tampons die overal heenzwiepen
ik heb het geprobeerd maar ze blijven belletje trekkenquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:20 schreef Stormqueen het volgende:
bij mij gutst er niks hoor
En tegen kinderen kun je beter kondomers pakkenIs gemiddeld goedkoper!
Best prijzig bij 3 maal daags!quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:20 schreef Stormqueen het volgende:
bij mij gutst er niks hoor
En tegen kinderen kun je beter kondomers pakkenIs gemiddeld goedkoper!
hoax, jij bent getrouwd!quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:03 schreef Levitation het volgende:
[..]
Best prijzig bij 3 maal daags!
Upload eens een foto!quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:05 schreef Inu het volgende:
Er staat hier heel sneu een jongen al een uur of wat te protesteren tegen iets voor de rechtbank, maar hij is maar in zn uppie met zn groot spandoekziet er echt niet uit
Is niet te lezen... en vooral niet met mijn niet-inzoombare-telefoon-cameraquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:17 schreef Blueman het volgende:
[..]
Upload eens een foto!
Dan kunnen we zien wat er op het spandoek staat!
Roep dan ff naar 'm dat z'n spandoek niet groot genoeg is!quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:19 schreef Inu het volgende:
[..]
Is niet te lezen... en vooral niet met mijn niet-inzoombare-telefoon-camera
Wat staat er op dan of ben je nog niet van dichtbij gaan kijken wat erop staat?quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:19 schreef Inu het volgende:
[..]
Is niet te lezen... en vooral niet met mijn niet-inzoombare-telefoon-camera
Ramen kunnen niet openquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:20 schreef Levitation het volgende:
[..]
Roep dan ff naar 'm dat z'n spandoek niet groot genoeg is!
Schrijf het op velletjes en houdt het voor het raam!quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:23 schreef Inu het volgende:
[..]
Ramen kunnen niet open
Hij heeft wel een fluitje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |