abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 4 februari 2011 @ 17:09:15 #76
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_92331755
De eerste keer na Tobias was wel iets heftiger dan gemiddeld bij mij (sowieso vrij hefig hier) maar dit is niet zo gezellig. Ook volledige bv overigens. Ik kijk het nog even aan anders probeer ik mijn vk wel te bellen.
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  vrijdag 4 februari 2011 @ 17:20:07 #77
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_92332169
Hmmz... en je weet zeker dat je niet zwanger kunt/kon zijn?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 4 februari 2011 @ 19:06:43 #78
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_92337023
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 17:20 schreef Leandra het volgende:
Hmmz... en je weet zeker dat je niet zwanger kunt/kon zijn?
Nee, dat weet ik niet zeker. Maar gezien Ylana een ICSI-baby is, is het onwaarschijnlijk, dus daar ga ik niet van uit.
Het zal wel loslopen :P
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_92337878
Noa, hoe was het bij de dokter? Je beschrijft namelijk een beetje wat Anne heeft... kokhalzen, enorm veel spugen, niet kunnen slapen door het snot en slijm...

Zojuist 150 gedronken, maar er kwam een hele golf slijm terug. Ze is zo zielig... ik heb haar maar even in de kinderwagen gelegd, want ze hoest en rochelt zo erg dat ik er echt even bij wil zijn.

Claudia, lekker zeg, dat je al geen last meer hebt van bloedverlies. Volgens mij kun je dan gewoon in bad. Ik kon pas na twaalf weken weer in bad en had het zóóó gemist.
pi_92338543
Isabelle heeft een virus, hoogst waarschijnlijk op het kdv opgelopen ofzo. Virussen als deze kunnen wel 3 weken aanhouden, nou heeft ze er al zo'n 2 weken last van, dus hopelijk is ze er snel klaar mee. De arts heeft geluisterd en ze heeft iig geen rs virus. Mocht ze alsnog koorts krijgen of veel meer slijm, moeten we weer komen. Voor de rest is t gewoon uitzieken en is het zielig voor dr.
Fannetje, Anne klinkt ook wel erg beroerd hoor:S Ook met die hoeveelheden slijm :{ Misschien even naar laten luisteren?
pi_92338793
Ik heb haar weer een zetpil gegeven, maar da's inmiddels ook alweer een half uur geleden en ze ligt nog steeds te huilen, kan maar niet in slaap komen...

De speen wil ze natuurlijk ook niet, want ze kan al bijna geen adem halen en met de speen nog minder... pff, en dan zit ik ook nog eens alleen thuis met haar.
pi_92339120
Wat rot :{ Ik weet eerlijk gezegd ook niet wat je kan doen...neusspray end gebruik je natuurlijk al.
Isabelle wordt ook steeds wakker, ze kan niet langer dan een uur achter elkaar doorslapen nou. Maar ze huilt niet de hele tijd. Arme Anne.
pi_92342911
Hai!

Elin en ik komen ons rustig aan ook melden in dit topic. We zijn nog volop bij aan het komen van de bevalling dus het duurt ongetwijfeld nog even voor we daadwerkelijk mee posten ;)

Het gaat hier goed, Elin doet het keurig so far en de voeding is al goed op gang.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_92345035
Welkom Huup! Fijn dat het lekker gaat met Elin. Heb je nog veel last van de hechtingen? Grote knip las ik :X

Fannetje en Noa succes met de zieke baby's. Hopelijk slapen de dames lekker vannacht en zijn ze snel weer beter.

Saffier, bij mij is het iets heftiger (na 6 weken ongesteld met volledige borstvoeding) maar veel minder pijn. Waar ik voorheen leefde op pijnstillers, heb ik nu niets meer nodig. Is het nog steeds zo erg? Anders gewoon de vk bellen hoor.

Amy ligt alweer op bed. Ze slaapt 's nachts erg goed laatste tijd, fijn is dat :) Ik vind het geen probleem om een paar keer eruit te gaan voor haar. Maar het is ook heerlijk als je op de klok kijkt, het 7 uur is en je hebt nog niets gehoord. Hopelijk slaapt ze in het ziekenhuis ook lekker. Ik hou alles maar zo veel mogelijk net als thuis denk ik. Sowieso de slaapspulletjes mee en hetzelfde ritueel doen. Ik wil eigenlijk geen bezoek. Ik heb geen zin om ook nog mensen te vermaken. Ik heb ook geen idee wat er met Amy allemaal gaat gebeuren. Hopelijk staan er niet ineens mensen op de stoep of zo.
pi_92346221
En als je haar rechtop tegen je aanhoud Fannetje? Dat was hier de truuk met Mex zijn griep. Heb het griepje zelf ook gehad en het was er 1 met hoofdpijn.

Welkom huup en Elin! Hoe spreek je Elin uit??
En welkom ik80!!
Hebben jullie fotootjes? :D

Hik, ze is heftig aan het breien, als ze er nog 1 maakt mag je er wel 1 hebben, hihi
Ze gaat ook knuffeltjes breien.
pi_92346618
Misschien kan ze ook wel een muts voor jou breien, dan matchen jullie :Y
pi_92346620
Rechtop hebben ze minder last van slijm inderdaad.
pi_92347171
Ook minder last van oortjes. Door de druk van slijm en dichte neus e.d. kunnen ze last krijgen van de oortjes. Dat zorgde hier toen steeds voor krijsbuien.
pi_92347618
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 21:53 schreef Solagratia het volgende:
Misschien kan ze ook wel een muts voor jou breien, dan matchen jullie :Y
Sssht, straks gaat ze dat nog doen ook!

Ik vroeg of ze zoiets wilde breien, maar dat vond ze dan weer ouderwets,dus deed ze niet.
http://www.slingomama.nl/product_info.php?products_id=154
pi_92350111
Oh zo'n mutsje is schattig! En handig dat vastknopen.

Misschien kan ze wel een broek voor mij breien. Ik ben er vandaag uitgescheurd. Op het kdv. Terwijl ik hurkte bij het wippertje waar Amy in zat ;(
  vrijdag 4 februari 2011 @ 22:47:06 #91
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_92350141
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 16:13 schreef Saffier het volgende:
Ik heb ook een vraagje aan de verse moeders die hun eerste menstruatie al hebben gehad. De sluizen zijn na bijna 6 maanden hier echt los zeg maar, restantje kraamverband is er al doorheen :X :X Zijn er dames die dit herkennen? Zó heftig? En hoe lang mag/kan dat duren?
:Y herken het. Na Kian ben ik de eerste paar keer helemaal leeggelopen. En dan een dag of 4 echt veel en daarna werd het minder. Ik durfde me amper te bewegen op sommige momenten......
Daarna minder bloed, maar altijd met veel stolsels. En dat schijnt er helaas voor sommigen bij te horen na het krijgen van kinderen. Advies van de huisarts: pil en/of ibuprofen (die knijpt de bloedvaatjes dicht schijnt: hoewel het bloedverdunnend werkt merk ik toch echt verschil als ik het gebruik).
  vrijdag 4 februari 2011 @ 22:47:35 #92
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_92350181
Huuphuup welkom!

quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 22:47 schreef Hobbesje het volgende:

[..]

:Y herken het. Na Kian ben ik de eerste paar keer helemaal leeggelopen. En dan een dag of 4 echt veel en daarna werd het minder. Ik durfde me amper te bewegen op sommige momenten......
Daarna minder bloed, maar altijd met veel stolsels. En dat schijnt er helaas voor sommigen bij te horen na het krijgen van kinderen. Advies van de huisarts: pil en/of ibuprofen (die knijpt de bloedvaatjes dicht schijnt: hoewel het bloedverdunnend werkt merk ik toch echt verschil als ik het gebruik).
pi_92350376
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 22:46 schreef Solagratia het volgende:
Oh zo'n mutsje is schattig! En handig dat vastknopen.

Misschien kan ze wel een broek voor mij breien. Ik ben er vandaag uitgescheurd. Op het kdv. Terwijl ik hurkte bij het wippertje waar Amy in zat ;(
hihi, was het erg zichtbaar?
pi_92350531
Ik had gelukkig een lange jas aan, maar het scheurgeluid was heel hard :D
Genant! maar reden om te shoppen :Y
pi_92351448
haha, dan ben je blij met een lange jas ja! Ik was net uit de auto gevallen(struikelde over de gordel) dus ik mag ook shoppen! Was echt de enige broek die ik paste haha, moet morgen gewoon m'n zwangerschapsbroek aan naar werk!

Trouwens groot gelijk dat je geen bezoek wilt in het ziekenhuis,lekker rustig houden voor d'r.
Ga je wel een beetje afwisselen met je vriend/man?
  vrijdag 4 februari 2011 @ 23:12:09 #96
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_92351606
...en troetas oma maar breien! :')

Ik ben (nog) nergens uitgescheurd op het kdv, maar ik sta daar wel altijd enorm te hannessen. Warme jas en sjaal, moet ik van die slofjes om m'n laarzen, Neve in dr pak, drager om, half struikelen over de drager, Neve in de drager, drager vast, vuile spulletjes en boekje niet vergeten, werktas om, slofjes uit (die kan ik niet meer zien met de drager om), trap af, overal de kjnderhekjes open en dicht.... Tegen de tijd dat ik buiten sta....Pfffff! :')
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_92352118
Moeten jullie van die blauwe dingen om je laarzen zoals in het zwembad? Zijn ze zo bang voor vuil? Die warme jas en sjaal en hannesen klinkt herkenbaar. Ik ben altijd heel lang bezig om haar helemaal aan te kleden en in de mcosi te frutten.

Auw, Troeta, hard gevallen? Vallen vind ik ook altijd zo genant. In je positiebroek naar je werk is wel ernstig ja. Snel maar gaan shoppen!
Man moet gewoon werken. Maandag heeft hij wel vrij, dan gaan we samen. Voor de rest komt hij 's ochtends en 's avonds en blijf ik gewoon fulltime daar. Behalve donderdag want dan heb ik koor 's avonds dus dan slaapt hij er. We verplaatsen ons leven gewoon even naar het ziekenhuis dus.
pi_92353144
Maar straks blijf je haken met die wollen broek en rafelt die helemaal uit,haha

Pfff, ik hoef dan wel niet naar het KDV, maar kan me zo voorstellen hoe dat gaat. Zulke kleine mensjes, waar wat een gedoe soms om ze mee te nemen...en de spullen die ze hebben! En traphekjes zijn gewoon irritant!

Ja, het was best wel hard, we gingen hem namelijk naar m'n moeder brengen,maar was z'n flesje vergeten, dus ik ging te snel uit de auto.
Ik heb zo'n wondje op m'n knie wat kinderen altijd hebben en m'n enkel is een beetje pijnlijk,maar niet erg hoor.

Klinkt goed die indeling! Ben echt benieuwd hoor wat ze gaan ontdekken..
  zaterdag 5 februari 2011 @ 08:01:40 #99
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_92361199
Het zijn van die blauwe slofjes die je in ziekenhuizen ook wel ziet. Bij de groepen met kleintjes moet je die om doen zodat de kleintjes lekker kunnen blijven kruipen over de vloer. Ik vind het wel slim.

Ik de DVD van Babies die ik op Bol had besteld is gisteren aangekomen. Misschien dat ik zo even uit bed sneak om een stukje te kijken. Maar voorlopig ligt er een klein smurfje hard te snurken met haar hand om mijn ene borst. O+
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_92362503
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 februari 2010 08:02 schreef kaatjejannie het volgende:
:Y naja, ik heb zo'n digitale test, en daar staat zwanger op *O* *O* *O*
Dit zei ik een jaar geleden. En nu is Ilse er gewoon. Alsof het nooit anders geweest is.
*poef* nu is het weg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')