Nee, dat weet ik niet zeker. Maar gezien Ylana een ICSI-baby is, is het onwaarschijnlijk, dus daar ga ik niet van uit.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:20 schreef Leandra het volgende:
Hmmz... en je weet zeker dat je niet zwanger kunt/kon zijn?
Sssht, straks gaat ze dat nog doen ook!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:53 schreef Solagratia het volgende:
Misschien kan ze ook wel een muts voor jou breien, dan matchen jullie
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:13 schreef Saffier het volgende:
Ik heb ook een vraagje aan de verse moeders die hun eerste menstruatie al hebben gehad. De sluizen zijn na bijna 6 maanden hier echt los zeg maar, restantje kraamverband is er al doorheen![]()
Zijn er dames die dit herkennen? Zó heftig? En hoe lang mag/kan dat duren?
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:47 schreef Hobbesje het volgende:
[..]
herken het. Na Kian ben ik de eerste paar keer helemaal leeggelopen. En dan een dag of 4 echt veel en daarna werd het minder. Ik durfde me amper te bewegen op sommige momenten......
Daarna minder bloed, maar altijd met veel stolsels. En dat schijnt er helaas voor sommigen bij te horen na het krijgen van kinderen. Advies van de huisarts: pil en/of ibuprofen (die knijpt de bloedvaatjes dicht schijnt: hoewel het bloedverdunnend werkt merk ik toch echt verschil als ik het gebruik).
hihi, was het erg zichtbaar?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:46 schreef Solagratia het volgende:
Oh zo'n mutsje is schattig! En handig dat vastknopen.
Misschien kan ze wel een broek voor mij breien. Ik ben er vandaag uitgescheurd. Op het kdv. Terwijl ik hurkte bij het wippertje waar Amy in zat
Dit zei ik een jaar geleden. En nu is Ilse er gewoon. Alsof het nooit anders geweest is.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 08:02 schreef kaatjejannie het volgende:
naja, ik heb zo'n digitale test, en daar staat zwanger op
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |