abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92318234
achhh, arme Anne!!! Zetpilletjes doen wonderen soms.
noa24, gewoon doen waar jij je goed bij voelt! Luuf is echt geen vergif, maar het zal bij sommige kindjes gewoon niet werken. Ik vind Dampo zelf ook erg irritant als ik het opsmeer.

En jullie mogen hem niet hebben:P geef die kindjes van jullie maar aan ons, kan Mex lekker spelen.

Ik heb hem trouwens net even gewogen op de WiiFit, daar zit een babyweight bij en hij kwam echt net onder de 8 kilo! En met een meetlint lijkt het op 65 cm, maar hij bewoog nogal.

Hij gaat vanavond logeren bij mijn moeder en dan gaan we zijn bedje naar zijn eigen kamer verhuizen, dan zijn we 2 dagen vrij, dus als het gebroken nachten geeft is het niet erg.
pi_92318248
Wat 'n geweldige foto Mex!! Ik moet nog steeds een goed mutsje hebben. Ik heb er een van de prenatal, maar die zakt voor haar oogjes. Ze heeft nu nog een van die gratis mutsjes met naam op, die wordt al te klein. Wat leuk van de wiifit, ik gooi dat ding het weekend maar eens aan, kan ik Ilse ook wegen.

Gisteravond schrok ik even, rond 23.30 gingen we naar Ilse haar kamer om haar wakker te maken voor de laatste fles, maar normaal wordt ze al wakker door het licht wat we aan doen. Gisteren dus niet. Toen ik haar over haar wangetje aaide kreeg ik ook geen reactie, en ik zag ook niet of ze ademde. gelukkig reageerde ze wel toen ik de deken pakte, ze was gewoon erg diep weg.
*poef* nu is het weg
pi_92318498
Oh kaatje, dat is ook schrikken zeg! Kan me het helemaal voorstellen.
Wij hebben voor Anne een muts van de Hema, maat 68/74 en die zit prima. Die namenmutsjes van Simply Colors waren idd ook opeens te klein.

En Mex al 8 kilo, lekker beertje! :D

Ik hoor af en toe een heel zielig piepje uit de kinderwagen komen, maar ze slaapt nog steeds. Hopelijk houdt ze dat nog even vol.
pi_92318518
Troeta waarom gaat hij naar zijn eigen kamer? En het kan je ook slapeloze maanden geven he ;)
pi_92318858
o, wat eng kaatjejannie! ik ken het wel, als Mex in de draagdoek in slaap valt, ligt hij ook zo in coma en dan moet ik ff aan hem schudden hoor.

Als het niet gaat is hij zo weer terug pvoess, maar ik kan bijna niet opruimen daar en m'n was vouwen en in de kast leggen. En hij word wakker als we lekker bezig zijn zeg maar of als we gewoon naar bed gaan.
Hij heeft ook een heel leuk kamertje die ik met 18 weken zwangerschap al af had en we zijn aan het kijekn voor een nieuw huis, dus hij moet er toch ook even in gelegen hebben toch!
merk ook met verschonen en badderen dat hij het een hele prettige omgeving vind, dus misschien slaapt hij dan wel nog lekkerder.
pi_92319033
Mex! :D O+ Wat een geweldige foto. Heerlijk jongetje.

Note to self: hier niet klagen over TNT post. :Y)
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_92319400
Mag wel hoor Claudia, we werken er allebei en het is 1 grote bende bij TNT.
het felicitatiekaartje van ons werk kwam pas na 2 maanden, hoe erg is dat!
pi_92319513
Ik weet niet of ik erom moet huilen of lachen, Troeta! Da's wel écht erg!

Wij hebben weer een universiteitsshirtje gekregen van mijn werk. Het is een wat laffe kleur geel; ik weet nu al dat het voor geen meter zal staan. :+
pi_92319604
Ik kreeg gister nog een kerst kaartje in de bus :')
pi_92320376
haha pvoess, dat je hem nog krijgt, ze versnipperen ook veel kaarten die te laat zijn.
Wij kregen ook een TNTromper, maar die mag ik niet aandoen van m'n vriend.
pi_92320521
Een kerstkaartje! haha wat erg! Of hadden de afzenders het pas net op de bus gedaan? ;)
Arme Anne zo zielig! Hopelijk slaapt ze lekker lang en voelt ze zich daarna beter Fannetje.
En ik zag een geniale foto van Mex :D Daar heb ik wel even om gelachen. Wat een schatje! En wat een leuke muts!
Oeh, KJ dat is schrikken he! Brrr. Ik had het deze week ook weer. J. ging haar wakker maken voor een voeding en toen hoorde ik hem 3 keer zeggen "Amy wordt eens wakker". Nou toen kreeg ik het wel even benauwd. Gelukkig werd ze toen al wakker, kwam ze helemaal zo lodderig de kamer in.
Noa, Isabel ook al zo verkouden. Als eerder Luuf hielp en je merkte niets raars aan haar, dan kan je het toch wel gebruiken? Tenzij je het echt niet vertrouwd natuurlijk :)

Ik wacht nog steeds op het telefoontje van de kinderarts. Hij zou bellen na de ochtend, voor de middag zoiets. Dus feitelijk wacht ik nog niet zo heel lang :P Maar het is dus nog afwachten. Gister lag Amy op het aankleedkussen voor het badje en toen kwam zo de fruithap die ze 3 uur eerder had gegeten er weer uit. Ook in dezelfde vorm als hoe ik hem erin had gelepeld. Dan ben ik toch weer blij dat we dit doorzetten (ben nog steeds mezelf aan het overtuigen merk ik.)
  vrijdag 4 februari 2011 @ 14:03:13 #62
267164 ik80lll
leer mij het zelf te doen
pi_92322572
Hoiii

het duurde even maar ik land weer een beetje op de wereld hahaha
Mag Finn ook in het lijstje? 18-01?

Met Finn gaat het helemaal super, hij drinkt goed, aankomen, weet ik niet, over 1.5 week mag ik naar het cb dan gaan we hem weer wegen.
Het is een heerlijk manneke, hij slaapt 's nachts goed tussen ons in hahaha
Iedereen die ik vertel dat hij tussen ons in slaapt schrikt zich rot maar als ze horen hoe en waarom dan begrijpen ze het.
Met mij gaat het inmiddels ook iets beter, na/tijdens de bevalling is mijn blaas niet geleegd. Hij was te vol, en werkte niet meer (gaf geen seintje van plassen, danwel dat hij leeg was) ik heb bijna 2 weken een catheter gehad. Daardoor was ik niet mobiel en sliep Finn dus bij ons in bed (op eigen matrasje)
(Finn en ik sliepen heel goed (papa ook), bv kwam hierdoor ook super op gang lekker dichtbij).
De catheter is er nu sinds woensdag uit, heerlijk om weer als vrouwtje te plassen!
Ik ben nu mobieler en mijn energie begint weer terug te komen.
  vrijdag 4 februari 2011 @ 14:19:25 #63
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_92323379
Neve heeft al twee nachten achter elkaar doorgeslapen! *O*
D baalt als een stekker, want hij heeft daarvoor 5 dagen achtereen de nachtshift op zich genomen en nu ik aan de beurt ben slaapt ze ineens door. O-)

Het enige is dat ik er nu nog meer op gebrand ben die flessen erin te krijgen, aangezien ze zo nog een voeding mist.

Neve is ook nog steeds heel verkouden. Echt een hoopje snot. Ik spoel af en toe en haal een aantal keer haar neus leeg met het neuspeertje, maar erg veel scheelt het allemaal niet. Het moet gewoon vanzelf overgaan vrees ik.

Wat zielig voor Anne dat ze zo ziek is.

Mex :D !
Kan je oma niet voor alle kindjes hier aan het breien, troeta? Ik heb geen brei-oma meer! :P

[ Bericht 0% gewijzigd door Hik op 04-02-2011 14:53:00 ]
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_92323997
Welkom Ik80! Wat ontzettend naar dat je 2 weken een katheter moest. Doet je blaas het nu weer helemaal goed? Moet je nog bekkenbodemfysio? Fijn dat het met Finn zo goed gaat.

Neve, dat kies je goed uit hoor! lekker slapen als mama de nachtshift heeft :Y Goed opgevoed hoor! Maar wel goed je flessen drinken hoor!

Net gebeld door de KA. In principe is het bed gereserveerd voor maandag. We moeten nog even bellen of er geen spoedpatien tussendoor is gekomen. Dat is logisch. Zo niet, dan worden we om 11:00 op de kinderafdeling verwacht. Eerste 2 dagen gaan ze kijken naar klachten en gedrag e.d. en daarna verdere onderzoeken.
  vrijdag 4 februari 2011 @ 14:52:27 #65
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_92324987
Gefeli en welkom! :)
Ik vond het katheter na de ks eigenlijk wel fijn. :@ Hoefde ik mijn bed niet uit, want alles deed pijn. Maar twee weken is wel een beetje too much zeg...
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  vrijdag 4 februari 2011 @ 15:04:38 #66
267164 ik80lll
leer mij het zelf te doen
pi_92325601
De eerste fijn, nee toen juist niet.
Ik had een kleine zak (hahahaha) en moest hem regelmatig (laten)legen.
Maar goed, ben blij dat het nu klaar is, bekkenbodemfysio, nee hoeft niet, mits het natuurlijk goed blijft gaan.
Voordeel is wel denk ik dat ik zo goed heb gedronken de eerste weken dat ik al veel kilo's kwijt ben, en al in mijn oude kleding pas.
Daar hoefde ik bij mijn meiden na 5 maanden pas aan te gaan denken ;)

Sola, spannend, nooit fijn een ZH opname, maar ik las eerder al dat je erbij mocht blijven slapen?
pi_92327069
Ze zit nu ook al te kokhalsen en te spugen, dat heeft ze nog nooit eerder gedaan :'(
  vrijdag 4 februari 2011 @ 15:36:38 #68
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_92327276
Noa, is ze ook verkouden?
Neve heeft dat ook hoor... heel lang niet gespuugd en nu ineens weer wel. Maar het is ook lastig voor die kleintjes, "goed" drinken met zo'n dicht neusje volgens mij.
pi_92327461
Ja ze is nu 2 weken goed verkouden, snotteren,niezen, hoesten. Het zal wel niets ernstigs zijn, maar dit samen met dat ze nu ook loopt te kokhalsen en over loopt te geven voelt erg naar. We kunnen nu terecht bij de dokter dus we gaan toch maar even voor de zekerheid. Zal wel een overdreven moeder zijn, maar ik wil zeker weten dat het goed zit.
  vrijdag 4 februari 2011 @ 15:55:11 #70
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_92328237
Voor alle bezorgde mamma's of mensen die door het weer even behoefte hebben aan een grappig moment... Kennen julliue deze site?

http://awkwardfamilyphotos.com/category/photos/the-kids/

...gelukkig staat jouw kind een stuk beter op fotos! ;)
(By the way: de comments zijn ook echt hilarisch vaak!)
pi_92328703
ik80lll, leuk dat je hier nu ook bent! Vervelende start, maar gelukkig gaat nu alles goed.

Noa, goed dat je ermee naar de dokter gaat. Dat overgeven door je eigen kind is heel naar, he? Ik heb het Ivan een keer zien doen omdat ik naast zijn bed zat om hem in slaap te helpen. Hij schrok er zelf ook ontzettend van en de bewegingen die zijn lijfje maakten toen ik hem vast had vond ik zó verdrietig om te voelen. Soms heb ik het idee dat die kleintjes ergere dingen moeten doorstaan dan menig volwassene, maar ze zijn gelukkig ook wel heel sterk en veerkrachtig!

Ik heb een niet-babygerelateerde vraag omdat ik niet zo goed weet waar ik ermee terecht moet: Lena is morgen 3 weken oud, ik voel me kiplekker en ik heb al een tijdje geen last meer van bloedverlies. Zou ik nu alweer in bad mogen en voorzichtig beginnen met sporten of is het raadzaam de geadviseerde 6 weken af te wachten?
  vrijdag 4 februari 2011 @ 16:13:35 #72
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_92329208
Claudia ik vloeide maar 2 weken na Ylana maar moest van de vk echt wachten met bad en sport tot die 6 weken.
Heeft er mee te maken dat er in de baarmoeder toch nog een 'wond' heeft die dan weer open kan en waar je voorzichtig mee om moet gaan.

Ik80 fijn dat je er bent. Wat een roerige start! Gaat nu alles naar wens?
Noa wat naar, zo verkouden.

Sola wat fijn *O* dat er zo goed naar je geluisterd wordt *O* Lekker genieten van je meiske dit weekend, dan kan je maandag vol goede moed laten zien hoe het gata met eten en drinken. Ik hoop dat ze snel met een oplossing komen :* :*

Ik heb ook een vraagje aan de verse moeders die hun eerste menstruatie al hebben gehad. De sluizen zijn na bijna 6 maanden hier echt los zeg maar, restantje kraamverband is er al doorheen :X :X Zijn er dames die dit herkennen? Zó heftig? En hoe lang mag/kan dat duren?
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  vrijdag 4 februari 2011 @ 16:19:46 #73
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_92329503
Ik heb er al twee gehad (na 3,5 maand!), maar bij mij waren ze normaal.
Heb vorige week een spiraaltje laten zetten en dat heeft wel wat opgewekt.
  vrijdag 4 februari 2011 @ 17:02:23 #74
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_92331433
ik80lll gefeliciteerd en welkom, fijn dat je na zo'n heftige start weer opgeknapt bent.

Een hoop verkouden kindjes :{ beterschap :*

Claudia; de kraamhulp die wij hadden had in principe als stelregel dat als het bloedverlies voorbij was, en je wist zeker dat je bad goed schoon was, dat je het er dan wel op kon wagen, nou was onze hele badkamer nog geen twee maanden oud toen Soneal geboren werd, dus ik wist idd zeker dat m'n bad goed schoon was... met het oude bad had ik het er overigens niet op gewaagd.

Saffier, hier kwam de menstruatie al heel snel weer op gang (6 weken na de bevalling, en dat met volledige borstvoeding) maar het is niet heel erg heftig, maar dat komt misschien ook door die BV.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_92331552
Saffier hier was mn menstruatie wel iets erger, maar niet zoals jij beschrijft!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')