Een kerstkaartje! haha wat erg! Of hadden de afzenders het pas net op de bus gedaan?

Arme Anne zo zielig! Hopelijk slaapt ze lekker lang en voelt ze zich daarna beter Fannetje.
En ik zag een geniale foto van Mex

Daar heb ik wel even om gelachen. Wat een schatje! En wat een leuke muts!
Oeh, KJ dat is schrikken he! Brrr. Ik had het deze week ook weer. J. ging haar wakker maken voor een voeding en toen hoorde ik hem 3 keer zeggen "Amy wordt eens wakker". Nou toen kreeg ik het wel even benauwd. Gelukkig werd ze toen al wakker, kwam ze helemaal zo lodderig de kamer in.
Noa, Isabel ook al zo verkouden. Als eerder Luuf hielp en je merkte niets raars aan haar, dan kan je het toch wel gebruiken? Tenzij je het echt niet vertrouwd natuurlijk
Ik wacht nog steeds op het telefoontje van de kinderarts. Hij zou bellen na de ochtend, voor de middag zoiets. Dus feitelijk wacht ik nog niet zo heel lang

Maar het is dus nog afwachten. Gister lag Amy op het aankleedkussen voor het badje en toen kwam zo de fruithap die ze 3 uur eerder had gegeten er weer uit. Ook in dezelfde vorm als hoe ik hem erin had gelepeld. Dan ben ik toch weer blij dat we dit doorzetten (ben nog steeds mezelf aan het overtuigen merk ik.)