Surprise attack van achteren tegen de pro's, hihi.quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:44 schreef thettes het volgende:
Ik heb het idee dat de anti's wel met heel weinig zijn nu bij de schermen...
Dank, weet ik voldoendequote:Op donderdag 3 februari 2011 00:43 schreef GeileSoeplepel het volgende:
[..]
KPN 21 of UPC 401 is met geluid. Linksonder is Pro's, Rechtsboven is Anti's, net zoals vanmiddag.
hun push naar voren ging niet zo goed. ze kwamen binnen bereik en kregen meteen wat vuur over zich heen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:44 schreef thettes het volgende:
Straten achter hun zijn volgens mij nog goed gevuld. en Tahrir square zijn nog 10k mensen aldus tweetsquote:Op donderdag 3 februari 2011 00:44 schreef thettes het volgende:
Ja idee had ik ook, maar de thugs hebben ook niet veel man meer, op de brug staat nu nog net 2 dik, waren er eerst 5 a 8 rijenquote:Op donderdag 3 februari 2011 00:44 schreef thettes het volgende:
Geloof me dat wil je niet. Samenvatting van wat ie zei:quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:44 schreef superworm het volgende:
[..]
Waar kan ik die beelden terugzien?
Die mensen hebben over een aantal maanden geen leven meer.quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:46 schreef shomila het volgende:
[ link | afbeelding ]
ShereefAbbas
ID Cards of Arrested Thugs in Tahrir Square (Feb 2nd) http://bit.ly/ge8ghY (via @TagdeedIshtraky) #Jan25 #Egypt
3 minutes ago
Klik op de link stan nog meer foto's.
stimmt, maar alle pro's staan op die brug toch? Dan is er ook geen direct gevaar dat ze binnenstromen lijkt me.quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:45 schreef ETA het volgende:
[..]
hun push naar voren ging niet zo goed. ze kwamen binnen bereik en kregen meteen wat vuur over zich heen.
Geen idee, om de zoveel tijd komen ze langs op CNN en AJ ook.quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:44 schreef superworm het volgende:
[..]
Waar kan ik die beelden terugzien?
CNN werkt nog primaquote:Op donderdag 3 februari 2011 00:46 schreef horned_reaper het volgende:
En we zijn ons laatste beeld ook kwijt
AJE live nog tseedsquote:Op donderdag 3 februari 2011 00:46 schreef horned_reaper het volgende:
En we zijn ons laatste beeld ook kwijt
Dat is NIET!!!!! livequote:
quote:11.21pm GMT: Avaaz, the web-based digital activists, announces that it is supplying high-tech equipment to the protesters in Egypt to help them circumvent government restrictions:
The global campaign organisation Avaaz is working to help provide activists in Egypt with satellite phone devices together with secure online software to allow them to send and share information confidentially, beating the government crackdown on information.
This comes as Avaaz has learnt that the Egyptian government has arrested eight bulletin board service operators in Egypt who have been providing internet access through landlines.
In partnership with the TOR Project, Avaaz is providing equipment and software to increase the flow of information and online access for news dissemination via satellite phones. This comes as the crisis in Egypt continues and internet and mobile network access remains intermittent and has again been shut off today.
Providing high-speed satellite equipment is not only much faster and more reliable, it is also far safer in the context of a violent government crackdown on information.
Zo vuil!quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:46 schreef shomila het volgende:
[ link | afbeelding ]
ShereefAbbas
ID Cards of Arrested Thugs in Tahrir Square (Feb 2nd) http://bit.ly/ge8ghY (via @TagdeedIshtraky) #Jan25 #Egypt
3 minutes ago
Klik op de link staan nog meer foto's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |