Joh. Laat dit nou precies zijn wat Mubarak wilt. ElBaradei moet roepen dat er geen geweld gebruikt mag worden en wel nu meteen. Anders gaan de lui die nu in de garage allerlei bommen en wapentuig aan het fabriceren zijn dat morgen gebruiken en begint de burgeroorlog echt.quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:40 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Niet goed iig. Dit gaat volledig uit de hand lopen.
Nee, je zag meerdere keren mensen die kant op lopen. Journalisten melden het ook.quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:38 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Ik weet niet of er wel gegooid wordt op dat gebouw, lijkt dat niet maar zo omdat er soms brandende takken van wegwaaien?
CNNquote:
Stimmt, achter de groep Anti onder het museum staat weer een rij tanks te wachten al de hele avondquote:
Idd, is dus geen keuze. Mijn vrouw ligt al op bed, die is verstandigquote:Op donderdag 3 februari 2011 00:41 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ik wou zeggen dat is kiezen tussen seks en egypte, maar je bent getrouwd zie ik in je profiel.
Heb ik dus ook! Ik kan het niet uitstaan dat die soldaten maar een beetje staan te staan en de andere kant opkijken. Der moet nou toch wel een generaal zijn die denkt ja, godsamme nu ben ik zat Moebie met je geouwehoer!quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:41 schreef raistlin6 het volgende:
Ik kan me echt zo boos om dit alles maken. Hoop echt dat het leger omslaat en de anti's actief gaat helpen.
Staat op, wie's wie?quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:42 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
http://edition.cnn.com/video/flashLive/live.html?stream=stream3
geen audio though
Meeste soldaten zijn ongewapendquote:Op donderdag 3 februari 2011 00:42 schreef tass het volgende:
[..]
Heb ik dus ook! Ik kan het niet uitstaan dat die soldaten maar een beetje staan te staan en de andere kant opkijken. Der moet nou toch wel een generaal zijn die denkt ja, godsamme nu ben ik zat Moebie met je geouwehoer!
Zuid= viesbah, noord=helden!quote:
KPN 21 of UPC 401 is met geluid. Linksonder is Pro's, Rechtsboven is Anti's, net zoals vanmiddag.quote:
Ik zou minstens over de auto's heen rijden die molotovcocktails komen bezorgen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:43 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Meeste soldaten zijn ongewapend
Op de brug (onder in beeld) de thugs, oftewel pro'squote:
Waar kan ik die beelden terugzien?quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:43 schreef clumsy_clown het volgende:
Die Gibbs vroeg ook om een schoen in z'n muil hè?
Surprise attack van achteren tegen de pro's, hihi.quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:44 schreef thettes het volgende:
Ik heb het idee dat de anti's wel met heel weinig zijn nu bij de schermen...
Dank, weet ik voldoendequote:Op donderdag 3 februari 2011 00:43 schreef GeileSoeplepel het volgende:
[..]
KPN 21 of UPC 401 is met geluid. Linksonder is Pro's, Rechtsboven is Anti's, net zoals vanmiddag.
hun push naar voren ging niet zo goed. ze kwamen binnen bereik en kregen meteen wat vuur over zich heen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:44 schreef thettes het volgende:
Straten achter hun zijn volgens mij nog goed gevuld. en Tahrir square zijn nog 10k mensen aldus tweetsquote:Op donderdag 3 februari 2011 00:44 schreef thettes het volgende:
Ja idee had ik ook, maar de thugs hebben ook niet veel man meer, op de brug staat nu nog net 2 dik, waren er eerst 5 a 8 rijenquote:Op donderdag 3 februari 2011 00:44 schreef thettes het volgende:
Geloof me dat wil je niet. Samenvatting van wat ie zei:quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:44 schreef superworm het volgende:
[..]
Waar kan ik die beelden terugzien?
Die mensen hebben over een aantal maanden geen leven meer.quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:46 schreef shomila het volgende:
[ link | afbeelding ]
ShereefAbbas
ID Cards of Arrested Thugs in Tahrir Square (Feb 2nd) http://bit.ly/ge8ghY (via @TagdeedIshtraky) #Jan25 #Egypt
3 minutes ago
Klik op de link stan nog meer foto's.
stimmt, maar alle pro's staan op die brug toch? Dan is er ook geen direct gevaar dat ze binnenstromen lijkt me.quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:45 schreef ETA het volgende:
[..]
hun push naar voren ging niet zo goed. ze kwamen binnen bereik en kregen meteen wat vuur over zich heen.
Geen idee, om de zoveel tijd komen ze langs op CNN en AJ ook.quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:44 schreef superworm het volgende:
[..]
Waar kan ik die beelden terugzien?
CNN werkt nog primaquote:Op donderdag 3 februari 2011 00:46 schreef horned_reaper het volgende:
En we zijn ons laatste beeld ook kwijt
AJE live nog tseedsquote:Op donderdag 3 februari 2011 00:46 schreef horned_reaper het volgende:
En we zijn ons laatste beeld ook kwijt
Dat is NIET!!!!! livequote:
quote:11.21pm GMT: Avaaz, the web-based digital activists, announces that it is supplying high-tech equipment to the protesters in Egypt to help them circumvent government restrictions:
The global campaign organisation Avaaz is working to help provide activists in Egypt with satellite phone devices together with secure online software to allow them to send and share information confidentially, beating the government crackdown on information.
This comes as Avaaz has learnt that the Egyptian government has arrested eight bulletin board service operators in Egypt who have been providing internet access through landlines.
In partnership with the TOR Project, Avaaz is providing equipment and software to increase the flow of information and online access for news dissemination via satellite phones. This comes as the crisis in Egypt continues and internet and mobile network access remains intermittent and has again been shut off today.
Providing high-speed satellite equipment is not only much faster and more reliable, it is also far safer in the context of a violent government crackdown on information.
Zo vuil!quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:46 schreef shomila het volgende:
[ link | afbeelding ]
ShereefAbbas
ID Cards of Arrested Thugs in Tahrir Square (Feb 2nd) http://bit.ly/ge8ghY (via @TagdeedIshtraky) #Jan25 #Egypt
3 minutes ago
Klik op de link staan nog meer foto's.
dunnoquote:
Er is op die plek ook een oprit, dus het is mogelijk elkaar te bestormen, maar dat zie ik niet zo snel gebeuren.quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:46 schreef thettes het volgende:
[..]
stimmt, maar alle pro's staan op die brug toch? Dan is er ook geen direct gevaar dat ze binnenstromen lijkt me.
Sowieso lijkt het aan beide kanten wat uit te doven, wat dus betekent dat de anti's het plein 'behouden' .
NOGMAALS dat is niet livequote:Op donderdag 3 februari 2011 00:48 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
AJE: Ze verzamelen nu stenen en ze maken de lichten stuk
AJE is alleen maar oud beeld te zien, toch?quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:48 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
AJE: Ze verzamelen nu stenen en ze maken de lichten stuk
Kan elk moment iets gebeuren meld AJE
Um misschien. Maar is de reporter dan ook niet live? Volgens mij die wel.quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:49 schreef ETA het volgende:
[..]
AJE is alleen maar oud beeld te zien, toch?
Er staat geen LIVE in beeld. Bij CNN wel, maar die richten nu op Tahrir Square.quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:49 schreef ETA het volgende:
[..]
AJE is alleen maar oud beeld te zien, toch?
Die wel. Camera ter plaatse is het enige dat kapot is.quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:49 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Um misschien. Maar is de reporter dan ook niet live? Volgens mij die wel.
De reporter is volgens mij wel livequote:Op donderdag 3 februari 2011 00:49 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Dacht ik ook, en die meld dat er zo iets gaat gebeuren...quote:
beeld is oud maar gesprekken zijn nog live.quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:49 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Dat is maar net hoe je het interpreteert natuurlijk. Hetzelfde zegt de pro kant ook: ze helepen HUN zie je wel!quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:48 schreef Carine-C het volgende:
Tharwacolamus Ammar Abdulhamid
by monaeltahawy
Army not neutral, by allowing armed thugs 2 attack peaceful demonstrators, letting situation implode, it's already taken sides #jan25
2 minutes ago
Nee, pro kunnen dat niet zeggen omdat zij zelf van de regering zijn - lees POLITIEquote:Op donderdag 3 februari 2011 00:50 schreef tass het volgende:
[..]
Dat is maar net hoe je het interpreteert natuurlijk. Hetzelfde zegt de pro kant ook: ze helepen HUN zie je wel!
We zijn nu 8 dagen bezig, alle generaals hebben lang genoeg na kunnen denken, welke hoge pief gooit Moebie ff uit een raam!?
Succes en tot over een uur danquote:Op donderdag 3 februari 2011 00:51 schreef ETA het volgende:
kut, moet nog sollicitatiegesprek voor morgen voorbereiden... eventjes alles uit voor uurtje, ze zullen vast nog wel bezig zijn over een uur
CNN toont toch skyline nu?quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:52 schreef Onverlaatje het volgende:
CNN toont dat heel Tahrir nu nog steeds helemaal zwart van de mensen is.
Ja, natuurlijk.quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:49 schreef RobertVH het volgende:
[..]
zo'n verslaggever in egypte moet ook betaald worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |