Tsja, men had vanmiddag ook opeens 100den kamelen en paarden uit het nietsquote:
Propaganda om het volk voor te bereiden op meer false flag operaties; smeerlappen zijn het. Dat is afgelopen dagen wederom heel duidelijk geworden.quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:52 schreef GeileSoeplepel het volgende:
Gozer bij CNN die zegt dat de VS zich moet opmaken voor meer 9-11's als er meer revoluties komen
Domme Amerikanen
CNN doet express nu op Tahrir Square richten. Het zit daar bij die 'snelweg dinges' toch muurvast.quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:55 schreef yavanna het volgende:
Geen enkel livebeeld nu men verwacht dat er spoedig iets kan gebeuren, toeval?
Als het klopt wat die journaliste net zei worden de anti's in een val gelokt met vast geen leuke gevolgen vandien. Als de andere verhalen kloppen kunnen de pro's straks een doorbraak proberen met o.a. wapens en honden.
yupquote:Op donderdag 3 februari 2011 00:55 schreef raistlin6 het volgende:
Ik snap het echt niet meer hoor. Heb net de livestreams van cnn er eens op nagekeken, maar waar worden nou beelden van tahrir getoond?
http://edition.cnn.com/video/flashLive/live.html?stream=stream3quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:55 schreef raistlin6 het volgende:
Ik snap het echt niet meer hoor. Heb net de livestreams van cnn er eens op nagekeken, maar waar worden nou beelden van tahrir getoond?
Lastig wat wel en niet waar is, vandaag meerdere keren gehoord dat ze volledig omsingeld waren op Tahrir sq, maar later weer niet en daarna weer wel, lastig.quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:55 schreef yavanna het volgende:
Geen enkel livebeeld nu men verwacht dat er spoedig iets kan gebeuren, toeval?
Als het klopt wat die journaliste net zei worden de anti's in een val gelokt met vast geen leuke gevolgen vandien. Als de andere verhalen kloppen kunnen de pro's straks een doorbraak proberen met o.a. wapens en honden.
wel meeste actie daarquote:Op donderdag 3 februari 2011 00:56 schreef BeSimple het volgende:
[..]
CNN doet express nu op Tahrir Square richten. Het zit daar bij die 'snelweg dinges' toch muurvast.
Dat is wel waar dingen nu gebeuren.quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:56 schreef BeSimple het volgende:
[..]
CNN doet express nu op Tahrir Square richten. Het zit daar bij die 'snelweg dinges' toch muurvast.
Knap, een foto met bewegende mensenquote:Op donderdag 3 februari 2011 00:56 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Geen..... is een foto van Twitter
ok dankquote:Op donderdag 3 februari 2011 00:56 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Geen..... is een foto van Twitter
ImageMagickquote:Op donderdag 3 februari 2011 00:57 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Knap, een foto met bewegende mensen
Al iets bekend over het marktplein van Sittard?quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:57 schreef GeileSoeplepel het volgende:
Gelukkig krijgen we wel beelden van een 35ft hoge sneeuwpop
Jij ging toch naar bed schat?quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:57 schreef clumsy_clown het volgende:
Ugh, CNN gaat op tv over naar nieuws uitdien land, met veel te blije reportages.
quote:op_99 RT @Anon_Lobo: #anonymous !! “@Port_Sa3eedy: URGENT Cairo #journalists reporters GET OUT of your HOTEL ROOMS NOW http://bit.ly/gFRvZg #Jan25 #Egypt RT NOW”
De weernegerquote:Op donderdag 3 februari 2011 00:58 schreef shomila het volgende:
Ja daar is hij weer.
[ link | afbeelding ]
Hij is altijd enthousiast, zou die weten dat die tussen rellen door wordt uitgezonden?quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:58 schreef Nibb-it het volgende:
DIe weerman is best wel een baas, 'k weet niet waarom. Misschien omdat wij Piet en Peter gewend zijn.
Daar lig ik nu ook in.quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:58 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Jij ging toch naar bed schat?
Er is een hele video met zijn reactiequote:Op donderdag 3 februari 2011 01:00 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Boh op de CNN homepage:
***Anderson Cooper attacked in Cairo***
"CNN's Anderson Cooper said he was hit on the head by a protester Wednesday during violent clashes in the streets of Cairo. It was just one incident among a number of attacks on journalists covering the unrest in Egypt. FULL TEXT"
Zo een steen tegen z'n hoofd, zou het? Hoe zou dat kunnen
Dat zou vervelend zijn jaquote:Op donderdag 3 februari 2011 01:01 schreef yavanna het volgende:
Ik hoop heel erg dat de anti's niet als ratten in een val zitten en straks helemaal overrompeld gaan worden door pro's van alle kanten.
Ik ben er nog wel effequote:Op donderdag 3 februari 2011 01:01 schreef ellevehC86 het volgende:
nog mensen met nachtbraaak-ambities hier?
Tahrir zit nog bomvol en de Pro's komen maar van een kant, dus ze moeten het wel kunnen houden. Vanmiddag was de situatie erger.quote:Op donderdag 3 februari 2011 01:01 schreef yavanna het volgende:
Ik hoop heel erg dat de anti's niet als ratten in een val zitten en straks helemaal overrompeld gaan worden door pro's van alle kanten.
Hoi Chevelle. Ik houd het amper vol :'-(quote:Op donderdag 3 februari 2011 01:01 schreef ellevehC86 het volgende:
Nee, zit nu al 4 uur met studieboek en 2 streams en heb werkgroep om 9 uur morgen, gaat hem niet wordenquote:Op donderdag 3 februari 2011 01:01 schreef ellevehC86 het volgende:
Hooguit nog een uurtjequote:Op donderdag 3 februari 2011 01:01 schreef ellevehC86 het volgende:
Ja, voordeel van bewust werkeloos zijnquote:Op donderdag 3 februari 2011 01:01 schreef ellevehC86 het volgende:
Nee, dat was ik.quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:58 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Jij ging toch naar bed schat?
Je kan het!!!!!....... je moet net alsof doen alsof je pc je persoonlijke tahrir square isquote:Op donderdag 3 februari 2011 01:02 schreef Onverlaatje het volgende:
Hoi Chevelle. Ik houd het amper vol :'-(
Hoe dan ook. Slapen kost teveel tijd.quote:Op donderdag 3 februari 2011 01:01 schreef ellevehC86 het volgende:
valse info over?quote:Op donderdag 3 februari 2011 01:03 schreef yavanna het volgende:
db_s_turbosnail db_s_turbosnail
Getting reports that someone may be calling into Aljazeera and giving false info to scare protestors #Tahrir @jan25 @egypt stand by for info
Jij mag ook nietquote:
Die van het meisje zijn nog heftiger vind ik. Die wordt echt beschermd ook.quote:Op donderdag 3 februari 2011 01:03 schreef RobertVH het volgende:
[..]
Ja, voordeel van bewust werkeloos zijn![]()
Nu op CNN beelden van de 'aanval' op de reporter, heftig, met een beetje pech slaan je ze door de grond heen dat tuig
Ambitie genoeg, maar die verdomde wekker straks weer.quote:Op donderdag 3 februari 2011 01:01 schreef ellevehC86 het volgende:
Ik ben bang van wel.quote:Op donderdag 3 februari 2011 01:01 schreef ellevehC86 het volgende:
Kzou wel willen, maar morgen weer collegesquote:Op donderdag 3 februari 2011 01:05 schreef Nibb-it het volgende:
Solidair met Egypte, blijf de hele nacht op!![]()
quote:Op donderdag 3 februari 2011 01:05 schreef Floxxx het volgende:
heeft AJE vermeld of ze weten hoe lang het duurt voor ze weer beeld hebben?
Nee nog niks bekend, ook CNN heeft niks uit die hoek (vanuit het Hilton (?))quote:Op donderdag 3 februari 2011 01:05 schreef Floxxx het volgende:
heeft AJE vermeld of ze weten hoe lang het duurt voor ze weer beeld hebben?
Als het blijkt dat er morgen een man of 1000 naar de ambassade gaan, ben ik ook weg hoorquote:Op donderdag 3 februari 2011 01:05 schreef Nibb-it het volgende:
Solidair met Egypte, blijf de hele nacht op!![]()
D'r is wel beweging op Tahrirquote:Op donderdag 3 februari 2011 01:05 schreef yavanna het volgende:
[..]
Denk mbt de verwachtte aanval, honden, wapens enz.,
Ja, ik ook helaasquote:Op donderdag 3 februari 2011 01:05 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Kzou wel willen, maar morgen weer colleges
of een onbemand vliegtuigje boven de stadquote:Op donderdag 3 februari 2011 01:05 schreef Darklight het volgende:
hebben ze geen nightvision bij ccn, of wat zoom mogelijkheden
Een aanstaande aanval van de pro'squote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |