Moet genoeg zijn zou je denken..... pro-kamp lijkt af te nemenquote:Op donderdag 3 februari 2011 00:31 schreef yavanna het volgende:
mosaaberizing Mosa'ab Elshamy
by litfreak
We're about 10,000 at the musuem area now. People getting ready for new thug waves. #Jan25 #Tahrir
Jawel, wordt minder, was eerst nog 10 meter hoogquote:
Je hebt leren linken naar een pagina, zwakke onderbouwing trouwens. Daarnaast staats er niets nieuws vermeld los van het feit wie de commandant is en de informatie over het leger. Onnozel joch.quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:28 schreef Ulpianus het volgende:
[..]
Omdat ik er niet tegen kan dat ik zo denigrerend word tegengesproken:
1: Dit is niet waar Supreme Commander: Hosni Mubarak
Trustequote:Op donderdag 3 februari 2011 00:33 schreef BrandX het volgende:
ik moet gaan pitten, half zes gaat de wekker weer.
Hooguit 5 meter..... eerst stonden ze achter de blokjes en nu ervoor.quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:33 schreef no1uknow het volgende:
Overigens zijn de anti's nog wat meters opgeschoven als ik het goed zie??
NIKS! Blijven!!, 10000-en mensen vechten voor hun vrijheid en jij voelt je een beetje moe en gaat op bed liggen???quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:33 schreef BrandX het volgende:
ik moet gaan pitten, half zes gaat de wekker weer.
De Pro's staan nu op de brug, nog steeds, zijn ze ook nog opde grond te vinden als ik het goed zie?quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:33 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Hooguit 5 meter..... eerst stonden ze achter de blokjes en nu ervoor.
Maar het stelt niet veel voor
Bron?quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:33 schreef Rookert het volgende:
Amerika stelt nu dat overgang van macht NU moet gebeuren.
Mubarak eruit schoppen dus.
Welk gebouw?quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:34 schreef Onverlaatje het volgende:
Tja, wat heb ik gezegd, het gebouw staat in de fik.
Volgens mij is de boom uitgebrand, maar fikt het gebouw ernaast wel. Men blijft er ook molotovs ingooien. Ik weet niet welke groep dat gebouw in de fik zou willen hebben. De pro's?quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:32 schreef RobertVH het volgende:
[..]
Jawel, wordt minder, was eerst nog 10 meter hoog
///edit alhoewel ik weet niet wat die gloei boven in rechts is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |