Briljant toch ?quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:31 schreef Socios het volgende:
De jaarlijkse Nationale Wetenschapsquiz met Wim T. Schippers.
Er was ooit nog eens een oud hoogleraar van me die daar in het panel zatquote:Op donderdag 3 februari 2011 00:31 schreef Socios het volgende:
Zeker, ik keek er altijd graag naar. Sinds hij het niet meer presenteert, kijk ik dat programma ook niet meer.quote:
Donna Summer break trough, Luvquote:Op donderdag 3 februari 2011 00:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Briljant toch ?
Maar misschien ben je te oud voor zijn baanbrekende jaren 70 werk met Sjef van oekel Fred Haché en Barend servet![]()
Juistquote:
Dus een zeker gemis in omroeplandquote:Op donderdag 3 februari 2011 00:35 schreef Socios het volgende:
[..]
Zeker, ik keek er altijd graag naar. Sinds hij het niet meer presenteert, kijk ik dat programma ook niet meer.
En met onze .... hoe heet ie ook al weer saxofonist,,,,quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Juist
Er werden nog net geen kamervragen gesteld toen ie Sjef van Oekel in een fietstas liet kotsen.
Henk Pal ?quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:39 schreef chufi het volgende:
[..]
En met onze .... hoe heet ie ook al weer saxofonist,,,,
Of bedoel je Jaap Knasterhuis op viool ?quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Henk Pal was het in de beginningquote:Op donderdag 3 februari 2011 00:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Of bedoel je Jaap Knasterhuis op viool ?
Was dat programma niet van Gied Jaspers ?quote:
Wat eten we vanavond ?quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:22 schreef Berkery het volgende:
Verdomd interessant tong, maar gaat u verder
oa , maar ook Wim Tquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Was dat programma niet van Gied Jaspers ?
Legendarische namenquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:40 schreef chufi het volgende:
[..]
oa , maar ook Wim T
Hoepla was een Nederlands televisieprogramma, uitgezonden door de VPRO in de tweede helft van 1967. Het produktieteam bestond uit Willem de Ridder, Hans Verhagen, Wim T. Schippers en Wim van der Linden.
Haar vliesjes waren al eerder gebroken.quote:
Jan Vos?quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Geweldig idd!quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:31 schreef Socios het volgende:
Hij heeft wel eens verteld dat hij op straat voor een kindje Ernie deed. Kindje vond hem best goed lijken, maar net niet helemaalquote:
Als kind legde ie bakstenen verpakt in kado-papier met het adres van zijn ouders erop op straat.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 07:50 schreef Mark het volgende:
[..]
Hij heeft wel eens verteld dat hij op straat voor een kindje Ernie deed. Kindje vond hem best goed lijken, maar net niet helemaal
Wilhelmina Kuttjequote:Op donderdag 3 februari 2011 00:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Henk Pal ?
Anemarie Kuttje met dubbel T had je ook nog. En Gé Braadslee en Boy Bensdorp en Drs van der Pik.
Wim heeft zijn eigen wilquote:Op zondag 6 februari 2011 23:07 schreef Mark het volgende:
Mooi om te zien dat Wim zich niet laat leiden door Mathijs
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |