Briljant toch ?quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:31 schreef Socios het volgende:
De jaarlijkse Nationale Wetenschapsquiz met Wim T. Schippers.
Er was ooit nog eens een oud hoogleraar van me die daar in het panel zatquote:Op donderdag 3 februari 2011 00:31 schreef Socios het volgende:
De jaarlijkse Nationale Wetenschapsquiz met Wim T. Schippers.
Zeker, ik keek er altijd graag naar. Sinds hij het niet meer presenteert, kijk ik dat programma ook niet meer.quote:
Donna Summer break trough, Luvquote:Op donderdag 3 februari 2011 00:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Briljant toch ?
Maar misschien ben je te oud voor zijn baanbrekende jaren 70 werk met Sjef van oekel Fred Haché en Barend servet![]()
Juistquote:
Dus een zeker gemis in omroeplandquote:Op donderdag 3 februari 2011 00:35 schreef Socios het volgende:
[..]
Zeker, ik keek er altijd graag naar. Sinds hij het niet meer presenteert, kijk ik dat programma ook niet meer.
En met onze .... hoe heet ie ook al weer saxofonist,,,,quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Juist
Er werden nog net geen kamervragen gesteld toen ie Sjef van Oekel in een fietstas liet kotsen.
Henk Pal ?quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:39 schreef chufi het volgende:
[..]
En met onze .... hoe heet ie ook al weer saxofonist,,,,
Of bedoel je Jaap Knasterhuis op viool ?quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:39 schreef chufi het volgende:
[..]
En met onze .... hoe heet ie ook al weer saxofonist,,,,
Henk Pal was het in de beginningquote:Op donderdag 3 februari 2011 00:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Of bedoel je Jaap Knasterhuis op viool ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |