Ik heb zo ontzettend veel filmpjes en docu's gezien, waaronder de Zeitgeist docu's. Toch denk ik dat het overgrote merendeel van de makers van deze docu's er naast zit. Wellicht qua motieven zitten ze in de juiste richting, maar waar ze imho zo'n beetje allemaal de plank misslaan is in HOE de aanslagen zijn uitgevoerd. Ze focussen (misschien zelfs opzettelijk) op de verkeerde clues, waardoor men op het verkeerde been wordt gezet. Ik ben er van overtuigd dat 9/11 een PSYOP operatie is geweest, uitgevoerd door de corporate media, de overheid, het leger en enkele bedrijven zoals Cantor Fitzgerald en Marsh. De hele operatie was gebaseerd op TV fakery waarbij de kijker zoveel mogelijk geschokt moest worden. Het dagenlange bombardement van de beelden was daar een groot onderdeel van. Er zijn zo ontzettend veel clues te vinden die er op wijzen dat er GEEN vliegtuigen de torens in zijn gevlogen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:05 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik mag aan nemen dat jij Zeitgeist hebt gezien? En dan niet alleen deel 1, maar ook deel 2.
Daarin zeggen ze ook dat er voor allerlei oorlogen (WO I, II, Vietnam) er "aanslagen" zijn opgezet of uitgelokt, zodat ze een excuus hadden om het land binnen te vallen. Excuus is misschien verkeerd gezegd, omdat ze hiermee natuurlijk het volk tegen het land wilden opzetten.
De Amerikanen moesten niks van WO I en WO II hebben, tot de aanval op een Amerikaans cruiseschip en de aanval op Pearl Harbor.
WTC is net zo'n opgezet excuus geweest om het volk tegen "Al-Qaida", en dus Afghanistan en dus terrorisme, te laten keren.
Gaan we zo door, dan zien we dat een War on Terrorism nooit zal eindigen. De grote bedrijven/banken hebben simpelweg baat bij oorlog, dat is iets wat ze in Zeitgeist ook vertellen.
Je kent de cijfers van de Amerikaanse overheid, waar dus 160 miljard naar "the war on terrorism" gaat. Daar sterven jaarlijks nog geen 70 Amerikanen aan. Maar aan doodsoorzaak nummer 1 in Amerika, hartkwalen (goed voor 450.000 doden per jaar), wordt maar 3 miljard voor onderzoek vrijgegeven. Hmm...
Mij lijkt het duidelijk dat 9/11 een excuus is geweest voor "the war on terrorism", zodat de grote bedrijven/banken miljarden kunnen opstrijken.
Je weet toch van welke kant het vliegtuig die het 2de gebouw ramt, aan komt vliegen? Je ziet het vliegtuig trouwens ook een fractie van een seconde tussen het World Financial Center en het WTC in. No way dat deze man heeft kunnen zien wat voor vliegtuig het was.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:32 schreef DuTank het volgende:
Over dit filmpje kun je niet echt zeggen of hij het vliegtuig zag, want door de zon is er een rondom de torens een soort van grote witte waas..
Er is toch ook een filmpje van een man die zeker weet dat het GEEN airline vliegtuig was?
Ik heb het filmpje gevonden. Het is een vrouw die het roept, alleen het moment dat het vliegtuig aankomt en binnenvliegt is eruit gekniptquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:38 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Je weet toch van welke kant het vliegtuig die het 2de gebouw ramt, aan komt vliegen? Je ziet het vliegtuig trouwens ook een fractie van een seconde tussen het World Financial Center en het WTC in. No way dat deze man heeft kunnen zien wat voor vliegtuig het was.
Ja, klopt... zo'n filmpje is er ook. Die vent zegt: "What do you mean? What plane? There was no plane, it was a bomb!".
Linkje?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:00 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik heb het filmpje gevonden. Het is een vrouw die het roept, alleen het moment dat het vliegtuig aankomt en binnenvliegt is eruit geknipt
Ah... die ken ik wel ja, dat is een fragment uit het filmpje gemaakt door ene Bob en Bri.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:08 schreef DuTank het volgende:
Zoals je ziet is het filmpje helemaal kapot gemonteerd... Heel bizar.
Ik kom er net ook achter, misschien wist je dit al, dat er 100 miljoen werd uitgegeven om de affaire van Bill Clinton uit te zoeken en maar 3 miljoen voor 9/11
Nee, ook een filmpje waar ik op uit kwam via verwante filmpjes van die ik net postte. Geef me een momentje en ik heb emquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:22 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ah... die ken ik wel ja, dat is een fragment uit het filmpje gemaakt door ene Bob en Bri.
Dat over die poen is volgens mij een uitspraak uit Loose Change of Zeitgeist, is het niet?
4:58 waar is de rest van de rookquote:
Bobber de bob "The Weeper" McIlvainequote:Op woensdag 16 maart 2011 15:17 schreef DarthHouse het volgende:
[..]
4:58 waar is de rest van de rook![]()
7:35 da's Bob de Jankerd@JokkeBrok z'n vriend
Verschillende cameras,verschillende punten waaraf het is gefilmt?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:21 schreef J0kkebr0k het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk ook naar de verschillen in de rook.
Min of meer... hoe dat precies in elkaar steekt, dat weet ik (nog) niet. Waar ik wel sterk het vermoeden van heb is dat de beelden van alle ooggetuigen die we te zien hebben gekregen, digitaal gemanipuleerde creaties zijn geweest. Ik denk dat in de directe omgeving van de gebouwen, waar er dus gevaar voor omstanders zou zijn, de boel al tijdig was ontruimd.quote:Op donderdag 17 maart 2011 01:07 schreef DeMolay het volgende:
Wacht ff,
Jij gaat ervanuit dat de crimescene al leeg was en alleen maar acteurs op de set had ?.
Ik begrijp je post maar deels..quote:Op donderdag 17 maart 2011 01:20 schreef DeMolay het volgende:
Hint , hoe komen ze aan vergelijkend DNA terwijl ze zgnm uit grotten komen.
OK als wij zeggen een vliegtuig kan niet zo verbranden dan komt er een filmpje van die straaljager tegen een Betonnen muur.
Vaporized !!!!!
Maar als het dan om DNA markers over het pentagram gaat dan kan het ineens wel , zelfs met alle verklaringen waarom er geen lijken zijn te zien !.
Hoe weet jij dat die DNA markers legitiem zijn? Of hebben ze het bijelkaar gelogen?quote:Op donderdag 17 maart 2011 01:47 schreef DeMolay het volgende:
Dat komt omdat jij met het vicsims verhaal bezig bent en ik het volg maar nog niet geloof !
Hoe komen ze aan DNA markers van een stel afghanen uit de grotten zoals zij het verklaarde
vliegtuig in griekeland vloog tegen de berg aan en alle normale vliegtuigonderdelen waren te herkennen.
behalve met een youtube filmpje van een phantom en het pentagon
lol leuk te gebruiken al zeg ik hetzelf
Daar gaan we natuurlijk al. De VS kan zoveel claimen... het volk gelooft het toch wel.quote:Op donderdag 17 maart 2011 01:55 schreef DeMolay het volgende:
Dat bedoel ik.....er is een gesprek waar iemand naar de oorsprong van die data vraagd en word teleurgesteld/gedished
Pilots for trut was het geloof ik....moet ik ff zoeken als je me niet geloofd
Mohammes Atta geloof ik ook wel......de Lee harvey Oswald van vandaag !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |