dat is/was toch al vaker gebeurd? niet speciaal voor 9/11 gedaan!quote:
Uiteraard.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:45 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat is/was toch al vaker gebeurd? niet speciaal voor 9/11 gedaan!
Wist niet dat er in Ivoorkust ook blanke inheemse stammen in dorpen met kleihutten wonen.quote:Abdoulaye Koné
By developing a passion for his craft and never losing sight of his desire to help his family, Abdoulaye Koné worked his way from a clay hut in Ivory Coast to the lofty heights of the World Trade Center, where he was a pastry chef at Windows on the World.
http://www.voicesofseptem(...)idcontent=1323617590
Wat mij opviel is dat de moeder van Ingeborg op een gegeven moment zei dat haar vader er niet over kan praten en dat soort dingen, terwijl hij er gewoon naast stond. Ik had eerder in het filmpje en het filmpje met Max Westerman juist niet de indruk dat deze man er veel moeite mee heeft om er over te praten. In tegendeel zelfs.quote:Op maandag 14 maart 2011 13:06 schreef Culto het volgende:
Gisteravond op Nederland 1: het KRO-programma "De Reunie" over de klas van Ingeborg Lariby op de Breitner HAVO!
http://reunie.kro.nl/seizoenen/13/afleveringen/13-03-2011/
Het gedeelte over Ingeborg begint vanaf 34.37
Hier alvast enkele van de getoonde foto's uit die uitzending:
[ afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ afbeelding ]
Opvallend is dat haar ouders in Malaga nu wèl met een mogelijke verklaring komen over hoe de 4 in 2003 opgestuurde creditcards de instorting van WTC2 overleefd kunnen hebben;
In hun interview met Max Westerman voor RTL-Boulevard in 2006 werd daar met geen woord over gerept:
http://www.rtl.nl/compone(...)geborg.avi_plain.xml
In deze post op FOK is daar ook al op gewezen:
9/11 #38 Waar Usama nogsteeds Hide and Seek speelt
Hoe kunnen deze 4 creditcards (waaronder haar bankpas) gevonden zijn zonder haar portemonnaie of ander kledingstuk erbij?
[ link | afbeelding ]
In het interview in "De Reunie" verklaren de ouders dit als volgt:
"ze hebben waarschijnlijk ergens los in een la op haar kantoor gezeten, die la is vervolgens naar beneden gekomen en later gevonden met de credticards erin."
Echter, hoeveel mensen die dagelijks naar hun werk op hun kantoor gaan zullen hun creditcards (met daarbij een belangrijke bankpas) ergens los in een la op hun kantoor opbergen?!
Dat is zeer onwaarschijnlijk: 99,99% houdt zijn/haar creditcards en bankpassen gewoon bij zich in hun portemonnaie, met die dan weer in hun jas of ander kledingstuk...
Het blijft een vreemd verhaal met die 4 gevonden creditcards,maar ja:
Hardstikke goed dat er aandacht is voor Ingeborg Lariby in de media!
Het is dit jaar 10 jaar geleden, dus het zou kunnen dat het hier niet bij blijft...
Absoluut mee eens!quote:Op maandag 14 maart 2011 13:09 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Wat mij opviel is dat de moeder van Ingeborg op een gegeven moment zei dat haar vader er niet over kan praten en dat soort dingen, terwijl hij er gewoon naast stond. Ik had eerder in het filmpje en het filmpje met Max Westerman juist niet de indruk dat deze man er veel moeite mee heeft om er over te praten. In tegendeel zelfs.
Ik kreeg een beetje de indruk dat ze dat zei om hem zijn mond te snoeren zodat ze wellicht voorkomt dat hij iets "doms" zou zeggen. Wellicht is de man een flapuit... Snap je wat ik bedoel?
Wat me ook op viel: 1 van die creditcards was duidelijk beschadigd. De rest niet, voor zover ik heb kunnen zien. Vrij apart. En nee, ik leg mijn bankpassen niet in een la... Mijn collega's trouwens ook niet. Vrouwen hebben meestal een handtas waarin een portemonnee inclusief bankpassen is terug te vinden.. LOL. Maar goed, dit bewijst op zich niets.
Wat ik inmiddels wel bewezen vindt... Ingeborg is geen vicsim. Ze heeft echt bestaan, dan wel ze bestaat nog steeds maar dan wellicht met een andere identiteit.
Ik denk dat er wel meer sleutelfiguren zoals Ingeborg een rol hebben in het hele verhaal. Puur als een soort van backstopping mechanisme. Het risico tot ontdekken zou gewoonweg te groot zijn als alle victims simulaties zouden zijn.quote:Op maandag 14 maart 2011 13:31 schreef Culto het volgende:
[..]
Absoluut mee eens!
Die 4 creditcards zijn een soort metafoor, een 'bevestiging' van haar aanwezigheid daar.
Het verhaal hoeft niet te kloppen; het is beter als er verwarring en discussie over ontstaat..
Oke dus: Ingeborg bestaat echt. Prima. Dan beginnen nu pas ècht de problemen met de officiele
versie van het 9/11-verhaal van Regus WTC2 93e etage..
Die andere 4 "slachtoffers" van Regus zijn wèl sims, waaronder de inmiddels bekende Vanessa Lang Langer.
Probleem is ook de welbekende morphs die er van haar pasfoto uit 2001 gemaakt zijn.
Je zit met de rol van Andrew Wilson, Ingeborgs ex, die dan weer net toevallig op 9-11 een afspraak met haar blijkt te hebben waar je nooit meer wat over leest
De foto met de gephotoshopte hand in 2008 geupload op legacy.
enz. enz.
Ingeborg heeft bij al die 9-11/gerelateerde fraude overal met haar neus bovenop gestaan, dat kan toch niet anders..
En nog wat over de uitzending van gisteren, op 45.06 wordt de Herzankhani/video getoond.
Op FOK en andere forums is al tijden geleden aangetoond dat die hele video zo fake is als maar kan! Dus je zit met zn allen in die klas naar een 100% fake video te kijken...
En zo kom je weer uit bij het klassieke Psy-Op principe: "The Big Lie in Plain Sight."quote:Op maandag 14 maart 2011 14:32 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik denk dat er wel meer sleutelfiguren zoals Ingeborg een rol hebben in het hele verhaal. Puur als een soort van backstopping mechanisme. Het risico tot ontdekken zou gewoonweg te groot zijn als alle victims simulaties zouden zijn.
Je moet een aantal personen hebben die men op de voorgrond neer kan zetten en waarvan men een overtuigend verhaal kan presenteren. Hoe moeilijk wil je het jezelf maken als je dat met sims wilt bereiken? Makkelijker is het om daarvoor personen in te zetten die echt (hebben) bestaan. Ik denk dat, als er überhaupt al mensen zijn die kritisch onderzoek naar de slachtoffers zouden doen, deze zich als eerste op deze sleutelfiguren in de media zullen storten. IMHO wordt het een stuk interessanter om het bestaan van de "onbekende" victims nu eens wat nader te onderzoeken.
Vanessa Lang Langer zou zelfs ook nog wel echt bestaan kunnen hebben, hoewel ik daar grote twijfels bij heb. Het verhaal omtrent haar tragische dood is echter te absurd voor woorden en imho grote onzin. Bovendien had haar moeder had jaren geen contact meer met Vanessa, voor zover ik weet.... en dat komt natuurlijk erg mooi uit i.v.m. eventuele kennissen van Donna Marsh O'Connor die haar nooit met een dochter hebben gezien en dus kritische vragen zouden kunnen stellen.
En ja die Herzarkhani video.. sja... denk dan ook niet dat Rob Kamphuys een flauw idee heeft van wat er gaande is. Vergeet niet dat bij 99,9% van de mensen het niet eens in hun hoofd op komt dat dit allemaal weleens compleet fake zou kunnen zijn.
Oke...Heb je zelf ook "De Reunie" gezien?quote:
het eniste wat is overgebleven is papier, stof en wat staal. geen cc's of passports!quote:Op maandag 14 maart 2011 13:06 schreef Culto het volgende:
Opvallend is dat haar ouders in Malaga nu wèl met een mogelijke verklaring komen over hoe de 4 in 2003 opgestuurde creditcards de instorting van WTC2 overleefd kunnen hebben;
In hun interview met Max Westerman voor RTL-Boulevard in 2006 werd daar met geen woord over gerept:
http://www.rtl.nl/compone(...)geborg.avi_plain.xml
In deze post op FOK is daar ook al op gewezen:
9/11 #38 Waar Usama nogsteeds Hide and Seek speelt
Hoe kunnen deze 4 creditcards (waaronder haar bankpas) gevonden zijn zonder haar portemonnaie of ander kledingstuk erbij?
In het interview in "De Reunie" verklaren de ouders dit als volgt:
"ze hebben waarschijnlijk ergens los in een la op haar kantoor gezeten, die la is vervolgens naar beneden gekomen en later gevonden met de credticards erin."
Echter, hoeveel mensen die dagelijks naar hun werk op hun kantoor gaan zullen hun creditcards (met daarbij een belangrijke bankpas) ergens los in een la op hun kantoor opbergen?!
Dat is zeer onwaarschijnlijk: 99,99% houdt zijn/haar creditcards en bankpassen gewoon bij zich in hun portemonnaie, met die dan weer in hun jas of ander kledingstuk...
Het blijft een vreemd verhaal met die 4 gevonden creditcards,maar ja:
Hardstikke goed dat er aandacht is voor Ingeborg Lariby in de media!
Het is dit jaar 10 jaar geleden, dus het zou kunnen dat het hier niet bij blijft...
Omdat de torens zo goed als leeg stondenquote:Op maandag 14 maart 2011 23:20 schreef THEFXR het volgende:
[..]
het eniste wat is overgebleven is papier, stof en wat staal. geen cc's of passports!
quote:Op maandag 14 maart 2011 15:30 schreef Culto het volgende:
[..]
En zo kom je weer uit bij het klassieke Psy-Op principe: "The Big Lie in Plain Sight."
De mensen recht voor hun ogen (of ooggetuigen, filmers (Zapruder bv!) een leugen voorschotelen die zò idioot absurd groot is, dat geen mens het in z'n hoofd zal gaan halen dat het wel eens een leugen zou kunnen zijn!
Degenen die het wel menen te doorzien, vang je op met Controlled Opposition, oftewel in goed Nederlands: 'protective truth-layers'.
Klassiek voorbeeld: de Herzankhani-video.
Je wordt als argeloze tv-kijker geacht te geloven dat er recht voor zijn kamera een vliegtuig het wtc invliegt. (Ook als je bij elkaar op de bank thuis of in een schoollokaal zit), terwijl nadere analyse al jaren geleden inmiddels geleerd heeft dat het een ingescand Computer Generated Image is van 'een vliegtuig'..
En als je die stap niet doorziet, dan blijf je in de verkeerde veronderstellingen hangen.
Wat betreft de 'sleutelfiguren' van de 9/11-slachtoffers,
in het geval van Ingeborg Lariby / Regus werkt dit volledig contra-produktief!
Namelijk: hoe meer er gesimuleerd is aan juist deze 'slachtoffers', hoe moeilijker het gaat worden om het verhaal: "Ingeborg Lariby , Regus-slachtoffer 9/11" te verantwoorden,
juist omdat ze een echt bestaand persoon is!
Ter vergelijking hier wat analyses van de 4 andere Regus- 'victims':
http://img580.imageshack.us/i/in28.jpg/
http://img39.imageshack.us/i/in29.jpg/
http://img217.imageshack.us/i/in30.jpg/
http://img851.imageshack.us/i/in31.jpg/
[EDIT: sorry, de links werken niet..]
Met een ander Amerikaans sleutel-figuur onder de 9/11-slachtoffers, namelijk Barabara Olson,
heb je deze problemen niet. Immers, haar verhaal is dat zij een passagier was van AA77.
Je kunt haar dus niet relateren aan kollegaatjes of vrienden/buren enz. die ook slachtoffer van 9/11 zouden zijn.
Bij Ingeborg doe je dat automatisch wèl, omdat er volgens het officiele verhaal nog 4 Regus-medewerksters tot de
9/11-slachtoffers behoren.
Sterker nog: ze was de manager van dat Regus Center op de 93e etage, dus alles wat ruikt naar fakery wat betreft Regus op 9/11 slaat terug op haar..
Regus zat volgens de spread sheet waarvan in de TS een linkje is terug te vinden, inderdaad in WTC2 op de 93ste. Volgens diezelfde sheet was daar op 11 september 2001 geen ander bedrijf gevestigd.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:57 schreef polderturk het volgende:
Dus ze werkten maar met 4 personen op de 93e etage? Een etage van 50 bij 50 meter? Oftewel 2500 m2? Best wel bizar eigenlijk. Een gigantische verspilling van ruimte als dat inderdaad zo is.
[..]
Hele goede opmerking, dat is precies waar het om draait bij het Regus Business Center in WTC2.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:57 schreef polderturk het volgende:
Dus ze werkten maar met 4 personen op de 93e etage? Een etage van 50 bij 50 meter? Oftewel 2500 m2? Best wel bizar eigenlijk. Een gigantische verspilling van ruimte als dat inderdaad zo is.
[..]
http://stagewww.regus.co.(...)nd_accounts_2001.pdfquote:Ninety of our clients also perished on the
93rd floor of the South Tower
Ik kijk uit naar je post.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:10 schreef Culto het volgende:
[..]
Hele goede opmerking, dat is precies waar het om draait bij het Regus Business Center in WTC2.
Exact over dit onderwerp ga ik deze week posten op letsroll
Ik ben zelf niet zo kapot van dit soort filmpjes of foto's waarop wordt getekend om iets aan te tonen. Ik ben meer van de feiten, zoals het smeltende staal (vanaf 2200 Fahrenheit), terwijl kerosine maar tot 1600 Fahrenheit gaat. Of is dit inmiddels onderuit gehaald?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:21 schreef J0kkebr0k het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk ook naar de verschillen in de rook.
De beelden die door septemberclues worden gebruikt zijn gewoon in de online media archieven op te zoeken en te controleren.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:32 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik ben zelf niet zo kapot van dit soort filmpjes of foto's waarop wordt getekend om iets aan te tonen. Ik ben meer van de feiten, zoals het smeltende staal (vanaf 2200 Fahrenheit), terwijl kerosine maar tot 1600 Fahrenheit gaat. Of is dit inmiddels onderuit gehaald?
Ik vind beeldmateriaal zo onbetrouwbaar als de pest, van zowel de kant van de overheid/media/etc, als van de kant van de conspiracy-bedenkers.
Ik mag aan nemen dat jij Zeitgeist hebt gezien? En dan niet alleen deel 1, maar ook deel 2.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:38 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
De beelden die door septemberclues worden gebruikt zijn gewoon in de online media archieven op te zoeken en te controleren.
Maar ik ben het met je eens. Je moet voorzichtig zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |