Iets anders mag ook. Doe eens een gooi.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:15 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Vanwaar de aanname dat het iets van het vliegtuig moet zijn?
Neuh joh... dat is gewoon stoom van de stadsverwarming. Dat zie je wel vaker in steden in de VS.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:17 schreef DarthHouse het volgende:
[..]
Drs Adrieanus Antonius Tuinhek.....http://letsrollforums.com(...)?p=198760#post198760
Achja, laten we eens verder speculeren dan. Wat dacht je van:quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:21 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Iets anders mag ook. Doe eens een gooi.
Dat is wel vet ja als dat stuk gaatquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:25 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Neuh joh... dat is gewoon stoom van de stadsverwarming. Dat zie je wel vaker in steden in de VS.
nee hoor, alleen lijkt het mij dat je hier bent om te discussiëren over de discussie.quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:25 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Soms zijn de simpelste vragen juist het vervelendst heVeel succes ermee. Laat maar weten als je er uit bent.
In je tuin van 11 bij 5quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:59 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dat is wel vet ja als dat stuk gaatSoort Yellowstone Park in je achtertuin.
Tsjaquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:55 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nee hoor, alleen lijkt het mij dat je hier bent om te discussiëren over de discussie.
"waarom" vragen zijn ook geen gewone vragen,maar verantwoordelijkheids vragen en niemand heeft hier zin om verantwoording aan jou af te leggen, net zo min dat jij er andersom van houdt. Het komt soms over als undercover trollen
Bla Bla Blaquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:19 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Tsjaje maakte ook wel een erg domme opmerking he. Dan vraag ik waarom je dat denkt, kijken of je dat zelf ook door kan krijgen. Beetje een poging doen je aan het denken te zetten enzo.
Hij is dan ook een astroturferpioneerquote:Op donderdag 3 maart 2011 03:47 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Bla Bla Bla
Je praat wel, maar je zegt niets. Al jaren.
Misschien moet je dan eens beter lezen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 03:47 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Bla Bla Bla
Een wat?quote:Op donderdag 3 maart 2011 08:11 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Hij is dan ook een astroturferpioneer
x2, uit zijn antwoorden kan je ook opmaken dat hij ook niks af weet van 9/11!quote:Op donderdag 3 maart 2011 03:47 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Bla Bla Bla
Aha... uit mijn posts over natuurkundige dingen kan je afleiden dat ik niets van 9/11 weet? Das erg logisch ja.quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:25 schreef THEFXR het volgende:
[..]
x2, uit zijn antwoorden kan je ook opmaken dat hij ook niks af weet van 9/11!
Je hebt vast wel opgezocht wat dat is ?quote:
Nee, eigenlijk nog niet.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:55 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Je hebt vast wel opgezocht wat dat is ?
hier een artikel over wat astroturfing is.quote:
En hoe kom je er bij dat ik dat doe?quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:01 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
hier een artikel over wat astroturfing is.
Ergens is het nogal vreemd dat juist jij, die werkelijk alles wat in BNW wordt aangekaart de prullenbak in verwijst, een postgeschiedenis heeft die alleen maar naar topics in BNW verwijst. In die zin snap ik wel waarom ze jou hiervan verdenken.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:03 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
En hoe kom je er bij dat ik dat doe?
Nee niet bepaaldquote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:19 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ergens is het nogal vreemd dat juist jij, die werkelijk alles wat in BNW wordt aangekaart de prullenbak in verwijst, een postgeschiedenis heeft die alleen maar naar topics in BNW verwijst. In die zin snap ik wel waarom ze jou hiervan verdenken.
-edit-
Leedvermaak = troll. Dat is dan ook meteen een duidelijk verhaal (al was dat voor 99,9% van de mensen hier natuurlijk al zo)quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:29 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Nee niet bepaaldIk kan m'n leven eigenlijk best wel succesvol noemen.
Dit forum is vooral erg mooi leedvermaak. Blijkbaar denken sommige mensen hier dat ik een hele horde virtuele medestanders aanstuur? Dan vind ik dat die persoon iets te paranoide is.
Waarom zou ik me bij jou moeten verantwoorden? Zoals ik al schreef, kheb een erg succesvol leven. En m'n vriendin kan idd verdomd goed dansen. Jaloers?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:37 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Leedvermaak = troll. Dat is dan ook meteen een duidelijk verhaal (al was dat voor 99,9% van de mensen hier natuurlijk al zo)
Ik vraag me dan ook weleens af of je niks beters te doen hebt. -edit-
Je verwacht hetzelfde van anderen hier. En nee kereltje, ik ben niet jaloers op jouquote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:49 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Waarom zou ik me bij jou moeten verantwoorden? Zoals ik al schreef, kheb een erg succesvol leven. En m'n vriendin kan idd verdomd goed dansen. Jaloers?
Prima dan. Ik werk alleen niet in het Radboud ziekenhuisquote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:59 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Je verwacht hetzelfde van anderen hier. En nee kereltje, ik ben niet jaloers op jou
Ik heb jou namelijk al lang in levende lijve gezien en zelfs de hand geschud in het Radboud. Ik kom namelijk ook weleens in diverse ziekenhuizen door heel het land.
Dat zeg ik ook niet. De universiteit heeft zo zijn raakvlakken.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:00 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Prima dan. Ik werk alleen niet in het Radboud ziekenhuis
Je impliceerde hetquote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:05 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet. De universiteit heeft zo zijn raakvlakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |