Hopppaaaaa http://letsrollforums.com/proof-basement-bomb-t24650.html?t=24650quote:Op maandag 28 februari 2011 16:17 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Zo dan?
[ afbeelding ]
Overigens zie je op de een of andere manier duidelijk aan de voorgrond dat de achtergrond "er niet bijhoort". Dit is iets dat ik bij zeer veel 911 pics en filmpjes constateer. Echter zonder gekloonde rook of andere zaken is het moeilijk te bewijzen dat er mee gerommeld is.
nice find!quote:Op maandag 28 februari 2011 22:48 schreef DarthHouse het volgende:
[..]
Hopppaaaaa http://letsrollforums.com/proof-basement-bomb-t24650.html?t=24650
quote:Op maandag 28 februari 2011 22:48 schreef DarthHouse het volgende:
[..]
Hopppaaaaa http://letsrollforums.com/proof-basement-bomb-t24650.html?t=24650
@ THEFXRquote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:01 schreef DarthHouse het volgende:
[..]
@ THEFXR
@ Jok
Dank u beide....![]()
Het is een "real genuine 100% crater" en die was er al voordat er wat gevallen was.
En er waren er wellicht meer, who knows!?![]()
vliegtuig iig niet, heb nog nooit gehoord dat aluminium kraters maakt!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:55 schreef polderturk het volgende:
Het is toch mogelijk dat er een stukje van het vliegtuig of het gebouw vlak na de inslag er op gevallen is?
[..]
Waarom zou dat niet kunnen dan?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:41 schreef THEFXR het volgende:
[..]
vliegtuig iig niet, heb nog nooit gehoord dat aluminium kraters maakt!
Ja dus? Heeft het daarom opeens geen kinetische energie meer?quote:
leg dan dat eens uit, kinetische energie naar beneden toegericht, terwijl het nepvliegtuig horizontaal kwam aanvliegen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:46 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ja dus? Heeft het daarom opeens geen kinetische energie meer?
Ik zal het maar verder negeren dat je erg aan het overdrijven bent.
Dat heet nou zwaartekracht. Wel eens van gehoord misschien?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:49 schreef THEFXR het volgende:
[..]
leg dan dat eens uit, kinetische energie naar beneden toegericht, terwijl het nepvliegtuig horizontaal kwam aanvliegen.
op 10 meter van de tower, terwijl een wiel 300 meter verder lag! maarre... vertel eens hoeveel weet je eigenlijk van 9/11?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:51 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dat heet nou zwaartekracht. Wel eens van gehoord misschien?
Ja? Waarom zou 10 mtr van de toren niet kunnen?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:53 schreef THEFXR het volgende:
[..]
op 10 meter van de tower, terwijl een wiel 300 meter verder lag! maarre... vertel eens hoeveel weet je eigenlijk van 9/11?
waarom zou het geen micro-nuke in de kelder kunnen zijn die de krater veroorzaakt heeft?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:03 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ja? Waarom zou 10 mtr van de toren niet kunnen?
Omdat andere tekenen van een dergelijk ding ontbreken.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:07 schreef THEFXR het volgende:
[..]
waarom zou het geen micro-nuke in de kelder kunnen zijn die de krater veroorzaakt heeft?
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:03 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ja? Waarom zou 10 mtr van de toren niet kunnen?
laat me raden, je 2de voornaam is"waarom"quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:03 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Omdat andere tekenen van een dergelijk ding ontbreken.
Waarom beantwoord je mijn vraag niet?
Soms zijn de simpelste vragen juist het vervelendst hequote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:53 schreef THEFXR het volgende:
[..]
laat me raden, je 2de voornaam is"waarom"
Geen idee wat genoeg is. Paar ton ofzo? Ligt er ook aan hoe sterk dat oppervlak was waar het op viel, wat voorn ruimte er onder zat etc. Mij lijkt het iig een verklaring die prima mogelijk is. Groot zwaar object + zwaartekracht = krater. Dat iets van aluminium geen krater achter kan laten is natuurlijk gewoon onzin. Daar reageerde ik in eerste instantie op. De opgebouwde kinetische energie moet ergens heen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:09 schreef polderturk het volgende:
Up - Uk = 0
m*g*h = 1/2*m*v^2
g*h = 1/2*v^2
v = sqrt(2gh)
v = 90 m/s = 324 km/uur als er geen luchtweerstand is. Ik ben uitgegaan van een hoogte van meer dan 400 meter. De gravitatieversnelling bedraagt 9.8 m/s^2. Stel het is een voorwerp van 2000 kg. Zo zwaar als een Mercedes. Is dat genoeg? We hebben een straaljager zien verpulveren bij het inslaan op een muur. Een vliegtuig dat met 800 km/uur ging verpulverde toen het het pentagon raakte. Vreemd.
Maar wat zou dan volgens jou aan een vliegtuig groot genoeg en zwaar genoeg zijn om een krater van dergelijke omvang te slaan? En heb je het ook zien vallen op de beelden? Zo ja, dan mag je het me aanwijzen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:29 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Geen idee wat genoeg is. Paar ton ofzo? Ligt er ook aan hoe sterk dat oppervlak was waar het op viel, wat voorn ruimte er onder zat etc. Mij lijkt het iig een verklaring die prima mogelijk is. Groot zwaar object + zwaartekracht = krater. Dat iets van aluminium geen krater achter kan laten is natuurlijk gewoon onzin. Daar reageerde ik in eerste instantie op. De opgebouwde kinetische energie moet ergens heen.
Vanwaar de aanname dat het iets van het vliegtuig moet zijn?quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:01 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Maar wat zou dan volgens jou aan een vliegtuig groot genoeg en zwaar genoeg zijn om een krater van dergelijke omvang te slaan? En heb je het ook zien vallen op de beelden? Zo ja, dan mag je het me aanwijzen.
Drs Adrieanus Antonius Tuinhek.....http://letsrollforums.com(...)?p=198760#post198760quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:15 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Vanwaar de aanname dat het iets van het vliegtuig moet zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |