Ach, dat is een slechte poging van de establishment om elke vorm van soevereine benadering van het feit dat 9/11 door de CIA en de Mossad en de rest van de Westerse geheime diensten is geflikt te onderdrukken.quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:56 schreef galtfactory het volgende:
Wat moet ik nu opmaken uit al deze informatie? Dat wij bedrogen worden? Niets nieuws lijkt mij.
Goed dat je er weer bent. We wilden net de FBI en de CIA inschakelen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:05 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Erg druk met de kantoorslaaf uithangen... en 's avonds even niet zoveel behoefte aan FOK.
I'm not leaving, unless you give me a ban honeyquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Goed dat je er weer bent. We wilden net de FBI en de CIA inschakelen.
9/11 zonder J0kkebr0k ...kan niet
Nu vraag je je natuurlijk af wat dit in vredesnaam met 9/11 te maken heeft? In feite natuurlijk niets, maar gezien het feit dat vele MI5 documenten vele jaren lang geheim zijn gebleven, moeten we niet naïef zijn en naar de geschiedenis kijken om te zien hoe men momenteel misschien wel te werk gaat. De (technische) mogelijkheden zijn vele malen groter geworden. Men hoeft nu niet eens meer met echte lijken te gaan hannesen. Digitaal is het allemaal prima te regelen.quote:Operatie Mincemeat
Operatie Mincemeat was een geallieerd misleidingsplan tijdens de Tweede Wereldoorlog. Het doel was het Duitse opperbevel van desinformatie te voorzien en hen te doen geloven dat er een invasie zou plaats vinden op Sardinië, en niet Sicilië, de eigenlijke plaats van de invasie. Dit was nodig omdat het volgens Winston Churchill overduidelijk was dat dit eiland strategisch te belangrijk was, en de voorbereidingen op de Landing op Sicilië al in volle gang waren (codenaam: Operation Husky).
Het plan werd één van de meest succesvolle, én tevens meest gewaagde, misleidingen tijdens Wereldoorlog II.
Voor de uitvoering wist men de hand te leggen op het lichaam van een vereenzaamde man, genaamd Glyndwr Michael, die gestorven was aan een longontsteking. Deze kreeg een nieuwe identiteit aangemeten, namelijk die van een Brits officier, genaamd William Martin. Aangezien weinig mensen de man kenden zou de valse identiteit ook niet snel ontdekt worden. Het gekoelde lichaam werd met een onderzeeër vervoerd naar een plek voor de Spaanse kust en daar in het water gelaten.
Aan het lichaam hadden ze een ijzeren koffertje gehangen met daarin plannen voor een invasie in Griekenland, gedicteerd, getypt en ondertekend door de Britse legertop. Op het lichaam van William Martin was een portefeuille achtergelaten met allerlei 'wallet litter' of portefeuille-afval, met onder meer gebruikte buskaartjes. Om de identiteit van William Martin geloofwaardig te maken, kreeg hij ook een een brief en foto van zijn 'liefje'. De Britten staken veel moeite in het geloofwaardig maken van de identiteit van William Martin. Zo werd het uniform en de laarzen van William Martin dagelijks gedragen om de normale slijtage van het uniform te verkrijgen. Om het geheel nog geloofwaardiger te maken werd hij ook opgenomen in de overlijdensberichten van The Times.
Omdat het zo'n gewaagd plan was en de Duitsers er mogelijk niet in zouden trappen moest elk detail zo goed mogelijk uitgewerkt worden. Één van de discussiepunten was hoe ze het koffertje aan het lichaam zouden bevestigen. Een handboei leek de meest veilige methode maar de Duitsers zouden waarschijnlijk niet geloven dat een piloot de koffer tijdens een hele vliegreis aan zijn pols zou houden. De koffer kon ook in de hand geplaatst worden en door de rigor mortis blijven zitten maar de kans dat de koffer toch los zou komen en afdrijven was te groot. Daarom werd de koffer aan de riem van de regenjas van man gehangen.
Het lichaam spoelde aan in Punta Umbría. Toen het lichaam werd gevonden lekte het nieuws al snel uit. De Britse ambassade eiste de koffer op wat de Duitsers deed geloven dat het om belangrijke documenten ging. Na veel politiek getouwtrek kregen de Britten de koffer terug. Een paar documenten waren met kleine haartjes verzegeld geweest. Hierdoor konden de Britten achterhalen dat ze wel degelijk ingekeken waren, mogelijk door Duitse spionnen die steekpenningen hadden betaald of door de Spanjaarden die destijds min of meer een bondgenoot van de Duitsers waren.
De val was dichtgeklapt en de Duitsers hadden de informatie voor betrouwbaar aangenomen. In de periode daarna verplaatsten ze een deel van hun troepen die op Sicilië gelegerd waren over naar Griekenland waardoor de echte invasie een stuk soepeler verliep.
Bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Operatie_Mincemeat
Er is inderdaad te veel gebeurd, op, voor en na 9/11, zaken die gerust kunen worden bestempeld als 'dubieus'.quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:43 schreef Salvad0R het volgende:
Lukt ze niet. Geesten zijn allang uit de fles. Hoe meer desinformatie wordt gespuid door huidige machtsstructuur, hoe duidelijker het voor iedereen wordt. Comon man, je noemt jezelf "Darthhouse" en vervolgens ga je onze overheden verdedigen..
Zoals ik het zie...wil iedereen DE SMOKING GUN/PRIMEUR of SCOOP en hebben ze allemaal een eigen mening.quote:For the record, hardly any modern-day no-planer believes holograms were used. In fact, hardly any no-planer believed holograms even back in the day. Only a couple did. This alleged truther "achimspok" knows this all very well, so for him to say "holograms can't do this," he's being very disingenuous to everybody. He's what I call a "10% truther," they call themselves a truther, but seems to spend 90%< of their time trying to debunk other truthers and not the official story. I mean, has he even tried to debunk the official story?!
As to the building sway, a lot of no-planers hold that a missile hit instead. Plus, I'd be interested to see if many of the other many crash video show this building sway. The video he shows is allegedly from Scott Myers, a professional in video graphics and 3D animation.
Notice how blue the color of the sky is in his video compared to others. Also notice he aims the camera at the middle of the two towers as if he's expecting something to happen to the south tower.
quote:Op zondag 20 februari 2011 00:49 schreef J0kkebr0k het volgende:
Maar weer eens een update:
[ afbeelding ]
Memorial pagina van het "slachtoffer": http://www.legacy.com/gue(...)-milewski&pid=126367
Dit is wat ik met google heb gevonden:quote:Op zondag 20 februari 2011 00:49 schreef J0kkebr0k het volgende:
[ afbeelding ]
Memorial pagina van het "slachtoffer": http://www.legacy.com/gue(...)-milewski&pid=126367
Klopt, zie ook: Propaganda en deceptie in de massamediaquote:Op maandag 28 februari 2011 00:54 schreef polderturk het volgende:
Laatst was er het nieuws dat de VS prove bedrijven betaalt voor het aanmaken van fictieve persoonlijkheden die op YouTube allerlei theorien moeten debunken.
quote:Op maandag 28 februari 2011 09:41 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Klopt, zie ook: Propaganda en deceptie in de massamedia
Maar dat was voor mij al aannemelijk gezien de plannen die in Operation Northwoods stonden beschreven.quote:Op maandag 28 februari 2011 10:17 schreef polderturk het volgende:
Dit maakt het vicsims verhaal dan toch wat aannemelijker. In beide gevallen gaat het om het aanmaken van fake identities.
[..]
De onderste is iig fotosoepquote:Op maandag 28 februari 2011 10:25 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Maar dat was voor mij al aannemelijk gezien de plannen die in Operation Northwoods stonden beschreven.
De plaatjes doen het af en toe niet. Gisteren stonden ze er wel. Lijkt wel of dat alleen met imageshack is.
Hier de linkjes:
http://img607.imageshack.us/img607/1323/yeah.gif
http://img21.imageshack.us/img21/4493/wtc2om9sq7.jpg
Het zijn niet dezelfde mensen hoor.. links en rechst zijn verschillende personen, ook al zou zijn haargrens omhoog geschoven zijn, het oor en de neus komen niet overeen, beide wel een oostblok uiterlijk inderdaad.quote:Op zondag 20 februari 2011 00:49 schreef J0kkebr0k het volgende:
[ afbeelding ]
Die gif laat zien dat de rook op de foto op diverse plekken gecloned is. Tevens die struiken onderaan...quote:Op maandag 28 februari 2011 14:45 schreef DarthHouse het volgende:
[..]
De onderste is iig fotosoep![]()
Ik kan de gif niet zien, heeft die wat met 'img21' te maken?
Nee, maar dat zeg ik ook niet.quote:Op maandag 28 februari 2011 15:02 schreef Bastard het volgende:
[..]
Het zijn niet dezelfde mensen hoor.. links en rechst zijn verschillende personen, ook al zou zijn haargrens omhoog geschoven zijn, het oor en de neus komen niet overeen, beide wel een oostblok uiterlijk inderdaad.
Behalve de vele overeenkomsten is er is één detail hetzelfdequote:Op maandag 28 februari 2011 15:02 schreef Bastard het volgende:
[..]
Het zijn niet dezelfde mensen hoor.. links en rechst zijn verschillende personen, ook al zou zijn haargrens omhoog geschoven zijn, het oor en de neus komen niet overeen, beide wel een oostblok uiterlijk inderdaad.
Ik hoef die smilies niet te zien ....zelfs een ongetraind oog ziet het verschil!quote:Op maandag 28 februari 2011 15:17 schreef J0kkebr0k het volgende:
Apart dat die gif het trouwens is verwijderd. Dit krijg ik in IE.
Het is dan ook voor de blinden hierquote:Op maandag 28 februari 2011 15:27 schreef DarthHouse het volgende:
[..]
Ik hoef die smilies niet te zien ....zelfs een ongetraind oog ziet het verschil!
Hebben ze hem alweer verwijderd? Kun je het niet op een andere provider proberen?quote:Op maandag 28 februari 2011 15:17 schreef J0kkebr0k het volgende:
Apart dat die gif het trouwens is verwijderd. Dit krijg ik in IE.
[ afbeelding ]
Ik snap de violation niet echt, maar goed....
Dit is hem:
[ afbeelding ]
Als ze hem zo niet weer verwijderen.
Zo dan?quote:Op maandag 28 februari 2011 16:12 schreef polderturk het volgende:
[..]
Hebben ze hem alweer verwijderd? Kun je het niet op een andere provider proberen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |