neem de tijd, het topic loopt niet weg (en ik ook niet)quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:40 schreef truepositive het volgende:
Ik ga zo even graven, ben met een aantal dingen tegelijk bezig.
quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:21 schreef Lavenderr het volgende:
Blijf toch met de vraag zitten: en de ouders van Ingeborg dan? Die liegen toch niet over de dood van hun dochter?
Het is de bedoeling dat wij weinig van het bestaan van de rothschild's en de rockefeller's wetenquote:Op donderdag 24 maart 2011 18:19 schreef DuTank het volgende:
Even een klein vraagje, misschien niet het goede topic hoor. Maar waar zijn bijvoorbeeld Rothschild en Rockefeller in de Forbes-lijst van rijkste mensen ter wereld?
dus dat soort dingen hebben ze ook in hun zakquote:Op donderdag 24 maart 2011 18:44 schreef AwesomeSauce het volgende:
[..]
Het is de bedoeling dat wij weinig van het bestaan van de rothschild's en de rockefeller's weten
daar kan ik wel een antwoord op bedenken hoor:quote:
nee, ik doelde meer op Forbes, maar dat is natuurlijk ook weer een tak van de mediaquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:04 schreef truepositive het volgende:
Media?
Zekers te weten. Misschien wel de belangrijkste tak van sport in het hele verhaal.
quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:13 schreef THEFXR het volgende:
even wat nieuws uit Japan:
Neutron beam observed 13 times at crippled Fukushima nuke plant
TOKYO, March 23, Kyodo
Tokyo Electric Power Co. said Wednesday it has observed a neutron beam, a kind of radioactive ray, 13 times on the premises of the Fukushima Daiichi nuclear plant after it was crippled by the massive March 11 quake-tsunami disaster.
TEPCO, the operator of the nuclear plant, said the neutron beam measured about 1.5 kilometers southwest of the plant's No. 1 and 2 reactors over three days from March 13 and is equivalent to 0.01 to 0.02 microsieverts per hour and that this is not a dangerous level.
The utility firm said it will measure uranium and plutonium, which could emit a neutron beam, as well.
In the 1999 criticality accident at a nuclear fuel processing plant run by JCO Co. in Tokaimura, Ibaraki Prefecture, uranium broke apart continually in nuclear fission, causing a massive amount of neutron beams.
In the latest case at the Fukushima Daiichi nuclear plant, such a criticality accident has yet to happen.
But the measured neutron beam may be evidence that uranium and plutonium leaked from the plant's nuclear reactors and spent nuclear fuels have discharged a small amount of neutron beams through nuclear fission.
==Kyodo
---------------------------------------------------------------------------------------------
neutronen stralen?
wat heeft dit met 9/11 te maken vraag je je af, nou wel hierom
[ afbeelding ]
Deze stralen moesten dus de neutronen stralen op ground zero verbergen
een klassieke cover up
ik ben geen rocket scientist, dus zou iemand het in normaal nederlands kunnen vertalenquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:13 schreef THEFXR het volgende:
even wat nieuws uit Japan:
Neutron beam observed 13 times at crippled Fukushima nuke plant
TOKYO, March 23, Kyodo
Tokyo Electric Power Co. said Wednesday it has observed a neutron beam, a kind of radioactive ray, 13 times on the premises of the Fukushima Daiichi nuclear plant after it was crippled by the massive March 11 quake-tsunami disaster.
TEPCO, the operator of the nuclear plant, said the neutron beam measured about 1.5 kilometers southwest of the plant's No. 1 and 2 reactors over three days from March 13 and is equivalent to 0.01 to 0.02 microsieverts per hour and that this is not a dangerous level.
The utility firm said it will measure uranium and plutonium, which could emit a neutron beam, as well.
In the 1999 criticality accident at a nuclear fuel processing plant run by JCO Co. in Tokaimura, Ibaraki Prefecture, uranium broke apart continually in nuclear fission, causing a massive amount of neutron beams.
In the latest case at the Fukushima Daiichi nuclear plant, such a criticality accident has yet to happen.
But the measured neutron beam may be evidence that uranium and plutonium leaked from the plant's nuclear reactors and spent nuclear fuels have discharged a small amount of neutron beams through nuclear fission.
==Kyodo
---------------------------------------------------------------------------------------------
neutronen stralen?
wat heeft dit met 9/11 te maken vraag je je af, nou wel hierom
[ afbeelding ]
Deze stralen moesten dus de neutronen stralen op ground zero verbergen
een klassieke cover up
http://en.wikipedia.org/wiki/Cherenkov_radiationquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:18 schreef DuTank het volgende:
[..]
ik ben geen rocket scientist, dus zou iemand het in normaal nederlands kunnen vertalenen graag ook wat uitleg over die foto
allemaal "toeval en gewoon flink gebruikmakend van de situatie"quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:15 schreef truepositive het volgende:
Iets met spijkers en koppen.![]()
-Alle recente midden-oosten 'oorlogen'
-Patriot act 1 en 2, plus nog een half dozijn andere twijfelachtige bills
-Enorme uitbreiding van 'Homeland Security'
-De 2300 miljard die 'zoekgeraakt' is bij building 7 (hoe komen de geheime diensten toch aan al die poen?)
-Uiteraard een vergoeilijking voor het explosief stijgen van defensiebudgetten
Om er maar eens een paar te noemen.
quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:34 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
allemaal "toeval en gewoon flink gebruikmakend van de situatie"
Helemaal mee eens. En dat is nu juist het fascinerende van de Lariby-zaak:quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:55 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dat maakt het alleen maar vreemder in mijn opzicht dat ze zo'n identiteit kiezen om de media in te slingeren. Kun je niet beter een onbekend persoon pakken?
Als die 90 omgekomen Regus-klanten echt zouden hebben bestaan, dan zou er sprake moeten zijn van een heel raar toeval, namelijk het volgende:quote:Dat kan best wat je zegt, maar de hoedanigheid van de klant maakt echt niks uit.
Je klanten maak je gewoon niet openbaar. Als je het zelf al zou willen is het ook onbeschoft tegenover je klant. Als over die 90 mensen een persbericht is verschenen zul je toch echt bij hun eigen werkgever moeten zoek (GM in dit geval) en die weet je niet
Bedankt voor deze info. Ik vermoedde al dat ze dezelfde leverancier hadden. Over de hele wereld gebruikt Regus ongeveer hetzelfde model kantoor-interieur.quote:Steelcase is de grootste leverancier van simpele of luxere kantoorinrichtingen wereldwijd. En meer dan waar dan ook hebben ze in het luxere segment in Amerika een heel groot marktaandeel.
Dat zowel Sun (ontzettend groot bedrijf) als Regus (ontzettend groot bedrijf) gebruik maken van de diensten bij Steelcase is niet verrassend, eerder logisch.
Daar zat ik ook aan te denken, maar je ziet de zonwering aan het raam en de zon schijnt heel direkt naar binnen. Dus ik ga er van uit dat het een buitenraam is.quote:Over dat raam kan ik geen uitspraken doen. Het lijkt inderdaad geen WTC raam maar het kan ook een raam van cubical naar cubical zijn. Vergeet niet dat ze in Amerika in kantoren allemaal cubicals hebben he!
Inderdaad, de Lariby-zaak is een extreem gevoelig onderwerp om mee bezig te zijn.quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:07 schreef DuTank het volgende:
[..]
Oh de CEO van Regus zegt niks over 9/11 in de media, dus zitten ze in het complot.
Flikker toch op man. Kom nou eens met iets fatsoenlijks en niet een heel erg ver gezocht verhaaltje..
Wat ik op dit moment belangrijker vind, is de reden waarom.
Zullen we gewoon kappen met die onzin over 5 personen die zogenaamd omgekomen zijn, maar toch nog leven
en discussiëren over waarom dat de VS deze aanslag heeft gepleegd op zichzelf?
Absoluut mee eens dat dat een heel bizarre gedachte is.quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:21 schreef Lavenderr het volgende:
Blijf toch met de vraag zitten: en de ouders van Ingeborg dan? Die liegen toch niet over de dood van hun dochter?
ooit over nagedacht om bij de AIVD/CIA te gaan werken?quote:
Waarom moeten ouders/echtgenoten/broers/zussen er vanaf weten? Ik snap dat jullie graag willen bewijzen dat het vicsims zijn, maar dat kan toch ook zonder dat de vrouw van de piloot van vlucht 93 er ook maar iets vanaf weet?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:47 schreef Culto het volgende:
[..]
Absoluut mee eens dat dat een heel bizarre gedachte is.
Vergelijk het eens met de "moeder" van een ander Regus 9/11-'victim', namelijk Vanessa Lang Langer: (vanaf 3.05)
Het hele optreden van moeder Donna Marsh O'Connor in de media is niet geloofwaardig.
@Lavenderr: ik zou jou een vraag willen stellen.
Als jij 's morgens op je kantoor komt, ga je dan eerst je bankpas los in een la van je bureau leggen of hou je je bankpassen bij je in je handtas of in je jas?
Dit is namelijk de verklaring die door Ingeborg's ouders gegeven wordt in het KRO-interview waarom slechts alleen haar bankpassen van haar gevonden zijn , dus zonder een stukje van haar portemonnaie, handtas of kledingstuk.
[ afbeelding ]
Zonder enige schade is deze bankpas vanaf de 93e etage naar beneden gekomen...
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:14 schreef DuTank het volgende:
[..]
ooit over nagedacht om bij de AIVD/CIA te gaan werken?
Oke dank je.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:24 schreef Lavenderr het volgende:
@Culto: in mijn tas, die ik in een la leg.
Er is niets wat je wilt gaan bewijzen, op een gegeven moment constateer je bepaalde zaken;quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:25 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik snap dat jullie graag willen bewijzen dat het vicsims zijn, maar dat kan toch ook zonder dat de vrouw van de piloot van vlucht 93 er ook maar iets vanaf weet?
Dan kun je hetzelfde probleem krijgen als in het scenario waarbij je een gedeelte van je 9/11-'victims' fake is en een gedeelte echt bestaande personen die je daadwerkelijk om laat komen:quote:Waarom moeten ouders/echtgenoten/broers/zussen er vanaf weten?
Het beste is toch, als je dan mensen zogenaamd als slachtoffer gaat opgeven, om de nabestaanden er niks vanaf te laten weten of wel dan?
Dit is dus uit 2008; in die tijd had ze al lang al het idee kunnen krijgen dat er enorm veel zaken niet kloppen aan de Official Story van 9/11...quote:In mijn ogen hebben de terroristische aanslagen in New York te maken met een vuil politiek spel. Voor Bush heb ik geen goed woord over. Maar wraakgevoelens koester ik niet, dat heeft geen nut. Het is gebeurd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |