Ik zal je wakkermaken als er iets is schat, oke?quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:02 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Godver, ik heb een slaappil ingenomen en moet sowieso echt slapen. Maar wil het niet missen. Dilemma.
Lol, ook op twitter heb je trollen...quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:03 schreef raistlin6 het volgende:
Port_Sa3eedy Proud Egyptian
A load of armours are coming to Tahrir square with full of Tears Gas, live ammunition and crazy guns such as snipers!!!! #egypt #jan25
1 minute ago Favorite Retweet Reply
»
Sarah Naguib
Sarahngb Sarah Naguib
?????? RT @M_William_1985: URGENT ALERT: HAMAS militants entering Egypt from Gaza to support the Islamist Muslim Brotherhood.
Ongetwijfeld onzinpropaganda, maar stel dat... Hamas kan misschien een keer iets nuttigs doen.
Inderdaad, de beste minister heeft niks te zeggen over het leger, laat staan dat ze hem een vriendendienstje doen in dit soort situatiesquote:Op donderdag 3 februari 2011 00:03 schreef IHVK het volgende:
Ministerie kan zeggen wat ze wil, het gaat om het leger..
Kan niet, ze hebben geen politie-id.quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:03 schreef wdn het volgende:
[..]
Net doen alsof je pro-muba ben en dan wegglippen
Hmm.quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:04 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Kan niet, ze hebben geen politie-id.
#egyptquote:Op donderdag 3 februari 2011 00:04 schreef ellevehC86 het volgende:
iemand een overzichtje van redelijk betrouwbare of interessante twitter accounts?
Teveel rotzooi, ik heb geen zin om te gaan filterenquote:
Ah tuurlijk, al die Egyptenaren lijken toch op elkaar.quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:05 schreef wdn het volgende:
[..]
Hmm.
Oh wacht ... Jawel ze hebben er een paar afgepakt toch
Laat me niet lachen. HAMAS is een zakkenvullende terroristische organisatie met een ideologisch gezicht om hun mafiose praktijken goed te praten. Het eerste wat ze deden toen ze aan de macht kwamen was hun politieke tegenstanders ophangen.quote:HAMAS militants entering Egypt from Gaza to support the Islamist Muslim Brotherhood.
Ongetwijfeld onzinpropaganda, maar stel dat... Hamas kan misschien een keer iets nuttigs doen.
http://twitter.com/#!/DutchPaparazzi/egypt-live-coveragequote:Op donderdag 3 februari 2011 00:04 schreef ellevehC86 het volgende:
iemand een overzichtje van redelijk betrouwbare of interessante twitter accounts?
Deze topics vind ik veel beter dan Twitterquote:Op donderdag 3 februari 2011 00:06 schreef Mexicaantje. het volgende:
Bij dit soort dingen baal ik dat ik geen twitter heb.
Termen gebruiken waarvan je de betekenis niet van kent is behoorlijk stupide, in dit geval nu het regime nog bestaat en de nieuwe regering gedeeltelijk geïmplementeerd is staat aan hoofd van het leger nog steeds een minister. In dit geval de minister van defensie. De vraag is echter of dit gegeven geverifieerd kan worden en of deze orders uitgevoerd wordt.quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:02 schreef -jos- het volgende:
[..]
omslachtige bron, dat kan alleen het leger doen.
quote:asa_wire Asa Winstanley BTW: Ayman Mohyeldin officially went underground today: http://bit.ly/hXbEOi Badass guerilla journalist.
kunnen ze meteen naar het paleis.quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:02 schreef Blik het volgende:
[..]
Ze gaan dat plein schoonvegen zodat ze morgen geen plek hebben om te verzamelen
Welke link?quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:07 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Het staat nu een beetje vast lijkt het. Maar men kan niet eeuwig zo met die schutting staan...Wel een indrukwekkend gezicht trouwens...
Als jurist op jurist kan ik je taalgebruik alleen maar complimenteren, maar je inhoud is lachwekkend en onjuist.quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:06 schreef Huisjurist het volgende:
[..]
Termen gebruiken waarvan je de betekenis niet van kent is behoorlijk stupide, daarnaast, in dit geval nu het regime nog bestaat en de nieuwe regering gedeeltelijk geïmplementeerd staat aan hoofd van het leger nog steeds een minister. In dit geval de minister van defensie. De vraag is echter of dit gegeven geverifieerd kan worden.
Nou. Er staan rond Cairo overal roadblocks zogenaamd om dit soort debielen tegen te houden.quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:09 schreef shomila het volgende:
LondonToCairo Sam Welbeck
BREAKING NEWS - An eye witness has just seen a large number of Tuc Tuc style cars loaded with weapons heading out Giza toward Cairo #Jan25
1 minute ago
Zegt iemand met weinig tot geen argumenten, de enige die hier lachwekkend is ben jij en als tip zou ik jou op op het Staatsrecht willen wijzen. Misschien leer je er nog wat van. Onnozel kind.quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:08 schreef Ulpianus het volgende:
[..]
Als jurist op jurist kan ik je taalgebruik alleen maar complimenteren, maar je inhoud is lachwekkend en onjuist.
wat hij bedoelt is, minister of niet, het leger doet uiteindelijk wat ze zelf willen. wat wil die minister doen om dat te voorkomen? een ander leger sturen?quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:11 schreef Huisjurist het volgende:
[..]
Zegt iemand met weinig tot geen argumenten, de enige die hier lachwekkend is ben jij en als tip zou ik jou op op het Staatsrecht willen wijzen. Misschien leer je er nog wat van. Onbenul.
Grote stap.quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:11 schreef shomila het volgende:
naglarzk Nagla Rizk
cnn: yasser el shimi, egyptian diplomat, resigned his job at the embassy in washington to support egyptian protestors #jan25
1 minute ago
In normale termen zeg jij gewoon van. "Er is een nieuwe regering, hoofd leger = minister. Maar dat weten we niet zeker?"quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:11 schreef Huisjurist het volgende:
[..]
Zegt iemand met weinig tot geen argumenten, de enige die hier lachwekkend is ben jij en als tip zou ik jou op op het Staatsrecht willen wijzen. Misschien leer je er nog wat van. Onnozel kind.
Ik doelde op CNN//AJEquote:
Waarom grijpt het leger niet in...quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:11 schreef yavanna het volgende:
LazyByDefault Ahmed
Hearing that the thugs are returning to Tahrir in greater numbers ... #Tahrir #Jan25 #Egypt #Feb1
Het gaat er niet om of dit wel of niet door het leger uitgevoerd gaat worden, ik geef echter alleen aan dat het NOS dit gegeven meld als bron. Waarop iemand aangeeft dat dit een omslachtige bron vermelding is, wat in de terminologie overigens gewoon onjuist is. Om vervolgens die onzin van die andere knul te lezen. En hem daarop te corrigeren en hem op zijn domheid te wijzen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:12 schreef opastokvis het volgende:
[..]
wat hij bedoelt is, minister of niet, het leger doet uiteindelijk wat ze zelf willen. wat wil die minister doen om dat te voorkomen? een ander leger sturen?
museum staat toch rechts?quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:10 schreef clumsy_clown het volgende:
Flinke brand voor museum nu, waarschijnlijk een boom.
Willen geen kant kiezen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:13 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Waarom grijpt het leger niet in...
Dat is de samenvatting zo'n beetje ja.quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:15 schreef Mortaxx het volgende:
Wat is er tussen 6 uur vanavond en nu zo'n beetje gebeurd? Toen ik wegging leek het erop dat de anti-Mubarak's aan het verliezen waren en nu zijn de pro-Mubarak's ver teruggedreven?
En inmiddels is het wéér omgekeerd.quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:15 schreef Mortaxx het volgende:
Wat is er tussen 6 uur vanavond en nu zo'n beetje gebeurd? Toen ik wegging leek het erop dat de anti-Mubarak's aan het verliezen waren en nu zijn de pro-Mubarak's ver teruggedreven?
Aah ja met 3 streams + 1 TV raakt men een beetje in de war met alle feiten ;-) ik snap em nu.quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:13 schreef Huisjurist het volgende:
[..]
Het gaat er niet om of dit wel of niet door het leger uitgevoerd gaat worden, ik geef echter alleen aan dat het NOS dit gegeven meld als bron.
Het is wel te hopen voor ze want anders word IK namelijk erg boos als dat niet zo zou zijn Grrrr!quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:03 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Plus, dan is het museum verlaten. Ze hebben het er continu over dat ze dat willen bewaken. Ik heb ook geen idee of daar nu wel of niet soldaten zitten eigenlijk.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:11 schreef shomila het volgende:
naglarzk Nagla Rizk
cnn: yasser el shimi, egyptian diplomat, resigned his job at the embassy in washington to support egyptian protestors #jan25
1 minute ago
Maar ze zullen op een gegeven moment toch IETS moeten doen? Ze kunnen dit toch niet nog dagen of zelfs weken voort laten duren?quote:
Volgens mij is dat een tuin / parkje.quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:17 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Uhm ja volgens mij staat dat pand naast die boom nu in de fik....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |