Nou. Er staan rond Cairo overal roadblocks zogenaamd om dit soort debielen tegen te houden.quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:09 schreef shomila het volgende:
LondonToCairo Sam Welbeck
BREAKING NEWS - An eye witness has just seen a large number of Tuc Tuc style cars loaded with weapons heading out Giza toward Cairo #Jan25
1 minute ago
Zegt iemand met weinig tot geen argumenten, de enige die hier lachwekkend is ben jij en als tip zou ik jou op op het Staatsrecht willen wijzen. Misschien leer je er nog wat van. Onnozel kind.quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:08 schreef Ulpianus het volgende:
[..]
Als jurist op jurist kan ik je taalgebruik alleen maar complimenteren, maar je inhoud is lachwekkend en onjuist.
wat hij bedoelt is, minister of niet, het leger doet uiteindelijk wat ze zelf willen. wat wil die minister doen om dat te voorkomen? een ander leger sturen?quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:11 schreef Huisjurist het volgende:
[..]
Zegt iemand met weinig tot geen argumenten, de enige die hier lachwekkend is ben jij en als tip zou ik jou op op het Staatsrecht willen wijzen. Misschien leer je er nog wat van. Onbenul.
Grote stap.quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:11 schreef shomila het volgende:
naglarzk Nagla Rizk
cnn: yasser el shimi, egyptian diplomat, resigned his job at the embassy in washington to support egyptian protestors #jan25
1 minute ago
In normale termen zeg jij gewoon van. "Er is een nieuwe regering, hoofd leger = minister. Maar dat weten we niet zeker?"quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:11 schreef Huisjurist het volgende:
[..]
Zegt iemand met weinig tot geen argumenten, de enige die hier lachwekkend is ben jij en als tip zou ik jou op op het Staatsrecht willen wijzen. Misschien leer je er nog wat van. Onnozel kind.
Ik doelde op CNN//AJEquote:
Waarom grijpt het leger niet in...quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:11 schreef yavanna het volgende:
LazyByDefault Ahmed
Hearing that the thugs are returning to Tahrir in greater numbers ... #Tahrir #Jan25 #Egypt #Feb1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |