Omdat de pro-mubaraks er alleen staan voor het geld? Die vinden het wel best zo.quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:30 schreef thettes het volgende:
[..]
interessant, waarom gaan die pro-mubaraks niet gewoon via een andere kant het plein op? Of is dat net zo gebarricadeerd?
Nou bluffer, ik heb hier ook Mac maar dan met 2 schermen van 24". En nog ruimte over!quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:15 schreef no1uknow het volgende:
Ik houd toch wel van m'n 24" iMac hoor, 3 streams en FOK! open en nog ruimte over
Thanks.quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:28 schreef Drifter__ het volgende:
Voor de duidelijkheid:
[ afbeelding ]
CNN laat nu Tahrir plein zien, daar staan dus die tanks nu.
En als ze hier weglopen, geeft dat kansen voor de anti's natuurlijk. Net als dat de anti's niet weg kunnen lopen. Patstelling.quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:34 schreef -jos- het volgende:
[..]
Omdat de pro-mubaraks er alleen staan voor het geld? Die vinden het wel best zo.
al kan ik je niet uitstaan!quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:28 schreef Drifter__ het volgende:
Voor de duidelijkheid:
[ afbeelding ]
CNN laat nu Tahrir plein zien, daar staan dus die tanks nu.
Terwijl CNN net zegt dat ze aan het terugtrekken zijn. Tsja..quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:34 schreef deleriouz het volgende:
Journalist Bilal Hifzi: A new wave of attacks on protesters in Tahrir is imminent. Al Jazeera
De weernegerquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:35 schreef Perenijsje het volgende:
Die vrouwelijke presentatrice op Al Jazeera English heeft echt een verschrikkelijke monotone stem. Gelukkig wisselen ze haar zo nu en dan af met een olijke neger. De weerman!
Het zit erin?quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:36 schreef Perenijsje het volgende:
Hoe lang blijft Al Jazeera in 't UPC pakket zitten?
Twee weken, vanaf afgelopen maandag.quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:36 schreef Perenijsje het volgende:
Hoe lang blijft Al Jazeera in 't UPC pakket zitten?
Dat was herhaling toch op AJE?quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:37 schreef BeSimple het volgende:
Ik zie op CNN niet goed wat er gebeurd, ik zie op AJE dat de Anti's ongeveer 10 meter naar achter zijn gedreven.
Volgens mij wordt er iemand overmeesterdquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:37 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Ik vind het meer op knuffelen lijken.
ja is vandaag open gezet meen ik ergens te hebben gelezenquote:
Eerst was er herhaling. Daarna huidige beeld, en de formatie van de anti is iets anders. Soort van naar binnengekeerde V-formatie, met terreinwinst voor proM.quote:
Ohw... topquote:UPC plaatst Al Jazeera tijdelijk terug in zenderaanbod
Kabeltelevisieaanbieder UPC heeft aan het einde van de middag de nieuwszender Al Jazeera tijdelijk in haar digitaal zenderaanbod teruggeplaatst. De gespannen situatie in Egypte en de vraag van vele abonnees naar Al Jazeera heeft UPC dit besluit laten nemen.
Op 1 mei 2010 werd Al Jazeera uit het digitaal zenderaanbod van UPC verwijderd. Een intern onafhankelijk klantenonderzoek lag hier ten grondslag van. In de periode na het verdwijnen van Al Jazeera heeft UPC van abonnees weinig reactie op het besluit gehad. De gespannen situatie in Egypte en de mondiale waardering die de nieuwszender Al Jazeera voor de berichtgeving over de situatie in Egypte heeft gekregen is naast de vraag van abonneezijde de oorzaak dat UPC Al Jazeera weer in het zenderaanbod heeft toegevoegd. Het afgelopen weekeind was vooral op sociale media als Twitter en Facebook onvrede bij UPC-abonnees over het ontbreken van Al Jazeera in het zenderaanbod van de televisieaanbieder waar te nemen.
Het is overigens geen definitieve terugkeer van de nieuwszender Al Jazeera bij UPC. Dit wordt tegen Totaal TV bevestigd door UPC-mediawoordvoerder Ronald Sutmuller: De komende twee weken geven wij Al Jazeera weer door via het voorkeuzekanaal 407. Wat er gebeurd als de situatie in Egypte in de komende weken onveranderd blijft is onduidelijk. Het verdwijnen van Al Jazeera uit het UPC digitaal zenderaanbod, medio 2010, wordt verduidelijkt door Sutmuller. Al Jazeera was een van de minst gewaardeerde zenders binnen ons aanbod. Vandaar dat deze niet meer is opgenomen.` Een definitieve terugkeer van Al Jazeera lijkt onwaarschijnlijk. Gezien het feit dat Al Jazeera een van de minst gewaardeerde zenders in ons aanbod is, is een terugkeer niet echt waarschijnlijk aldus Ronald Sutmuller.
Bron: Totaaltv / Jordy-UPC
Geschreven door: Jarco Kriek - Totaaltv -
Aan welke zijde?quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:39 schreef schommelstoel het volgende:
Het lijkt toch iets drukker te worden
http://english.aljazeera.net/watch_now/
Redneck denk ikquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:40 schreef Floxxx het volgende:
waarom heeft die vent zo'n gigantische grijns op zijn gezicht?
drugs.quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:40 schreef Floxxx het volgende:
waarom heeft die vent zo'n gigantische grijns op zijn gezicht?
Waarom maakt GL zich hier nou weer druk omquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:41 schreef IHVK het volgende:
Minst gewaardeerd
Zal wel door die rechtse haters zijn ingevuld die denken dat het een terreurkanaal is ofzo
Hier te bewonderen : GroenLinks wil Al Jazeera op de kabel
Zoals ik al eerder zei: wat denk je dat er gebeurt als pro wegloopt van de huidige positie?quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:42 schreef Devz het volgende:
Waarom valt pro dan niet gewoon aan via de linker of onder kant van dat plein? Lijkt me dat die veel minder beveiligd zijn. Lijkt trouwens nog steeds alsof er maar een paar honderd mensen op het plein zijn.
Zag net een filmpje van een gast op tv waar het bloed uit z'n kop spoot.. dus ja...quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:42 schreef Onverlaatje het volgende:
Toch komt zo'n steen uit zo'n katapult hard aan denk ik.
dat zou ze zeker sieren als ze dat doen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:42 schreef ellevehC86 het volgende:
CNN lijkt steeds kritischer te worden
Heb jij dan wel geluid?quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:42 schreef ellevehC86 het volgende:
Ze hebben genoeg mensen om van meerdere kanten aan te vallen toch?quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei: wat denk je dat er gebeurt als pro wegloopt van de huidige positie?
Ja dat ookquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:42 schreef Rookert het volgende:
[..]
Waarom maakt GL zich hier nou weer druk om
Ik heb geen idee, weet jij hoeveel mensen er aan beide kanten staan?quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:43 schreef Devz het volgende:
[..]
Ze hebben genoeg mensen om van meerdere kanten aan te vallen toch?
Toen ik het nog nooit gezien had wist ik ook alleen maar dat Bin Laden zijn tapes daarheen stuurde. Samen met de naam en onwetendheid zou ik ook mijn twijfels hebbenquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:43 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja dat ook
Maar goed die reacties in dat topic: mensen die denken dat Nederlandse moslims terroristisch worden door AL Jazeera
Nadat hun verslaggever klappen heeft gekregen mocht dat ook wel.quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:42 schreef ellevehC86 het volgende:
Beetje de Arabische SBS wordt het hè: alles voor de kijkcijfersquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Mijn waardering voor AJE is anders behoorlijk gestegen
Zou er nog een morgen zijnquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:44 schreef Maitje het volgende:
Ik ga dit niet volhouden! Fokkers.. een goede nachtrust!
Morgen zien we wel weer verder....
http://www.google.nl/imag(...)=wi&biw=1894&bih=919quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:44 schreef RobertVH het volgende:
[..]
Nadat hun verslaggever klappen heeft gekregen mocht dat ook wel.
Iemand die weet hoe het bij FOX is? geven die onderhand Iran en Noord-Korea de schuld van de protesten?
Al een tijdje hoorquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:43 schreef Blik het volgende:
lol, kom er net achter dat Al Jazeera ook bij Ziggo op digitale tv zit... (kanaal 511)
die hebben inmiddels Egypte ergens in zuid Amerika geplaatst ofzo. Net alsof het heel dicht bij de VS allemaal gebeurt, zodat ze wat makkelijker kunnen stokenquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:44 schreef RobertVH het volgende:
[..]
Iemand die weet hoe het bij FOX is? geven die onderhand Iran en Noord-Korea de schuld van de protesten?
Nooit naar gekeken en nu wel een paar uur per dagquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Mijn waardering voor AJE is anders behoorlijk gestegen
Denk het niet. Verwacht dat het leger het plein schoon gaat vegen. Misschien wachten ze daarmee tot een uur of 3 tho.quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:43 schreef marcodej het volgende:
Hmz, lijkt een rustig nachtje te worden.
Nee, die zijn nog aan het zoeken waar dat Egypte dan wel ligt als het niet tussen Iran en Israel is.quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:44 schreef RobertVH het volgende:
[..]
Ze konden het loopje van het Tahrir-square van eerder vanavond natuurlijk niet de hele tijd volhouden...quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:44 schreef -jos- het volgende:
Op de staats TV nu ook live beelden van het slagveld, opvallend??
Ik verwacht exact hetzelfdequote:Op woensdag 2 februari 2011 23:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Denk het niet. Verwacht dat het leger het plein schoon gaat vegen. Misschien wachten ze daarmee tot een uur of 3 tho.
Ik hoop met een bezemquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Denk het niet. Verwacht dat het leger het plein schoon gaat vegen. Misschien wachten ze daarmee tot een uur of 3 tho.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:47 schreef IHVK het volgende:
Ik ben het eens met remlof.
Leger gaat denk ik nu even een einde maken aan de demonstraties.
quote:davidakin Quick Google Map I annotated showing my movements thru #Tahrir Square today + what you're seeing on TV. http://bit.ly/fnlTso
2 minutes ago via TweetDeck
Bronquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:47 schreef horned_reaper het volgende:
CONFIRMED!: Net iemand doodgeschoten.
Bron?quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:47 schreef horned_reaper het volgende:
CONFIRMED!: Net iemand doodgeschoten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |