Er zou ook wat op die brug gebeuren, maar al een tijdje niets van gehoord. Ik bedoel de Kasr El Nil Bridge.quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:21 schreef Devz het volgende:
Er gebeurt al een tijdje heel weinig meer toch? Die anti's kunnen eventueel toch wel wegkomen via een andere kant van dat plein ofzo? We zien steeds maar een kant van het plein, anders zouden er aan andere kanten ook wel confrontaties zijn lijkt me.
Steun voor de anti-mubarak? Ze doen in ieder geval niks.quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:22 schreef horned_reaper het volgende:
er zijn nu plotseling drie tanks het plein opgereden!
Welke stream? op AJE en CNN zie ik niks?quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:22 schreef horned_reaper het volgende:
er zijn nu plotseling drie tanks het plein opgereden!
Hier te zien!quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:23 schreef RobertVH het volgende:
[..]
Welke stream? op AJE en CNN zie ik niks?
Er moeten meer leiders komen die Mubarak zeggen op te stappen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:23 schreef clumsy_clown het volgende:
Die gesprekken die de Amerikanen met mubarak hebben moeten toch ook bizar zijn. Wetende dat die man mensen uit laat moorden, toch beleefd vragen en melden dat het slimmer zou zijn als hij wat opschiet met dat weggaan.
Ik zeg het nog maar een keer: zo werkt politiek nu eenmaal niet. Voor ons is het helder wat hier gebeurd is en wij kunnen dat ook gewoon meteen zeggen, maar vergeet niet dat de echte problemen pas vandaag begonnen zijn. Voordat Obama iets officieels mag zeggen daarover moet het gecontroleerd zijn en moet een zorgvuldig statement worden voorbereid.quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:21 schreef Mr_Memory het volgende:
[..]
Ik begrijp wel dat hij het geheel moet overzien, middenoosten en Israel, maar toch had hij zich veel harder moeten uitspreken over het geweld wat Mubarak zelf heeft aangeslingert.
Dat lezen we ooit nog wel eens via wikileaksquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:23 schreef clumsy_clown het volgende:
Die gesprekken die de Amerikanen met mubarak hebben moeten toch ook bizar zijn. Wetende dat die man mensen uit laat moorden, toch beleefd vragen en melden dat het slimmer zou zijn als hij wat opschiet met dat weggaan.
Jezus, dat beeld had ik al opstaan, beetje last van vierkanten ogenquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:23 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Hier te zien!
http://edition.cnn.com/video/flashLive/live.html?stream=stream3
Meer tanks zelfs nog
Ja die gaan die brug aan flarden schieten zo dadelijk..quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:24 schreef t-8one het volgende:
Staan daarop CNN nou vier tanks op een rijte?
quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:23 schreef clumsy_clown het volgende:
Moet je eens in de OP kijken, daar staat ook een mooie foto.quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:27 schreef remlof het volgende:
Mooie pic van vanmiddag, hopeloze soldaat die het ook niet meer weet:
[ afbeelding ]
Bron: http://www.mylinksmyads.c(...)BpYy5jb20vM3Z2cWVnDA
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |