nice, mooie positiequote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:28 schreef Drifter__ het volgende:
Voor de duidelijkheid:
[ afbeelding ]
CNN laat nu Tahrir plein zien, daar staan dus die tanks nu.
Nog niet gezien, sorry, zag 'm net pas op twitter voorbij komenquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:27 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Moet je eens in de OP kijken, daar staat ook een mooie foto.
Wel live (laatste auto bijna uitgebrand)? Tanks @ Tahrir Square (via CNN)?quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:15 schreef SuperHarregarre het volgende:
CNN is kapot, Al Jazeera is niet live bezig, potverdikkie!
quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:28 schreef Drifter__ het volgende:
Voor de duidelijkheid:
[ afbeelding ]
heel mooie foto.quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:27 schreef remlof het volgende:
Mooie pic van vanmiddag, hopeloze soldaat die het ook niet meer weet:
[ afbeelding ]
Bron: http://www.mylinksmyads.c(...)BpYy5jb20vM3Z2cWVnDA
interessant, waarom gaan die pro-mubaraks niet gewoon via een andere kant het plein op? Of is dat net zo gebarricadeerd?quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:28 schreef Drifter__ het volgende:
Voor de duidelijkheid:
[ afbeelding ]
Ze zijn juist een stuk vooruit gegaan.quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:30 schreef Corkscrew het volgende:
Wanneer zijn die anti's zo'n stuk teruggedrongen? Heb ik wat gemist of verbeeld ik me nou iets?
Het staat nu al ongeveer 2 uur zo. Antis zijn 15 meter naar achter gedrongen door auto's. Maar lijken nu weer terug te komen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:30 schreef Corkscrew het volgende:
Wanneer zijn die anti's zo'n stuk teruggedrongen? Heb ik wat gemist of verbeeld ik me nou iets?
De anti's zijn nog steeds op dezelfde plaats zoals 3 uur vanmiddag volgens mijquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:30 schreef Corkscrew het volgende:
Staat wel op het onderschrift, maar lijkt totaal niet op het Tahrir-pleinquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:28 schreef Drifter__ het volgende:
Voor de duidelijkheid:
[ afbeelding ]
Ik denk toch dat ze het plein zo gaan sweepen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:31 schreef Flashbox het volgende:
lijkt er op dat het leger steeds meer tanks op het Tahrir plein gaat zetten
[ afbeelding ]
Dat is 100% het Tahrir plein.quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:31 schreef Blik het volgende:
[..]
Staat wel op het onderschrift, maar lijkt totaal niet op het Tahrir-plein
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |