Omdat de pro-mubaraks er alleen staan voor het geld? Die vinden het wel best zo.quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:30 schreef thettes het volgende:
[..]
interessant, waarom gaan die pro-mubaraks niet gewoon via een andere kant het plein op? Of is dat net zo gebarricadeerd?
Nou bluffer, ik heb hier ook Mac maar dan met 2 schermen van 24". En nog ruimte over!quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:15 schreef no1uknow het volgende:
Ik houd toch wel van m'n 24" iMac hoor, 3 streams en FOK! open en nog ruimte over
Thanks.quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:28 schreef Drifter__ het volgende:
Voor de duidelijkheid:
[ afbeelding ]
CNN laat nu Tahrir plein zien, daar staan dus die tanks nu.
En als ze hier weglopen, geeft dat kansen voor de anti's natuurlijk. Net als dat de anti's niet weg kunnen lopen. Patstelling.quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:34 schreef -jos- het volgende:
[..]
Omdat de pro-mubaraks er alleen staan voor het geld? Die vinden het wel best zo.
al kan ik je niet uitstaan!quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:28 schreef Drifter__ het volgende:
Voor de duidelijkheid:
[ afbeelding ]
CNN laat nu Tahrir plein zien, daar staan dus die tanks nu.
Terwijl CNN net zegt dat ze aan het terugtrekken zijn. Tsja..quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:34 schreef deleriouz het volgende:
Journalist Bilal Hifzi: A new wave of attacks on protesters in Tahrir is imminent. Al Jazeera
De weernegerquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:35 schreef Perenijsje het volgende:
Die vrouwelijke presentatrice op Al Jazeera English heeft echt een verschrikkelijke monotone stem. Gelukkig wisselen ze haar zo nu en dan af met een olijke neger. De weerman!
Het zit erin?quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:36 schreef Perenijsje het volgende:
Hoe lang blijft Al Jazeera in 't UPC pakket zitten?
Twee weken, vanaf afgelopen maandag.quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:36 schreef Perenijsje het volgende:
Hoe lang blijft Al Jazeera in 't UPC pakket zitten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |