wie ben jij?quote:
quote:
Kan gebeuren.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:55 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je kreeg gisteren 2x de groeten uit brabant, kut!
en 1x uit Gent
En niet uit Emmenquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:55 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je kreeg gisteren 2x de groeten uit brabant, kut!
en 1x uit Gent
ja dat weet ik hoor :Squote:Op woensdag 2 februari 2011 22:57 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
>>>>>> www.onzinradio.nl/rooster
Auto van mn moeder, maar ik mag m lenenquote:
Misschienquote:
of een audi q7 v12quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:00 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Koop dan gewoon een Audi R8!
was niet echt een wensquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:58 schreef djkoelkast het volgende:
Wat een wens, dragems is een realist.
dat is 7 of 9 en niet t'polquote:
nee, dat zijn tietenquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:02 schreef dragems het volgende:
[..]
dat is 7 of 9 en niet t'pol
dit is t'pol
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:00 schreef Boterhamzakje het volgende:
Zo, schatjes van mij.
Nu hebben jullie al mijn aandacht
quote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:02 schreef dragems het volgende:
[..]
dat is 7 of 9 en niet t'pol
dit is t'pol
[ afbeelding ]
Haiquote:
FF F5-enquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:03 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
ik heb vette harde vertraging manIk hoor Dragems nog
NOG MAAR 10 UUR EN 57 MINUTEN!!!quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:03 schreef sharr het volgende:
Ik wens jullie allemaal welterusten en ik vertrouw erop dat jullie mijn welterusten terugwensen zonder dit te posten om nutteloze posts te voorkomen.
Tot morgen schatjens
en Huppel, veel plezier met de sleutel die toegang geeft tot je huisje morgen
Half uur trance en half uurtje hardstyle, dit is Nick1337quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:04 schreef Rockiejj het volgende:
word dit een uur hakkuhbar? of trance?
Ban.quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
NOG MAAR 10 UUR EN 57 MINUTEN!!!
blijkbaar nietquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:01 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Iedereen weet toch hoe je onmiddellijk schrijft?!
Dit dusquote:
Dan luister ik niet, alleen de laatste 5 minuten, omdat ik het daarna over moet nemen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:04 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Half uur trance en half uurtje hardstyle, dit is Nick1337
Uiteraardquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:05 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Dan luister ik niet, alleen de laatste 5 minuten, omdat ik het daarna over moet nemen.
Is het live?
Ik ben het er niet mee eensquote:
Dat kanquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:05 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ik ben het er niet mee eens
rayBANquote:
Ja na dit eerste half uurtje, nu draait Nick1337quote:
Hardstyle vind ik nog wel leuk.quote:
Niet grappig.quote:
Wie is datquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:06 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja na dit eerste half uurtje, nu draait Nick1337
Ook een fokker en maatje van mequote:
Ik heb toestemming van SwJquote:
Okquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:07 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ook een fokker en maatje van me
Waar tel je naar af dan?quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb toestemming van SwJ![]()
Zolang ik maar niet de seconden ook erbij doe
Morgenochtend om 10 uur sleutel van mn huisjequote:
Ok.quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Morgenochtend om 10 uur sleutel van mn huisje
quote:
Jaloers dat die van jou niet zo vaak stijf is?quote:
Daar ging mn taksiquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:10 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
staat op t rooster
eerste half uur draait zijn stijfje
De regel is wel dat stijfjes altijd stijf zijn, anders is het geen stijfje maar een slapje.quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jaloers dat die van jou niet zo vaak stijf is?
Ja maar je snapte toch wel wat ik bedoeldequote:Op woensdag 2 februari 2011 23:11 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
De regel is wel dat stijfjes altijd stijf zijn, anders is het geen stijfje maar een slapje.
Anders wordt de telefoon opgehangen ook.quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:11 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
De regel is wel dat stijfjes altijd stijf zijn, anders is het geen stijfje maar een slapje.
Op normal mode:quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:15 schreef Rockiejj het volgende:
Ik heb een nieuwe verslaving gevonden:
http://spele.nl/games/behendigheid/reactie-tijd/fifty-two/
ik net ookquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:17 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik ging al af bij save the insect en toen had ik geen zin meer.
Geen idee, hardstyle feesten lekker stampen maar dit beetje op en nee bewegen denk ikquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:19 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik snap die trance feesten alleen niet
Hoe feest / dans je hier op?
Krijg je daar een stijfje van?quote:
Jouw mix was echt bock tot en met.quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:21 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik vond mijn mixingskills beter![]()
Muziek is wel goed, alleen niet jouw smaakquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:21 schreef Rockiejj het volgende:
Normal mode:
Score: 486 Time: 10
Tevens luister ik nog steeds, niet omdat die muziek zo goed is, maar ik verslaafd ben aan ONZ-Radio
quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:22 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Muziek is wel goed, alleen niet jouw smaak
Nah, opzich is t wel chill, maar vind t vandaag niet echt chill.quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:22 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Muziek is wel goed, alleen niet jouw smaak
Ach iedereen maakt er iets anders vanquote:
Ik was aan het verneukenquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:22 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jouw mix was echt bock tot en met.
Ja ik ookquote:
Dat 2equote:
Nickquote:
Ik denk dat ik nu afhaak jaquote:
Ok ik ga hiernaquote:
Pffffquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:28 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Niet door de goeden muziek praten
Is die jingle zo bijzonder?quote:
Jij hebt een compleet andere opvatting van goddelijk volgens mijquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:31 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Godsamme wat een goddelijk nummer dit heh
Dankzij de switch de helft gemist dusquote:
Dan heeft hij niet de wiki gelezenquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dankzij de switch de helft gemist dus
Voor je begint minimaal 5 sec stilte /onzinnig muziekje uitzendenquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:32 schreef Patje1987 het volgende:
Ik pleur hem zo nog wel een keer erin
Dat had ik, nouja 4 seconde.quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:33 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Voor je begint minimaal 5 sec stilte /onzinnig muziekje uitzenden
Nicoquote:
Hoiquote:
jaquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Kom wel op het drukste moment binnen wandelen geloof ik
Slowchatten (hoi zeggen) mag niet meerquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Kom wel op het drukste moment binnen wandelen geloof ik
Kap daar eens mee!quote:
Oke, excuusquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:41 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Slowchatten (hoi zeggen) mag niet meer
Waar staat dat?quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:41 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Slowchatten (hoi zeggen) mag niet meer
Dan openen we ons eigen forumquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:42 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Dat kwam Jim de Superworm vanavond zeggen.
Anders gaat de reeks op slot.
Alleen muziek, dj's en jingles dus..quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:42 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja geniaalquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:43 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hahaha Koelkast heeft deze jingle zeker ingesproken?
oh raar. nu al topicnummer 640quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:42 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ga nou niet zieken.quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Alleen muziek, dj's en jingles dus..
en als we het nou over de muziek hebben.. en daar stiekem hoi tussendoor zeggen?
Wat een puike muziekquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Alleen muziek, dj's en jingles dus..
en als we het nou over de muziek hebben.. en daar stiekem hoi tussendoor zeggen?
Gewoon geen hoi zeggenquote:
QFT.quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:46 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Gewoon geen hoi zeggen
We zien vanzelf dat je er bent wanneer je post.
Ook zien we dat je weg bent wanneer je niet meer post.
Het is niet jouw muziek, ik vind het primaquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:44 schreef Huppelmuts het volgende:
Die jingle![]()
Mag ik nu de radio uitzetten
Heb aardig wat van zatox erin gestopt jaquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:47 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Zatox![]()
Die sloot zo gruwelijk af op Qountdown dit jaar!
Ik heb hem iets zachter gezetquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:47 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Het is niet jouw muziek, ik vind het prima
Ja, ik had ook allang in mn bed moeten liggen, half 7 gaat de wekker weerquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb hem iets zachter gezet![]()
Luister nog steeds. Verslavende radio dit man
Je denkt toch niet dat ik kan slapen vannacht hequote:Op woensdag 2 februari 2011 23:49 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Ja, ik had ook allang in mn bed moeten liggen, half 7 gaat de wekker weer
Je nieuwe huisjequote:Op woensdag 2 februari 2011 23:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik kan slapen vannacht he
Niet?quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik kan slapen vannacht he
10 !!!quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:51 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Niet?![]()
hoeveel uur nog? 11 ofzo
Doen we! Droom zachtquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:58 schreef Huppelmuts het volgende:
Slapen!
Mensen ik heb weer genoten vanavond.
Tevens denken jullie aan de open slots?
Danku, en precies op tijd klaar hèquote:Op donderdag 3 februari 2011 00:00 schreef djkoelkast het volgende:
Hm gaat Paul niet?
Lekker gedraaid pat!
quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:02 schreef djkoelkast het volgende:
Nick dertienhonderdzevenendertig hoor
Slaap lekker, ik vind dat ik ik dit gewoon mag zeggen zonder gezeik heur.quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:05 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik ben slapen.
Thnx allemaal voor de muziek vanavond
Het is nu nacht, nu mag het.quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:05 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Slaap lekker, ik vind dat ik ik dit gewoon mag zeggen zonder gezeik heur.
En de kleuters slapen.quote:
Ja inderdaad, alleen maar kloten, tot het uiterste gaan, en straks net een beetje eroverheen, en dan zijn wij onze reeks kwijt.quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:07 schreef djkoelkast het volgende:
Mensen als snuf en ajacied verpesten deze reeks.
Zonde is dat, ik kan ook irritant zijn en SwJ weet daarvanquote:Op donderdag 3 februari 2011 00:07 schreef djkoelkast het volgende:
Die blijkt mooi te zijn!quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:08 schreef Patje1987 het volgende:
Ik wil een keer als gast in de studio van DJ Koelkast
DV / graseter gaan ook vrij ver. Ik ben ook 1 nacht te ver gegaan btw, dat zal ik niet ontkennen, maar doordat ik toen tvtunes draaide was snel posten wel ontopic al leek het echt bagger. (zat wel wat bagger tussen though)quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:07 schreef djkoelkast het volgende:
Ja, dat zo kunen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:09 schreef Zokunen het volgende:
[..]
DV / graseter gaan ook vrij ver. Ik ben ook 1 nacht te ver gegaan btw, dat zal ik niet ontkennen, maar doordat ik toen tvtunes draaide was snel posten wel ontopic al leek het echt bagger. (zat wel wat bagger tussen though)
Ja inderdaad, maar alsnog de postcount loopt Wormpje ook over te zeiken..quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:10 schreef Zokunen het volgende:
maar dat was tussen 05:00 en 6:30 ofzo, wie heeft er dan last van :S
Zelf mixxen jungquote:
Vergeet je 'm niet rock?quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:03 schreef djkoelkast het volgende:
Dan vraag ik "Last night a dj killed my dog" aan van Mr Oizo. Zeer toepasselijk.
Leek 'ie wel een beetje?quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:12 schreef Patje1987 het volgende:
Maar die jingle van ome Henk, dat was mijn jeugdheld. Vroeger bij vriendjes slapen en dan 's nachts alle verhalen stiekem luisteren
Ja nu ik je stem ken herkende ik het wel dat jij het was. Maar maten van me luisterde ook (ook van mijn leeftijd en dus allemaal ome Henk fans) die hoorde gewoon ome Henk natuurlijk!quote:
Ik weet dat hij niet helemaal accuraat is, maar als je direct herkent dat het ome henk, fleppie en hooydonk zijn dan is dat voor mij voldoende. Ik ga me dus niet voorstellen zoals Carlo Boszhard dat doet. "haai ik ben mike de boer"quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:14 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja nu ik je stem ken herkende ik het wel dat jij het was. Maar maten van me luisterde ook (ook van mijn leeftijd en dus allemaal ome Henk fans) die hoorde gewoon ome Henk natuurlijk!
Maik de Boeah.quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:16 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik weet dat hij niet helemaal accuraat is, maar als je direct herkent dat het ome henk, fleppie en hooydonk zijn dan is dat voor mij voldoende. Ik ga me dus niet voorstellen zoals Carlo Boszhard dat doet. "haai ik ben mike de boer"
Nee, maar zo is hij nou eenmaal. En op zich gaat t wel toch?quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:17 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Als je moet zeggen wie je doet immiteer je niet goed.
Als niemand is mag je best draaien van mijquote:Op donderdag 3 februari 2011 00:22 schreef WebHawkjuh het volgende:
Even een polletje: wie wil dat ik straks ga draaien?
quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:22 schreef WebHawkjuh het volgende:
Inderdaad. Blues kan ik echt rustig van worden.quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:23 schreef Zokunen het volgende:
Ben nu bezig om wat blues te verzamelen, absoluut niet mainstream, maar voor een half uurtje 's avonds best lekker.
Bleusquote:Op donderdag 3 februari 2011 00:23 schreef Zokunen het volgende:
Ben nu bezig om wat blues te verzamelen, absoluut niet mainstream, maar voor een half uurtje 's avonds best lekker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Bleus
Ja, die 2. Topavond.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hee KKJ
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
Heb ik geen probleem meequote:Op donderdag 3 februari 2011 00:22 schreef WebHawkjuh het volgende:
Als dat gedraaid word.. dan moet ik er bij zijnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Bleus
Kan altijd nogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind echt bijna alle muziek goed, met uitzondering van de hardere metal en de echte neger rap en rnb"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
hardere metal.. dat geschreeuw enzo? blegh.. neger rap iddquote:Op donderdag 3 februari 2011 00:25 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Kan altijd nog
Ik vind echt bijna alle muziek goed, met uitzondering van de hardere metal en de echte neger rap en rnb
quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:27 schreef Zokunen het volgende:
Muddy Waters - Hoochie Coochie Man, zal qua blues wel main stream zijn, maar ik vind het lekker
Lijkt me duidelijkquote:Op donderdag 3 februari 2011 00:22 schreef WebHawkjuh het volgende:
Nou volgens mij:quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
maar even voor de duidelijkheid.. mogen we het alleen nog maar over muziek hebben.. of mogen we nog wel normaal kletsen?
het twitteren snap ik.. maar hoi en doeg moet toch gewoon kunnen
Een tussenweg, het is voor SWJ denk ik ook moeilijk modden omdat hij (denk ik) niet luistert. Veel offtopic lijkende zooi is nl. wel ontopic.quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
maar even voor de duidelijkheid.. mogen we het alleen nog maar over muziek hebben.. of mogen we nog wel normaal kletsen?
het twitteren snap ik.. maar hoi en doeg moet toch gewoon kunnen
oke.. en dingen als... ik heb een huisje YeeY, ik ben ziek, kut.... wanneer is de meet?, hoe was jouw dag.. .. dat mag allemaal niet meer?quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:30 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nou volgens mij:
Geen hoi, doei, ik ga eten, ik ga slapen, ik ga naar de markt
Wel: goeie muziek, ik heb een verzoekje, ga jij morgen nog, heb je die gleuve plaat gehoord vanmiddag
Offtopic mag wel, dat gaf hij ook aan, maar in mindere mate.quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oke.. en dingen als... ik heb een huisje YeeY, ik ben ziek, kut.... wanneer is de meet?, hoe was jouw dag.. .. dat mag allemaal niet meer?
Als je het maar beperkt houd.quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oke.. en dingen als... ik heb een huisje YeeY, ik ben ziek, kut.... wanneer is de meet?, hoe was jouw dag.. .. dat mag allemaal niet meer?
Ja dit dus.quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:32 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Offtopic mag wel, dat gaf hij ook aan, maar in mindere mate.
Ik denk dat we de gulden middenweg moeten zoeken. En dan zeg ik:quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |