wie ben jij?quote:
quote:
Kan gebeuren.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:55 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je kreeg gisteren 2x de groeten uit brabant, kut!
en 1x uit Gent
En niet uit Emmenquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:55 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je kreeg gisteren 2x de groeten uit brabant, kut!
en 1x uit Gent
ja dat weet ik hoor :Squote:Op woensdag 2 februari 2011 22:57 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
>>>>>> www.onzinradio.nl/rooster
Auto van mn moeder, maar ik mag m lenenquote:
Misschienquote:
of een audi q7 v12quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:00 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Koop dan gewoon een Audi R8!
was niet echt een wensquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:58 schreef djkoelkast het volgende:
Wat een wens, dragems is een realist.
dat is 7 of 9 en niet t'polquote:
nee, dat zijn tietenquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:02 schreef dragems het volgende:
[..]
dat is 7 of 9 en niet t'pol
dit is t'pol
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:00 schreef Boterhamzakje het volgende:
Zo, schatjes van mij.
Nu hebben jullie al mijn aandacht
quote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:02 schreef dragems het volgende:
[..]
dat is 7 of 9 en niet t'pol
dit is t'pol
[ afbeelding ]
Haiquote:
FF F5-enquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:03 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
ik heb vette harde vertraging manIk hoor Dragems nog
NOG MAAR 10 UUR EN 57 MINUTEN!!!quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:03 schreef sharr het volgende:
Ik wens jullie allemaal welterusten en ik vertrouw erop dat jullie mijn welterusten terugwensen zonder dit te posten om nutteloze posts te voorkomen.
Tot morgen schatjens
en Huppel, veel plezier met de sleutel die toegang geeft tot je huisje morgen
Half uur trance en half uurtje hardstyle, dit is Nick1337quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:04 schreef Rockiejj het volgende:
word dit een uur hakkuhbar? of trance?
Ban.quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
NOG MAAR 10 UUR EN 57 MINUTEN!!!
blijkbaar nietquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:01 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Iedereen weet toch hoe je onmiddellijk schrijft?!
Dit dusquote:
Dan luister ik niet, alleen de laatste 5 minuten, omdat ik het daarna over moet nemen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:04 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Half uur trance en half uurtje hardstyle, dit is Nick1337
Uiteraardquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:05 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Dan luister ik niet, alleen de laatste 5 minuten, omdat ik het daarna over moet nemen.
Is het live?
Ik ben het er niet mee eensquote:
Dat kanquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:05 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ik ben het er niet mee eens
rayBANquote:
Ja na dit eerste half uurtje, nu draait Nick1337quote:
Hardstyle vind ik nog wel leuk.quote:
Niet grappig.quote:
Wie is datquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:06 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja na dit eerste half uurtje, nu draait Nick1337
Ook een fokker en maatje van mequote:
Ik heb toestemming van SwJquote:
Okquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:07 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ook een fokker en maatje van me
Waar tel je naar af dan?quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb toestemming van SwJ![]()
Zolang ik maar niet de seconden ook erbij doe
Morgenochtend om 10 uur sleutel van mn huisjequote:
Ok.quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Morgenochtend om 10 uur sleutel van mn huisje
quote:
Jaloers dat die van jou niet zo vaak stijf is?quote:
Daar ging mn taksiquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:10 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
staat op t rooster
eerste half uur draait zijn stijfje
De regel is wel dat stijfjes altijd stijf zijn, anders is het geen stijfje maar een slapje.quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jaloers dat die van jou niet zo vaak stijf is?
Ja maar je snapte toch wel wat ik bedoeldequote:Op woensdag 2 februari 2011 23:11 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
De regel is wel dat stijfjes altijd stijf zijn, anders is het geen stijfje maar een slapje.
Anders wordt de telefoon opgehangen ook.quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:11 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
De regel is wel dat stijfjes altijd stijf zijn, anders is het geen stijfje maar een slapje.
Op normal mode:quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:15 schreef Rockiejj het volgende:
Ik heb een nieuwe verslaving gevonden:
http://spele.nl/games/behendigheid/reactie-tijd/fifty-two/
ik net ookquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:17 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik ging al af bij save the insect en toen had ik geen zin meer.
Geen idee, hardstyle feesten lekker stampen maar dit beetje op en nee bewegen denk ikquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:19 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik snap die trance feesten alleen niet
Hoe feest / dans je hier op?
Krijg je daar een stijfje van?quote:
Jouw mix was echt bock tot en met.quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:21 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik vond mijn mixingskills beter![]()
Muziek is wel goed, alleen niet jouw smaakquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:21 schreef Rockiejj het volgende:
Normal mode:
Score: 486 Time: 10
Tevens luister ik nog steeds, niet omdat die muziek zo goed is, maar ik verslaafd ben aan ONZ-Radio
quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:22 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Muziek is wel goed, alleen niet jouw smaak
Nah, opzich is t wel chill, maar vind t vandaag niet echt chill.quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:22 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Muziek is wel goed, alleen niet jouw smaak
Ach iedereen maakt er iets anders vanquote:
Ik was aan het verneukenquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:22 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jouw mix was echt bock tot en met.
Ja ik ookquote:
Dat 2equote:
Nickquote:
Ik denk dat ik nu afhaak jaquote:
Ok ik ga hiernaquote:
Pffffquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:28 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Niet door de goeden muziek praten
Forum Opties | |
---|---|